W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 26 września, od 8.00 do 13.00 COM I, będzie czynne w zakresie rej. pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 


NIP
896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 26 września, od 8.00 do 13.00 COM I, będzie czynne w zakresie rej. pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 


NIP
896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Wydział Obsługi Urzędu

XML

Treść

Sekretariat
50-030 Wrocław
ul. Świdnicka 53
IV piętro, pok. 413
tel. + 48 71 777 72 90
faks +48 71 777 79 23
e-mail: wou@um.wroc.pl


Dyrektor Wydziału: Andrzej Wąsik
Z-ca Dyrektora Wydziału: Renata Skowronek


Struktura:

  • Dział Remontów i Inwestycji
    Kierownik: Jan Krzywiecki
    IV piętro, pok. 412c
    tel. + 48 71 777 79 49
    faks + 48 71 777 79 23

  • Dział Obsługi Obiektów
    Kierownik: Beata Majewska
    IV piętro, pok.417
    tel. + 48 71 777 74 69
    faks +48 71 777 7923

  • Dział Archiwum
    Kierownik: Patrycja Ziomek
    pl. Nowy Targ 1-8
    parter, pok. 021a
    tel. +48 71 777 80 92
    faks +48 71 777 79 23

  • Dział Planowania, Sprawozdawczości i Analiz
    Kierownik: Hanna Maleszka
    V piętro, pok. 516
    tel. + 48 71 777 77 30
    faks + 48 71 777 79 23

  • Dział Logistyki
    Kierownik: Ilona Korzeniowska
    V piętro, pok. 513
    tel. + 48 71 777 74 84
    faks +48 71 777 79 23

  • Koordynator ds. ubezpieczeń
    Joanna Tajchman
    IV piętro, pok.412a
    tel.+48 71 777 76 16
    faks +48 71 777 79 23

  • Dział organizacyjny i umów
    Kierownik: Karolina Zagaja-Giczewska
    V piętro, pok. 560
    tel. +48 71 777 80 36
    faks +48 71 777 79 23

  • Dział Transportu
    Dyspozytor: Przemysław Świerbutowicz
    pl. Nowy Targ 1-8
    parter, pok. 046
    tel. + 48 71 777 74 92
    faks + 48 71 777 79 53


Wydział Obsługi Urzędu realizuje zadania z zakresu:

  1. zarządzania nieruchomościami będącymi siedzibami Urzędu;
  2. planowania i realizacji inwestycji oraz remontów obiektów Urzędu;
  3. zapewnienia właściwej eksploatacji i utrzymania nieruchomości Urzędu w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem; utrzymania porządku i zapewnienia dozoru nieruchomości Urzędu oraz konwoju znaków pieniężnych;
  4. zarządzania odpadami wytworzonymi na terenie Urzędu;
  5. ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu oraz udziału w inwentaryzacjach okresowych;
  6. zarządzania gospodarką materiałową;
  7. zapewnienia obsługi transportu osobowego;
  8. zarządzania łącznością telefonii stacjonarnej i komórkowej;
  9. prowadzenia archiwum zakładowego oraz koordynowania czynności kancelaryjnych;
  10. udostępniania materiałów archiwalnych osobom spoza podmiotu w trybie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  11. wykonywania i zlecania usług poligraficznych i introligatorskich;
  12. zlecania ogłoszeń prasowych i tłumaczeń;
  13. współpracy ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy;
  14. prowadzenia spraw związanych z zawarciem i realizacją umów ubezpieczeniowych w tym: majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjnych i innych niezbędnych do realizacji zadań przez jednostki organizacyjne Gminy Wrocław i wymaganych odrębnymi przepisami;
  15. prognozowania wydatków Wydziału oraz nadzoru nad realizacją planu finansowego;
  16. prowadzenia ewidencji zobowiązań i wydatków w systemie SAP;
  17. sporządzania rejestru podatku VAT w przedmiocie odsprzedaży usług i dokonywanych zakupów;
  18. sprawozdawczości z zakresu działalności Wydziału;
  19. analiz z wykonania planów finansowych i rzeczowych;
  20. prowadzenia gospodarki środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego przydzielanych pracownikom Urzędu;
  21. dofinansowania kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom zatrudnionym na stanowiskach z monitorami ekranowymi w Urzędzie; 
  22. prowadzenia egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.


Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane