W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl


Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.



Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl


Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.



Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Biuro Prezydenta

Wersja strony w formacie XML

Sekretariat

50-107 Wrocław
Sukiennice 9
I piętro, pok. 106
tel. +48 71 777 82 80
tel. +48 71 777 79 41
faks +48 71 777 77 69
e-mail: bpr@um.wroc.pl

Dyrektor Biura: Barbara Lisiewicz

Zastępca Dyrektora Biura: Joanna Stasiak

Zastępca Dyrektora Biura: Izabela Pieniążczak

Zastępca Dyrektora Biura: Sylwester Zabielny


Struktura:

Kancelaria Prezydenta 
parter
tel. +48 71 777 89 55, 777 82 18
e-mail: kancelaria.prezydenta@um.wroc.pl

Sekretariat Prezydenta
I piętro, pok. 100
tel. +48 71 777 82 01, 777 88 99
faks +48 71 777 72 77

Zespół ds. Organizacyjnych i Analiz
I piętro, pok. 108
tel. 48 71 777 76 39,  777 76 73

Zespół ds. Współpracy z Radą Miejską Wrocławia
I piętro, pok. 109
tel. +48 71 777 82 83

Zespół ds. Realizacji Projektów i Organizacji Wydarzeń
I piętro, pok. 116
tel. +48 71 777 93 98

Samodzielne Stanowisko ds. finansowych
I piętro, pok. 108
tel. +48 71 777 73 21

Dział Ewidencji Aktów Normatywnych
pl. Nowy Targ 1-8, 
IV piętro, pok. 408
tel. +48 71 777 72 08
faks +48 71 777 86 95

  • informacja i udostępnianie aktów normatywnych:
    tel. +48 71 777 72 63,  777 72 25

Biuro Prezydenta realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia spraw z zakresu aktów normatywnych organów Miasta;
  2. prowadzenia spraw dotyczących stowarzyszeń, fundacji i związków komunalnych z udziałem Miasta;
  3. prowadzenia ewidencji porozumień zawieranych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej i innymi podmiotami;
  4. obsługi technicznej i administracyjnej sekretariatu Prezydenta, Wiceprezydentów oraz ustanowionych w drodze zarządzeń Pełnomocników Prezydenta;
  5. obsługi administracyjno-organizacyjnej Kolegium Prezydenta;
  6. organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta;
  7. organizacji uroczystości oraz wydarzeń okolicznościowych inicjowanych przez Prezydenta;
  8. przyjmowania wniosków w sprawie nadawania Odznaki Honorowej Wrocławia oraz obsługi administracyjno-organizacyjna posiedzeń Konwentu Odznaki;
  9. przyjmowania wniosków w sprawie Patronatów Honorowych Prezydenta i udziału Prezydenta w Komitetach Honorowych;
  10. organizacji uroczystości jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego;
  11. obsługi mediów społecznościowych Prezydenta Wrocławia.


Procedury realizowane przez Biuro Prezydenta dostępne są w zakładce Poradnik Klienta

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane