Wydział Obsługi Urzędu
Sekretariat
50-030 Wrocław
ul. Świdnicka 53
IV piętro, pok. 413
tel. + 48 71 777 72 90
faks +48 71 777 79 23
e-mail: wou@um.wroc.pl
Dyrektor Wydziału: Piotr Misiak
Zastępca Dyrektora Wydziału: Renata Skowronek
Struktura:
Dział Remontów i Inwestycji
Kierownik: Jan Krzywiecki
IV piętro, pok. 412c
tel. + 48 71 777 79 49
faks + 48 71 777 79 23
Dział Obsługi Obiektów
Kierownik: Beata Majewska
IV piętro, pok.417
tel. + 48 71 777 74 69
Dział Archiwum
Kierownik: Patrycja Ziomek
pl. Nowy Targ 1-8
parter, pok. 021a
tel. +48 71 777 80 92
faks +48 71 777 79 23
Dział Planowania, Sprawozdawczości i Analiz
Kierownik: Hanna Maleszka
V piętro, pok. 516
tel. + 48 71 777 77 30
faks + 48 71 777 79 23
Dział Logistyki
Kierownik: Małgorzata Pęcak
V piętro, pok. 571
tel. + 48 71 777 74 84
Koordynator ds. ubezpieczeń
Joanna Tajchman
IV piętro, pok.412a
tel.+48 71 777 76 16
Dział organizacyjny i umów
Kierownik: Karolina Zagaja-Giczewska
V piętro, pok. 560
tel. +48 71 777 80 36
Dział Transportu
Dyspozytor: Przemysław Świerbutowicz
pl. Nowy Targ 1-8
parter, pok. 046
tel. + 48 71 777 74 92
Wydział Obsługi Urzędu realizuje zadania z zakresu:
- zarządzania nieruchomościami będącymi siedzibami Urzędu;
- planowania i realizacji inwestycji oraz remontów obiektów Urzędu;
- zapewnienia właściwej eksploatacji i utrzymania nieruchomości Urzędu w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem;
- utrzymania porządku i zapewnienia dozoru nieruchomości Urzędu oraz konwoju znaków pieniężnych;
- zarządzania odpadami wytworzonymi na terenie Urzędu;
- ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu oraz udziału w inwentaryzacjach okresowych;
- zarządzania gospodarką materiałową;
- zapewnienia obsługi transportu osobowego;
- zarządzania łącznością telefonii stacjonarnej i komórkowej;
- prowadzenia archiwum zakładowego oraz koordynowania czynności kancelaryjnych;
- udostępniania materiałów archiwalnych osobom spoza podmiotu w trybie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- wykonywania i zlecania usług poligraficznych i introligatorskich;
- zlecania ogłoszeń prasowych i tłumaczeń;
- współpracy ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy;
- prowadzenia spraw związanych z zawarciem i realizacją umów ubezpieczeniowych w tym: majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjnych i innych niezbędnych do realizacji zadań przez jednostki organizacyjne Gminy Wrocław i wymaganych odrębnymi przepisami;
- prognozowania wydatków Wydziału oraz nadzoru nad realizacją planu finansowego;
- prowadzenia ewidencji zobowiązań i wydatków w systemie SAP;
- sporządzania rejestru podatku VAT w przedmiocie odsprzedaży usług i dokonywanych zakupów;
- sprawozdawczości z zakresu działalności Wydziału;
- analiz z wykonania planów finansowych i rzeczowych;
- prowadzenia gospodarki środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego przydzielanych pracownikom Urzędu;
- dofinansowania kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom zatrudnionym na stanowiskach z monitorami ekranowymi w Urzędzie;
- prowadzenia egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.
Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45