W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl


Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.



Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl


Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.



Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Wydział Obsługi Urzędu

Wersja strony w formacie XML

Sekretariat

50-030 Wrocław
ul. Świdnicka 53
IV piętro, pok. 413
tel. + 48 71 777 72 90
faks +48 71 777 79 23
e-mail: wou@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Andrzej Wąsik

Zastępca Dyrektora Wydziału: Renata Skowronek


Struktura:

Dział Remontów i Inwestycji

Kierownik: Jan Krzywiecki
IV piętro, pok. 412c
tel. + 48 71 777 79 49
faks + 48 71 777 79 23

Dział Obsługi Obiektów

Kierownik: Beata Majewska
IV piętro, pok.417
tel. + 48 71 777 74 69
faks +48 71 777 7923

Dział Archiwum

Kierownik: Patrycja Ziomek
pl. Nowy Targ 1-8
parter, pok. 021a
tel. +48 71 777 80 92
faks +48 71 777 79 23

Dział Planowania, Sprawozdawczości i Analiz

Kierownik: Hanna Maleszka
V piętro, pok. 516
tel. + 48 71 777 77 30
faks + 48 71 777 79 23

Dział Logistyki

Kierownik: Ilona Korzeniowska
V piętro, pok. 513
tel. + 48 71 777 74 84
faks +48 71 777 79 23

Koordynator ds. ubezpieczeń

Joanna Tajchman
IV piętro, pok.412a
tel.+48 71 777 76 16
faks +48 71 777 79 23

Dział organizacyjny i umów

Kierownik: Karolina Zagaja-Giczewska
V piętro, pok. 560
tel. +48 71 777 80 36
faks +48 71 777 79 23

Dział Transportu

Dyspozytor: Przemysław Świerbutowicz
pl. Nowy Targ 1-8
parter, pok. 046
tel. + 48 71 777 74 92
faks + 48 71 777 79 53

Wydział Obsługi Urzędu realizuje zadania z zakresu:

  1. zarządzania nieruchomościami będącymi siedzibami Urzędu;
  2. planowania i realizacji inwestycji oraz remontów obiektów Urzędu;
  3. zapewnienia właściwej eksploatacji i utrzymania nieruchomości Urzędu w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem;
  4. utrzymania porządku i zapewnienia dozoru nieruchomości Urzędu oraz konwoju znaków pieniężnych;
  5. zarządzania odpadami wytworzonymi na terenie Urzędu;
  6. ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu oraz udziału w inwentaryzacjach okresowych;
  7. zarządzania gospodarką materiałową;
  8. zapewnienia obsługi transportu osobowego;
  9. zarządzania łącznością telefonii stacjonarnej i komórkowej;
  10. prowadzenia archiwum zakładowego oraz koordynowania czynności kancelaryjnych;
  11. udostępniania materiałów archiwalnych osobom spoza podmiotu w trybie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  12. wykonywania i zlecania usług poligraficznych i introligatorskich;
  13. zlecania ogłoszeń prasowych i tłumaczeń;
  14. współpracy ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy;
  15. prowadzenia spraw związanych z zawarciem i realizacją umów ubezpieczeniowych w tym: majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjnych i innych niezbędnych do realizacji zadań przez jednostki organizacyjne Gminy Wrocław i wymaganych odrębnymi przepisami;
  16. prognozowania wydatków Wydziału oraz nadzoru nad realizacją planu finansowego;
  17. prowadzenia ewidencji zobowiązań i wydatków w systemie SAP;
  18. sporządzania rejestru podatku VAT w przedmiocie odsprzedaży usług i dokonywanych zakupów;
  19. sprawozdawczości z zakresu działalności Wydziału;
  20. analiz z wykonania planów finansowych i rzeczowych;
  21. prowadzenia gospodarki środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego przydzielanych pracownikom Urzędu;
  22. dofinansowania kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom zatrudnionym na stanowiskach z monitorami ekranowymi w Urzędzie; 
  23. prowadzenia egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.


Godziny pracy

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane