W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Organizacja pracy Urzędu

W związku ze stanem epidemii prosimy o odłożenie wszelkich spraw urzędowych.

Wszystkie terminy urzędowe, których ustalanie pozostaje w gestii Prezydenta Wrocławia, zostaną odpowiednio wydłużone.

W wyjątkowych wypadkach, tzn. gdy załatwienie sprawy wymaga osobistej obecności w urzędzie obsługa interesantów odbywać się będzie na parterze ‒ bez możliwości wejścia do pozostałych części budynków, wyłącznie w:

  • COM I przy ul.  G. Zapolskiej 4 w godz. 8.00–17.15 
  • COM II przy pl. Nowy Targ 1-8 w godz. 8.00–17.15 
  • COM III przy ul. W. Bogusławskiego 8, 10 w godz. 8.00–17.15 
  • COM IV przy al. M. Kromera 44 w godz. 8.00–15.15 
  • COM V przy ul. Hubskiej 8-16 w godz. 8.00–15.15 
  • COP przy ul Kotlarskiej 41 w godz. 8.00–15.15 
  • USC przy ul. P. Włodkowica 20 w godz. 8.00–15.15 

Nieczynny jest punkt przy al. Karkonoskiej


W sobotę 11 grudnia 2021 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 Centrum Obsługi Mieszkańców I, przy ul. G. Zapolskiej 4 będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, praw jazdy, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.


Informacja o sprawach, w których, podczas stanu epidemii, przyjmowani są klienci w USC

Do obiektów UMW (jednym czynnym wejściem) będą wpuszczane tylko osoby, u których nie zostanie stwierdzona gorączka.

W centrach obsługi będzie mogła przebywać jednorazowo liczba interesantów odpowiadająca liczbie czynnych okienek.

Wszelkie należności wobec Gminy Wrocław można wpłacać bez prowizji we wszystkich oddziałach PKO BP w granicach administracyjnych Wrocławia.

Centrum Obsługi Podatnika obsługuje  klientów telefonicznie i drogą elektroniczną, zgodnie z przedstawioną informacją

Obsługa kancelaryjna (możliwość bezpośredniego złożenia dokumentów) jest prowadzona w godzinach od 8.00 do 15.45, w obiektach przy

  • pl. Nowy Targ 1-8
    parter, pok.5 
    faks +48 71 777 86 55
    e-mail: kum@um.wroc.pl
  • ul. G. Zapolskiej 4
    parter, sala nr 4, stanowiska 6 i 7
    faks  +48 71 777 86 22
  • al. M.  Kromera 44
    parter, sala COM, pok 31
    faks  +48 71 777 92 19
  • ul. Hubska 8-16
    parter, sala nr 1, stanowisko 1

Cały czas działa również Centrum Wsparcia Przedsiębiorców. Przedsiębiorcy mogą zasięgnąć informacji oraz złożyć wniosek w zakresie ulg, ujętych w ramach Wrocławskiego Pakietu Pomocowego. Od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45-15:45, urzędnicy i eksperci czekają na przedsiębiorców pod numerami telefonów: 71 777 72 87, 71 777 73 10, 71 777 74 26.

Uruchomione są także 2 dedykowane adresy mailowe:


Zdecydowanie zaleca się ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie na rzecz wysłania korespondencji drogą pocztową lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

Wykaz spraw, które można załatwić przez ePUAP w Wydziale Podatków i Opłat.

Wykaz usług i elektronicznych wzorów dokumentów udostępnianych przez Urząd Miejski Wrocławia na ePUAPie.

Katalog spraw załatwianych w Urzędzie za pomocą platformy ePUAP

Do Państwa dyspozycji pozostaje również:

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane