Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Wydział Obsługi Urzędu

Sekretariat

50-030 Wrocław
ul. Świdnicka 53
IV piętro, pok. 413
tel. + 48 71 777 72 90
e-mail: wou@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Piotr Misiak

Zastępca Dyrektora Wydziału: Renata Skowronek


Struktura:

Dział Remontów i Inwestycji

Kierownik: Jan Krzywiecki
IV piętro, pok. 412c
tel. + 48 71 777 79 49

Dział Obsługi Obiektów

Kierownik: Beata Majewska
IV piętro, pok.417
tel. + 48 71 777 74 69

Dział Archiwum

Kierownik: Patrycja Ziomek
pl. Nowy Targ 1-8
parter, pok. 021a
tel. +48 71 777 80 92

Dział Planowania, Sprawozdawczości i Analiz

Kierownik: Hanna Maleszka
V piętro, pok. 516
tel. + 48 71 777 77 30

Dział Logistyki

Kierownik: Małgorzata Pęcak
V piętro, pok. 571
tel. + 48 71 777 74 84

Dział organizacyjny i umów

Kierownik: Karolina Zagaja-Giczewska
V piętro, pok. 560
tel. +48 71 777 80 36

Dział Transportu

Kierownik dyspozytorni: Przemysław Świerbutowicz
pl. Nowy Targ 1-8
parter, pok. 046
tel. + 48 71 777 74 92

Samodzielne stanowisko ds. ubezpieczeń gminy

Główny specjalista: Paweł Wardęga
IV piętro, pok. 412a
tel.+48 71 777 89 44

Wydział Obsługi Urzędu realizuje zadania z zakresu:

  1. zarządzania nieruchomościami będącymi siedzibami Urzędu;
  2. planowania i realizacji inwestycji oraz remontów obiektów Urzędu;
  3. zapewnienia właściwej eksploatacji i utrzymania nieruchomości Urzędu w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem;
  4. utrzymania porządku i zapewnienia dozoru nieruchomości Urzędu oraz konwoju znaków pieniężnych;
  5. zarządzania odpadami wytworzonymi na terenie Urzędu;
  6. ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu oraz udziału w inwentaryzacjach okresowych;
  7. zarządzania gospodarką materiałową;
  8. zapewnienia obsługi transportu osobowego;
  9. zarządzania łącznością telefonii stacjonarnej i komórkowej;
  10. prowadzenia archiwum zakładowego oraz koordynowania czynności kancelaryjnych;
  11. udostępniania materiałów archiwalnych osobom spoza podmiotu w trybie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  12. wykonywania i zlecania usług poligraficznych i introligatorskich;
  13. zlecania ogłoszeń prasowych i tłumaczeń;
  14. współpracy ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy;
  15. prowadzenia spraw związanych z zawarciem i realizacją umów ubezpieczeniowych w tym: majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjnych i innych niezbędnych do realizacji zadań przez jednostki organizacyjne Gminy Wrocław i wymaganych odrębnymi przepisami;
  16. prognozowania wydatków Wydziału oraz nadzoru nad realizacją planu finansowego;
  17. prowadzenia ewidencji zobowiązań i wydatków w systemie SAP;
  18. sporządzania rejestru podatku VAT w przedmiocie odsprzedaży usług i dokonywanych zakupów;
  19. sprawozdawczości z zakresu działalności Wydziału;
  20. analiz z wykonania planów finansowych i rzeczowych;
  21. prowadzenia gospodarki środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego przydzielanych pracownikom Urzędu;
  22. dofinansowania kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom zatrudnionym na stanowiskach z monitorami ekranowymi w Urzędzie;
  23. prowadzenia egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.
Rejestry prowadzone w Wydziale Obsługi Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykuly/156/rejestry-ewidencje-i-archiwa#wou)

Godziny pracy

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego