W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 26 września, od 8.00 do 13.00 COM I, będzie czynne w zakresie rej. pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 


NIP
896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 26 września, od 8.00 do 13.00 COM I, będzie czynne w zakresie rej. pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 


NIP
896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Wydział Zamówień Publicznych

XML

Treść

Sekretariat
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
I piętro, pok. 129
tel. +48 71 777 92 30, 777 92 31 
faks +48 71 777 92 29
e-mail: wzp@um.wroc.pl

Dyrektor: Ewa Kulik
Zastępca Dyrektora: Piotr Misiak


Struktura:

  • Dział Zamówień Publicznych
    Kierownik: Tomasz Kaźmierczak
    I piętro, pok. 133
    tel. +48 71 777 93 18

  • Dział Analiz
    Kierownik: Magdalena Szczucka  
    I piętro, pok. 141
    tel. +48 71 777 93 24


Wydział Zamówień Publicznych realizuje zadania z zakresu:

  1. sporządzania zbiorczego planu zamówień publicznych Urzędu;
  2. sporządzania wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu następnych 12 m-cy zamówień publicznych;
  3. sporządzania i analizy zbiorczych zestawień przeprowadzonych w Gminie postępowań – na wniosek stosownych organów;
  4. sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych w Urzędzie zamówieniach;
  5. kontroli i analizy rejestrów zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy, prowadzonych w komórkach organizacyjnych Urzędu;
  6. kontroli zgodności zawieranych umów z warunkami postępowania o zamówienie publiczne;
  7. opiniowania zmian wprowadzanych do umów o zamówienia publiczne;
  8. opiniowania projektów dokumentów postępowania konkursowego przygotowywanego przez komórki organizacyjne Urzędu przed ogłoszeniem konkursu;
  9. powadzenia Rejestru zamówień publicznych oraz Rejestru decyzji o powołaniu Komisji Przetargowych i Osób Wskazanych, a także Rejestru Konkursów;
  10. przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach określonych w Regulaminie zamówień publicznych w Urzędzie;
  11. kontroli procedury prowadzonej przez Osobę Wskazaną pod kątem jej prawidłowości z przepisami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych;
  12. bieżącej współpracy i pomocy w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.

Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane