Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Biuro Komunikacji Internetowej

Sekretariat:

50-063 Wrocław
pl.Solny 20, pok. 6
tel. +48 71 799 69 84
faks +48 71 777 86 91
e-mail: bki@um.wroc.pl 

Dyrektor Biura: Marlena Mazur

Zastępca Dyrektora Biura: Krzysztof Szłapka


Struktura:

Sekcja ds. Mediów Społecznościowych

Sekcji Wsparcia Komunikacji Internetowej

Biuro Komunikacji Internetowej realizuje zadania z zakresu:

  1. tworzenia koncepcji, przygotowywania, organizowania i koordynowania kampanii informacyjnych oraz e-marketingowych w mediach społecznościowych i Internecie;
  2. integrowania działań promocyjnych wewnątrz Urzędu, w spółkach oraz miejskich jednostkach organizacyjnych, w tym współpracy i koordynowania wspólnych akcji internetowych oraz akcji marketingowych;
  3. budowania relacji on-line, w tym kreacji i nadzoru merytorycznego kampanii w social mediach oraz obsługi mediów społecznościowych prowadzonych przez Biuro lub powierzonych do nadzoru;
  4. współpracy z Agencją Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej w zakresie promocji inicjatyw, kampanii i wydarzeń w mediach społecznościowych i Internecie;
  5. współpracy z podmiotami zajmującymi się reklamą w mediach społecznościowych i Internecie;
  6. współpracy przy produkcji reklam i filmów promocyjnych o Wrocławiu;
  7. analizy nowoczesnych trendów marketingowych, nowoczesnych projektów miejskich i technologii z zakresu marketingu i promocji;
  8. kreacji i nadzoru merytorycznego nad mediami społecznościowymi przynależnymi do Biura;
  9. współpracy z instytucjami zewnętrznymi w zakresie komunikacji w mediach (social media, portale społecznościowe, Internet);
  10. monitorowania mediów i Internetu pod kątem materiałów dotyczących treści związanych z Wrocławiem (opinie i statystyki dotyczące organizowanych wydarzeń, inicjatyw, przedsięwzięć, projektów)

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego