Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Departament Marki Miasta odpowiada za realizację zadań z zakresu:
tworzenia, opiniowania i monitorowania kampanii informacyjnych adresowanych do mieszkańców Wrocławia;
rozwijania relacji ze środowiskiem akademickim Wrocławia;
budowania relacji międzynarodowych, a także tworzenia i rozwijania kontaktów z miastami partnerskimi;
tworzenia i rozbudowy relacji z instytucjami i organizacjami z kraju i zagranicy mającymi wpływ na wizerunek Wrocławia;
współpracy z mediami i prowadzenia za ich pośrednictwem działań informacyjnych, komunikacyjnych i reklamowych;
wspierania działań komórek organizacyjnych Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie komunikacji i public relations, projektów graficznych i wydawniczych oraz kampanii internetowych;
tworzenia, opiniowania i monitorowania kampanii promocyjnych Miasta w kraju i za granicą w zakresie działań turystycznych i biznesowych;
tworzenia, opiniowania i monitorowania projektów graficzno-wydawniczych realizowanych w ramach identyfikacji graficznej Urzędu oraz kampanii promocyjnych w kraju i za granicą; organizowania wydarzeń mających na celu promocję Miasta i projektów przez Miasto realizowanych;
prowadzenia oficjalnych profili Miasta w mediach społecznościowych, tworzenia, opiniowania i koordynowania prowadzonych za ich pośrednictwem kampanii informacyjnych oraz promocyjnych;
przygotowania planów strategicznych w obszarach rozwoju turystyki i promocji gospodarczej Wrocławia;
tworzenia i rozwoju spójnej marki Wrocławia na rynku krajowym i międzynarodowym;
prowadzenia badań, szczególnie w zakresie ruchu turystycznego i oceny wizerunku Miasta;
nadzorowania użycia oficjalnych znaków i sloganów promocyjnych Miasta;
wdrażania i rozwijania projektów oraz testowanie nowych technologii z obszaru SmartCity.