W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

Wersja strony w formacie XML

Uprzejmie informujemy, że w związku ze stanem epidemii - do odwołania - porady prawne będą świadczone jedynie telefonicznie. Miejski Rzecznik Konsumentów obsługuje Mieszkańców Wrocławia telefonicznie i drogą elektroniczną.

Sekretariat

50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4
I piętro, pok. 128  
tel. +48 71 777 79 02
faks +48 71 777 86 62
e-mail: brk@um.wroc.pl

Dyrektor Biura, Miejski Rzecznik Konsumentów: Magdalena Najborowska-Pacamaj


Struktura:

Sekcja ds. Obsługi Konsumentów

  • Ewa Olszewska-Hasan
    I piętro, pok. 130
    tel.: +48 71 777 75 59,
  • Marta Pankowska
    I piętro, pok. 127
    tel.: +48 71 777 75 59
  • Katarzyna Węgrzynowska-Świątek
    I piętro, pok. 127
    tel.: +48 71 777 75 59

 

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów realizuje zadania z zakresu:

  1. obsługi mieszkańców wynikającej z funkcji Rzecznika określonej w przepisach szczególnych;
  2. wnioskowania do Prezydenta zmian wynikających z potrzeb społecznych i przepisów prawa w zakresie ochrony praw konsumentów.


Procedury realizowane przez Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów dostępne są w zakładce Poradnik Klienta

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Godziny obsługi Konsumentów

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00—15:00

Obsługa telefoniczna Konsumentów

Od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8.00 do 15.30.


Uwaga!

  • Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu świadczy pomoc prawną oraz podejmuje interwencje jedynie na rzecz mieszkańców Wrocławia.
  • Pracownicy Biura udzielają bezpłatnych porad w sprawach konsumenckich oraz przyjmują wnioski z zakresu ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Porady prawne - bez konieczności wcześniejszego umawiania się - są również świadczone telefonicznie w sprawach prostych, nie wymagających analizy dokumentacji.
  • Informacje o stanie prowadzonej sprawy można uzyskać powołując się na numer, pod jakim została ona zarejestrowana
    - telefonicznie (od osoby prowadzącej sprawę) lub
    -  osobiście w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów.

Informacja na temat działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu za 2018 r., zawarta jest na stronach 857 - 861 "Raportu o stanie Miasta 2018"

Informacja na temat działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu za 2019 r., zawarta jest na stronach 38 - 39 "Raportu o stanie gminy za rok 2019"  oraz na 33 stronie "Raportu o stanie gminy za rok 2019 (wersja tekstowa)".

Informacja na temat działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu za 2020 r., zawarta jest na stronach 36 - 37 "Raportu o stanie gminy za rok 2020"  oraz na stronach 27 - 28 "Raportu o stanie gminy za rok 2020 (wersja tekstowa)".

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane