Biuro Prezydenta
Sekretariat
50-107 Wrocław
Sukiennice 9
I piętro, pok. 106
tel. +48 71 777 82 80
tel. +48 71 777 79 41
faks +48 71 777 77 69
e-mail: bpr@um.wroc.pl
Dyrektor Biura: Barbara Lisiewicz
Zastępca Dyrektora Biura: Joanna Stasiak
Zastępca Dyrektora Biura: Izabela Pieniążczak
Zastępca Dyrektora Biura: Sylwester Zabielny
Struktura:
Kancelaria Prezydenta
parter
tel. +48 71 777 89 55, 777 82 18
e-mail: kancelaria.prezydenta@um.wroc.pl
Sekretariat Prezydenta
I piętro, pok. 100
tel. +48 71 777 82 01, 777 88 99
faks +48 71 777 72 77
Zespół ds. Organizacyjnych i Analiz
I piętro, pok. 108
tel. 48 71 777 76 39, 777 76 73
Zespół ds. Współpracy z Radą Miejską Wrocławia
I piętro, pok. 109
tel. +48 71 777 82 83
Zespół ds. Realizacji Projektów i Organizacji Wydarzeń
I piętro, pok. 116
tel. +48 71 777 93 98
Samodzielne Stanowisko ds. finansowych
I piętro, pok. 108
tel. +48 71 777 73 21
Dział Ewidencji Aktów Normatywnych
pl. Nowy Targ 1-8,
IV piętro, pok. 408
tel. +48 71 777 72 08
faks +48 71 777 86 95
- informacja i udostępnianie aktów normatywnych:
tel. +48 71 777 72 63, 777 72 25
Biuro Prezydenta realizuje zadania z zakresu:
- prowadzenia spraw z zakresu aktów normatywnych organów Miasta;
- prowadzenia spraw dotyczących stowarzyszeń, fundacji i związków komunalnych z udziałem Miasta;
- prowadzenia ewidencji porozumień zawieranych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej i innymi podmiotami;
- obsługi technicznej i administracyjnej sekretariatu Prezydenta, Wiceprezydentów oraz ustanowionych w drodze zarządzeń Pełnomocników Prezydenta;
- obsługi administracyjno-organizacyjnej Kolegium Prezydenta;
- organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta;
- organizacji uroczystości oraz wydarzeń okolicznościowych inicjowanych przez Prezydenta;
- przyjmowania wniosków w sprawie nadawania Odznaki Honorowej Wrocławia oraz obsługi administracyjno-organizacyjna posiedzeń Konwentu Odznaki;
- przyjmowania wniosków w sprawie Patronatów Honorowych Prezydenta i udziału Prezydenta w Komitetach Honorowych;
- organizacji uroczystości jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego;
- obsługi mediów społecznościowych Prezydenta Wrocławia
- koordynowanie działań na rzecz równości i ochrony przed dyskryminacją.
Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45