Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Wydział Komunikacji Społecznej

Sekretariat

50-107 Wrocław
Sukiennice 9
I piętro,  pok. 111
tel. +48 71 777 89 67
faks +48 71 777 86 29
e-mail: biuroprasowe@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Agata Dzikowska

Zastępca Dyrektora Wydziału: Tomasz Sikora


Struktura:

Dział Mediów

I piętro,  pok. 116
e-mail: biuroprasowe@um.wroc.pl

Zespół ds. Umów i Projektów

I piętro, pok. 111 i 116

Kierownik: Edyta Bojankiewicz
tel. +48 71 777 89 71
e-mail: edyta.bojankiewicz@um.wroc.pl

Wydział Komunikacji Społecznej realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia polityki informacyjnej Miasta, również w zakresie public relations;
  2. pozyskiwania bieżących informacji dla mieszkańców w sprawach Miasta;
  3. prowadzenia oficjalnych profili na portalach społecznościowych;
  4. prowadzenia działań promocyjnych Miasta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych;
  5. współpracy z przedstawicielami środków masowego przekazu;
  6. współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie udostępniania danych liczbowych, informacji statystycznych oraz innych materiałów służbowych o charakterze jawnym dotyczących działalności Urzędu i Miasta;
  7. prowadzenie polityki informacyjnej skierowanej do pracowników Urzędu w ramach komunikacji wewnętrznej, w tym organizowanie spotkań, redagowanie komunikatów, pozyskiwanie i dystrybucja informacji na potrzeby pracowników Urzędu oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi;
  8. archiwizowanie materiałów fotograficznych dotyczących pracy Prezydenta;
  9. prowadzenia analiz oraz opracowywania nowych sposobów promowania Wrocławia za pomocą nowoczesnych systemów teleinformatycznych..

Procedury realizowane przez Wydział Komunikacji Społecznej dostępne są w zakładce Poradnik Klienta (https://bip.um.wroc.pl/cases/search?keyword=&case=&category_id=-1&unit_id=24)

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego