W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 26 września, od 8.00 do 13.00 COM I, będzie czynne w zakresie rej. pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 


NIP
896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 26 września, od 8.00 do 13.00 COM I, będzie czynne w zakresie rej. pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 


NIP
896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Biuro Obsługi Prawnej

XML

Treść

Sekretariat
50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4
III piętro, pok. 363
tel. +48, 71 777 87 12
faks +48 71 777 87 14
e-mail: bop@um.wroc.pl

Dyrektor Biura: Małgorzata Pakuła


Biuro Obsługi Prawnej realizuje zadania z zakresu:
  1. zapewnienia obsługi organizacyjno-administracyjnej oraz finansowej dla radców prawnych;
  2. prowadzenia rejestrów opinii prawnych i pełnomocnictw procesowych;
  3. prowadzenia rejestru spraw sądowych we współpracy z radcami prawnymi;
  4. sporządzania sprawozdań z realizacji zadań przez Biuro oraz Zespół Radców Prawnych w współpracy z każdorazowym radcą prawnym - koordynatorem;
  5. archiwizacji dokumentacji zakończonych postępowań sądowych;
  6. zgłaszania wierzytelności Gminy/Skarbu Państwa-Prezydenta Wrocławia w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych;
  7. weryfikacji, współdziałania oraz konsultacji projektów aktów prawnych w zakresie techniki legislacyjnej przekazywanych na sesje Rady Miejskiej Wrocławia.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane