Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Departament Marki Miasta

XML

Sekretariat:

50-063 Wrocław 
pl. Solny 20, pok. 4
tel. +48 71 799 69 81
faks +48 71 777 86 91 
e-mail: dmm@um.wroc.pl 

Dyrektor Departamentu: Radosław Michalski

Zastępca Dyrektora Departamentu: Arkadiusz Filipowski


Dyrektor Departamentu sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem Fundacji „Convention Bureau Wrocław” (https://convention.wroclaw.pl/pl)

Dyrektor zarządza i nadzoruje pracę:

  1. Wydziału Promocji Miasta i Turystyki
  2. Biura Współpracy z Zagranicą;
  3. Biura Graficzno-Wydawniczego;
  4. Biura Komunikacji Internetowej.

Zastępca Dyrektora zarządza i nadzoruje pracę:

  1. Wydziału Komunikacji Społecznej; 
  2. Biura Współpracy z Uczelniami Wyższymi.

Departament Marki Miasta odpowiada za realizację zadań z zakresu:

  1. tworzenia, opiniowania i monitorowania kampanii informacyjnych adresowanych do mieszkańców Wrocławia;
  2. rozwijania relacji ze środowiskiem akademickim Wrocławia;
  3. budowania relacji międzynarodowych, a także tworzenia i rozwijania kontaktów z miastami partnerskimi;
  4. tworzenia i rozbudowy relacji z instytucjami i organizacjami z kraju i zagranicy mającymi wpływ na wizerunek Wrocławia;
  5. współpracy z mediami i prowadzenia za ich pośrednictwem działań informacyjnych, komunikacyjnych i reklamowych;
  6. wspierania działań komórek organizacyjnych Urzędu i miejskich jednostek
    organizacyjnych w zakresie komunikacji i public relations, projektów graficznych i wydawniczych oraz kampanii internetowych;
  7. tworzenia, opiniowania i monitorowania kampanii promocyjnych Miasta w kraju i za granicą w zakresie działań turystycznych i biznesowych;
  8. tworzenia, opiniowania i monitorowania projektów graficzno-wydawniczych realizowanych w ramach identyfikacji graficznej Urzędu oraz kampanii promocyjnych w kraju i za granicą; organizowania wydarzeń mających na celu promocję Miasta i projektów przez Miasto realizowanych;
  9. prowadzenia oficjalnych profili Miasta w mediach społecznościowych, tworzenia, opiniowania i koordynowania prowadzonych za ich pośrednictwem kampanii informacyjnych oraz promocyjnych;
  10. przygotowania planów strategicznych w obszarach rozwoju turystyki i promocji gospodarczej Wrocławia;
  11. tworzenia i rozwoju spójnej marki Wrocławia na rynku krajowym i międzynarodowym;
  12. prowadzenia badań, szczególnie w zakresie ruchu turystycznego i oceny wizerunku Miasta;
  13. nadzorowania użycia oficjalnych znaków i sloganów promocyjnych Miasta;
  14. wdrażania i rozwijania projektów oraz testowanie nowych technologii z obszaru SmartCity.

W skład departamentu wchodzą: