W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Departament Marki Miasta odpowiada za realizację zadań z zakresu:
tworzenia, opiniowania i monitorowania kampanii informacyjnych adresowanych do mieszkańców Wrocławia;
rozwijania relacji ze środowiskiem akademickim Wrocławia;
budowania relacji międzynarodowych a także tworzenia i rozwijanie kontaktów z miastami partnerskimi;
tworzenia i rozbudowy relacji z instytucjami i organizacjami w kraju i zagranicy mającymi wpływ na wizerunek Wrocławia;
współpracy z mediami i prowadzenia za ich pośrednictwem działań informacyjnych, komunikacyjnych i reklamowych;
wspierania działań komórek organizacyjnych Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie komunikacji i public relations, projektów graficznych i wydawniczych oraz kampanii internetowych;
tworzenia, opiniowania i monitorowania kampanii promocyjnych Miasta w kraju i zagranicą w zakresie działań turystycznych i biznesowych;
tworzenia, opiniowania i monitorowania projektów graficzno-wydawniczych realizowanych w ramach identyfikacji graficznej urzędu miejskiego, miasta i kampanii promocyjnych w kraju i zagranicą;
organizowania wydarzeń dedykowanych promocji Miasta i projektów przez Miasto realizowanych;
prowadzenia oficjalnych profili Miasta w mediach społecznościowych, tworzenia, opiniowania i koordynowania prowadzonych za ich pośrednictwem kampanii informacyjnych oraz promocyjnych;
przygotowania planów strategicznych w obszarach rozwoju turystyki i promocji gospodarczej Wrocławia;
tworzenia i rozwoju spójnej marki Wrocławia na rynku krajowym i międzynarodowym;
prowadzenia badań szczególnie w zakresie ruchu turystycznego i oceny wizerunku Miasta;
nadzorowania użycia oficjalnych znaków i sloganów promocyjnych Miasta;
wdrażania i rozwijania projektów oraz testowanie nowych technologii obszaru SmartCity.