Wydział Organizacyjny i Kadr
Wersja strony w formacie XMLSekretariat
50-107 Wrocław
pl. Nowy Targ 1-8
I piętro, pok. 112
tel. +48 71 777 87 88
faks +48 71 777 87 89
e-mail: wok@um.wroc.pl
Dyrektor Wydziału: Alicja Bogusz
Zastępca Dyrektora Wydziału: Honorata Langner-Mrozek
Struktura:
Dział Kadr
Kierownik: Grażyna Perełka
I piętro, pok. 142
tel. +48 71 777 72 41
Dział Organizacyjny
Kierownik: Agnieszka Koczapska
I piętro, pok. 116
tel. +48 71 777 72 21
faks +48 71 777 77 19
- Zespół ds. Regulacji Prawno - Organizacyjnych
I piętro, pok. 116
tel. +48 71 777 71 47, 777 73 52 - Pełnomocnictwa i upoważnienia
I piętro, pok. 115
tel. +48 71 777 72 35, 777 75 32 - Praktyki, staże, pieczątki i pieczęcie
I piętro, pok. 116
tel. +48 71 777 80 42, 777 80 43 - Stanowiska ds. informacji publicznej
I piętro, pok. 135
tel. +48 71 777 74 64, 777 84 7 - Zespół ds. Informacji
- Informacja o Urzędzie
parter (prawa strona), pok. 12
tel. +48 71 777 72 18, 777 72 19 - Redakcja BIP
pok. 041
tel. +48 71 777 90 61, 777 90 62
e-mail: bip@um.wroc.pl - Kancelaria Ogólna
Koordynator: Biana Smolarkiewicz
parter, pok. 3
tel. +48 71 777 72 27, 777 73 07
tel. +48 71 777 71 86 (doręczyciele)
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl
Dział Rachuby Płac
Kierownik: Małgorzata Dylak-Wrzuszczak
I piętro, pok. 107
tel. +48 71 777 81 87
- Sekcja Umów Zleceń
pok. 109, I piętro
tel. +48 71 777 83 61
Dział Rozwoju Zasobów Ludzkich i Szkoleń
Kierownik: Izabela Zaremba
I piętro, pok. 145
tel. +48 71 777 75 52
Informacja na temat naborów
tel. +48 71 777 75 52, 71 777 86 76
Zespół ds. Planowania i Sprawozdawczości
Koordynator: Daniel Kubicki
I piętro, pok. 140a
tel. +48 71 777 71 46
- Delegacje krajowe i zagraniczne
IV piętro, pok. 422
tel. +48 71 777 77 03, 777 76 88 - Rejestracja Czasu Pracy
I piętro, pok. 136
tel. +48 71 777 71 09
Zespół ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Pełnomocnik Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania: Wojciech Mazurec
Pl. Nowy Targ 1-8,
I piętro, pok. 145
faks +48 71 777 87 89
Doradca etyczny
e-mail: antykorupcja@um.wroc.pl
Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca
Koordynator: Mariusz Kiciński
ul. G. Zapolskiej 4
V piętro, pok. 525A
tel. +48 71 777 77 77
Sekcja Spraw Socjalnych
IV piętro,pok. 413
tel. +48 71 777 74 72, 777 70 11
Wydział Organizacyjny i Kadr realizuje zadania z zakresu:
- określania ogólnych zasad organizacji i funkcjonowania Urzędu, w tym opracowywania i aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;
- opiniowania regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych Urzędu oraz statutów i regulaminów miejskich jednostek organizacyjnych;
- przygotowywania upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie;
- realizacji zapotrzebowania na pieczątki i pieczęcie urzędowe oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie;
- organizacji i koordynacji prac związanych z przygotowywaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendów oraz spisów;
- inicjowania i koordynacji systemowych działań i rozwiązań w zakresie racjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi Urzędu, w tym opracowywania regulaminu pracy, regulaminu wynagrodzeń, regulaminu świadczeń socjalnych, czynności związanych z opisem stanowisk pracy w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz procesem ocen pracowniczych;
- koordynacji oceny pracowniczej pracowników Urzędu;
- prowadzenia spraw osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych;
- opracowywania zasad i analiz polityki oraz ewidencji i zarządzania etatyzacją w Urzędzie;
- zasad doboru kadr i prowadzenia rekrutacji oraz prowadzenia konkursów na stanowiska pracy w Urzędzie;
- zarządzania systemem szkoleń i podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników, opracowywania ścieżek rozwoju i budowania motywacyjnego środowiska pracy;
- organizacji służby przygotowawczej;
- działalności socjalnej Urzędu, ubezpieczeń społecznych, emerytalnych i rentowych pracowników;
- współpracy z zakładowymi organizacjami związkowymi;
- koordynacji i nadzoru nad realizacją w Urzędzie przepisów prawnych dotyczących udostępniania informacji publicznej oraz informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystania oraz ogłaszania informacji publicznych, w tym dokumentów urzędowych w Biuletynie Informacji Publicznej;
- prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej;
- wdrożenia i stosowania przepisów ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych w zakresie Biuletynu Informacji Publicznej, w tym prowadzenia rejestru żądań o zapewnienie dostępności;
- wynagrodzeń pracowniczych i bezosobowych oraz rozliczania delegacji, ryczałtów i innych świadczeń pieniężnych pracowników;
- naliczania i wypłat rent wyrównawczych, przejętych po zlikwidowanych miejskich jednostkach organizacyjnych;
- prowadzenia rejestrów poleceń wyjazdów służbowych: na obszarze kraju (delegacji krajowych) i poza granicami kraju (delegacji zagranicznych);
- Polityki zarządzania ryzykiem w Urzędzie w ramach systemu kontroli zarządczej, w tym: przygotowanie dokumentacji procesu identyfikowania ryzyk w Urzędzie i sporządzania zbiorczego rejestru ryzyk Urzędu oraz zbiorczego raportu w zakresie zarządzania ryzykiem dla Urzędu;
- przeciwdziałania dyskryminacji w zatrudnieniu i mobbingowi;
- koordynacji realizacji programów zatrudnienia w Urzędzie w ramach aktywizacji rynku pracy, w tym staży zawodowych, praktyk i robót publicznych;
- obsługi zapytań i interwencji mieszkańców Wrocławia zgłaszanych za pomocą teleinformatycznych kanałów komunikowania się;
- prowadzenia punktu informacyjnego dla mieszkańców;
- obsługa zleceń tłumaczeń języka migowego;
- realizacji czynności związanych z doręczeniem korespondencji w ramach Urzędu oraz wysyłki korespondencji zewnętrznej oraz prowadzenia systemu doręczeń bezpośrednich;
- prowadzenia obsługi Pełnomocnika Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania, związanej z działaniami w zakresie polityki jakości, bhp i środowiska w Urzędzie
Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45