W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

Sekretariat

50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4
I piętro, pok. 128  
tel. +48 71 777 79 02
faks +48 71 777 86 62
e-mail: brk@um.wroc.pl

Dyrektor Biura, Miejski Rzecznik Konsumentów: Magdalena Najborowska-Pacamaj


Struktura:

Sekcja ds. Obsługi Konsumentów

  • Ewa Olszewska-Hasan
    I piętro, pok. 130
    tel.: +48 71 777 75 59,
  • Marta Pankowska
    I piętro, pok. 127
    tel.: +48 71 777 75 59
  • Katarzyna Węgrzynowska-Świątek
    I piętro, pok. 130
    tel.: +48 71 777 75 59
  • Izabela Rucińska 
    I piętro, pok. 127
    tel. + 48 71 777 75 59

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów realizuje zadania z zakresu:

  1. obsługi mieszkańców wynikającej z funkcji Rzecznika określonej w przepisach szczególnych;
  2. wnioskowania do Prezydenta zmian wynikających z potrzeb społecznych i przepisów prawa w zakresie ochrony praw konsumentów.

Procedury realizowane przez Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów dostępne są w zakładce Poradnik Klienta (https://bip.um.wroc.pl/cases/search?keyword=&case=&category_id=-1&unit_id=2)

 

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Godziny obsługi Konsumentów

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00

Istnieje możliwość zarejestrowania wizyty przez internet na stronie Rezerwacji wizyt (https://bez-kolejki.um.wroc.pl)

Obsługa telefoniczna Konsumentów

Od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8:00 do 15:30


Uwaga!

  • Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu świadczy pomoc prawną oraz podejmuje interwencje jedynie na rzecz mieszkańców Wrocławia.
  • Pracownicy Biura udzielają bezpłatnych porad w sprawach konsumenckich oraz przyjmują wnioski z zakresu ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Porady prawne - bez konieczności wcześniejszego umawiania się - są również świadczone telefonicznie w sprawach prostych, nie wymagających analizy dokumentacji.
  • Informacje o stanie prowadzonej sprawy można uzyskać powołując się na numer, pod jakim została ona zarejestrowana
    • telefonicznie (od osoby prowadzącej sprawę) lub
    • osobiście w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów.

Informacja na temat działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego