W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 24 października 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 24 października 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Departament Obsługi i Administracji

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Lead

Sekretariat:
50-141 Wrocław
pl. Nowy Targ 1-8
I piętro, pok. 105
tel. +48 71 777 70 52
faks +48 71 777 86 86
e-mail: doa@um.wroc.pl

Sekretarz Miasta: Włodzimierz Patalas

Sekretarz sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem Archiwum Miejskiego Wrocławia oraz Powiatowym Urzędem Pracy we Wrocławiu, w zakresie czynności związanych ze zwierzchnictwem Prezydenta.


Departament Obsługi i Administracji, kierowany przez Sekretarza, odpowiada za realizację zadań związanych z zapewnieniem profesjonalnej i specjalistycznej obsługi w zakresie spraw:

  1. personalnych;
  2. organizacyjnych;
  3. zamówień publicznych;
  4. bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w Urzędzie;
  5. prowadzenia kontroli przez Wydział Kontroli;
  6. obywatelskich, w tym skarg i wniosków wpływających do Urzędu;
  7. rejestracji stanu cywilnego;
  8. bezpieczeństwa i porządku publicznego;
  9. organizacyjno-finansowych Zespołu Radców Prawnych;
  10. obsługi klientów Urzędu w powierzonym zakresie.

W skład departamentu wchodzą: