W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Biuro Prezydenta

Sekretariat

50-107 Wrocław
Sukiennice 9
I piętro, pok. 106
tel. +48 71 777 82 80
tel. +48 71 777 79 41
faks +48 71 777 77 69
e-mail: bpr@um.wroc.pl

Dyrektor Biura: Izabela Kalisz

Zastępca Dyrektora Biura: Izabela Zaremba

Zastępca Dyrektora Biura: Piotr Gapiński


Struktura:

Kancelaria Prezydenta

parter
tel. +48 71 777 89 55, 777 82 18
e-mail: kancelaria.prezydenta@um.wroc.pl

Sekretariat Prezydenta

I piętro, pok. 100
tel. +48 71 777 82 01, 777 88 99
faks +48 71 777 72 77

Zespół ds. Organizacyjnych

I piętro, pok. 118
tel. 48 71 777 90-34, 777 80 30

Zespół ds. Spotkań z Mieszkańcami

II piętro, pok. 3a
tel. +48 71 777 76 39, 777 76 73

Zespół ds. Projektów i Analiz

I piętro, pok. 109
tel. +48 71 777 89 91

Stanowisko ds. finansowych

II piętro, pok. 3a
tel. +48 71 777 73 21

Dział Aktów Normatywnych

Rynek-Ratusz 7-9
parter, pok. 01
tel. +48 71 777 72 08

  • informacja i udostępnianie aktów normatywnych:
    tel. +48 71 777 72 63,  777 72 25

Biuro Prezydenta realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia spraw z zakresu aktów normatywnych organów Miasta;
  2. prowadzenia spraw dotyczących stowarzyszeń, fundacji i związków komunalnych z udziałem Miasta;
  3. prowadzenia ewidencji porozumień zawieranych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej i innymi podmiotami;
  4. obsługi technicznej i administracyjnej sekretariatu Prezydenta oraz ustanowionych w drodze zarządzeń Pełnomocników Prezydenta;
  5. obsługi administracyjno-organizacyjnej Kolegium Prezydenta;
  6. organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta;
  7. organizacji uroczystości oraz wydarzeń okolicznościowych inicjowanych przez Prezydenta;
  8. przyjmowania wniosków w sprawie nadawania Odznaki Honorowej Wrocławia oraz obsługi administracyjno-organizacyjnej posiedzeń Konwentu Odznaki;
  9. przyjmowania wniosków w sprawie Patronatów Honorowych Prezydenta i udziału Prezydenta w Komitetach Honorowych;
  10. organizacji uroczystości jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego.

Procedury realizowane przez Biuro Prezydenta dostępne są w zakładce Poradnik Klienta(https://bip.um.wroc.pl/cases/search?keyword=&case=&category_id=-1&unit_id=4)

Rejestry prowadzone w Biurze Prezydenta (https://bip.um.wroc.pl/artykuly/156/rejestry-ewidencje-i-archiwa#bpr)

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego