W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W soboty 10 i 24 października 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W soboty 10 i 24 października 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Wydział Partycypacji Społecznej

XML

Treść

Sekretariat
50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4
I piętro, pok. 120
tel. +48 71 777 86 68
e-mail: wss@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Beata Bernacka
Zastępca Dyrektora Wydziału: Anna Kieler
Zastępca Dyrektora Wydziału: Sebastian Wolszczak


Struktura:

Dział ds. Partycypacji
Kierownik działu: Krzysztof Ziental
I piętro, pok. 135
tel. +48 71 777 88 57
  • Rafał Florczak
    I piętro. pok 135
    tel. +48 71 777 74 05
  • Leszek Heimann
    I piętro. pok 135
    tel. +48 71 777 79 47


Sekcja ds. Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, Funduszu Osiedlowego i Osiedli

  • Przemysław Leszyński
    I piętro, pok. 132
    tel. +48 71 777 81 11
  • Mariola Kmieć
    I piętro, pok. 132
    tel. +48 71 777 72 92
  • Patrycja Przybylska
    I piętro, pok. 132
    tel. +48 71 777 77 17
  • Jarosław Ciunik
    I piętro, pok. 131
    tel. +48 71 777 78 48
  • Janusz Herba
    I piętro, pok. 131
    tel. +48 71 777 93 40
  • Anna Skwarzyńska-Sołowiej
    I piętro, pok. 131
    tel. +48 71 777 74 94


Sekcja ds. Rewitalizacji:

  • Karolina Ciechanowicz
    V piętro, pok. 514
    tel. +48 71 777 84 81
  • Paulina Olejniczak - Brząkała
    V piętro, pok. 514
    tel. +48 71 777 87 79
  • Michał Maliczkiewicz
    V piętro, pok. 514
    tel. +48 71 777 84 81
  • Iwona Krzysztoń
    V piętro, pok. 514
    tel. +48 71 777 82 69
  • Piotr Seredyński
    V piętro, pok. 514
    tel. +48 71 777 84 81
  • Agnieszka Lipińska
    V piętro, pok. 514
    tel. +48 71 777 71 13


Dział ds. Współpracy z organizacjami pozarządowymi
Kierownik działu: Marta Krukar
I piętro, pok. 123
tel. +48 71 777 80 75

  • Katarzyna Kuźmińska
    I piętro, 120
    tel. +48 71 777 93 70
  • Ewa Stasikowska
    I piętro, pok. 154
    tel. +48 71 777 86 15
  • Aneta Markowska
    I piętro, pok. 125
    tel. +48 71 777 76 53
  • Lucjan Witkowski
    I piętro, pok. 124
    tel.+48 71 777 75 61
  • Monika Nowicka-Górniak
    I piętro, pok. 125
    tel. +48 71 777 81 30
  • Joanna Hołodnik
    I piętro, pok. 154
    tel. +48 71 777 70 83
  • Małgorzata Łuczak
    I piętro, pok. 123
    tel. +48 71 777 79 42
  • Anna Morawska
    I piętro, pok. 125
    tel. +48 71 777 81 02
  • Marzena Mączka
    I piętro, pok. 130
    tel. +48 71 777 87 21
  • Agnieszka Pastusińska
    I piętro, pok. 130
    tel. +48 71 777 72 40


Zespół ds. Nadzoru nad Stowarzyszeniami i Fundacjami oraz Nieodpłatnej Pomocy Prawnej

  • Kamil Matuszewski
    (Wrocławska Rada Działalności Pożytku Publicznego)
    I piętro, pok. 124
    tel. +48 71 777 70 64
  • Andrzej Kubica
    I piętro, pok. 124
    tel. +48 71 777 88 49
  • Agnieszka Duda
    I piętro, pok. 126
    tel. +48 71 777 78 14
  • Izabella Jabłońska
    I piętro, pok. 126
    tel. +48 71 777 86 57
  • Andrzej Skobejko
    (najem lokali użytkowych przez org. pozarządowe)
    I piętro, pok. 126
    tel. +48 71 777 93 80


Sekcja ds. Budżetu:

  • Agnieszka Gaczewska
    I piętro, pok. 154
    tel. +48 71 777 79 92
  • Renata Smoleń
    I piętro, pok. 154
    tel. +48 71 777 81 20


Samodzielne stanowiska ds. administracyjno – organizacyjnych:

  • Ilona Groblica-Kmiecik
    I piętro, pok. 120
    ul. G. Zapolskiej 4
    tel. +48 71 777 86 68
  • Agnieszka Talarek
    I piętro, pok. 120
    ul. G. Zapolskiej 4
    tel. +48 71 777 73 34


Wydział Partycypacji Społecznej
realizuje zadania z zakresu:

  1. zadań dotyczących partycypacji społecznej mieszkańców Wrocławia;
  2. organizacji, wspierania i określania zasad konsultacji społecznych dla komórek organizacyjnych Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych;
  3. zarządzania i organizacji procesu budżetu obywatelskiego oraz funduszu osiedlowego;
  4. zarządzania portfelem projektów wybranych do realizacji w procesie budżetu obywatelskiego i realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu i miejskie jednostki organizacyjne;
  5. koordynacji współpracy komórek organizacyjnych Urzędu oraz miejskich jednostek organizacyjnych z organizacjami pozarządowymi, w tym w szczególności bieżącą kontrolę wykonywania zawartych umów z organizacjami pozarządowymi wraz z zatwierdzaniem sprawozdań z ich realizacji;
  6. koordynacji całości spraw związanych z petycjami wnoszonymi do organów Miasta, w tym udzielania wnioskodawcom informacji o sposobie rozpatrzenia petycji w sytuacji, gdy dotyczy ona kilku spraw podlegających rozpatrzeniu przez różne komórki organizacyjne Urzędu;
  7. koordynacji całości spraw związanych z nieodpłatną pomocą prawną, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego i edukacją prawną;
  8. koordynacji całości spraw związanych z zabytkową kolekcją pojazdów, będącą własnością Gminy Wrocław, a także spraw związanych z historycznymi pojazdami komunikacji miejskieji historycznej infrastruktury towarzyszącej;
  9. współpracy z podmiotem prowadzącym Wrocławski Ośrodek Pomocy Osobom Nietrzeźwym;
  10. prowadzenia i aktualizacji elektronicznej bazy danych o organizacjach pozarządowych działających na terenie Wrocławia, w tym realizujących zadania publiczne z budżetu Miasta;
  11. nadzoru nad stowarzyszeniami wynikającego z realizacji ustawy – Prawo o stowarzyszeniach;
  12. nadzoru nad fundacjami wynikającego z ustawy o fundacjach;
  13. nadzoru wobec fundacji i stowarzyszeń wynikających z przepisów ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;
  14. prowadzenia ewidencji stowarzyszeń zwykłychewidencji uczniowskich klubów sportowych i pozostałych klubów nie prowadzących działalności gospodarczej;
  15. inicjowania i współorganizowania szkoleń dotyczących między innymi budowania społeczeństwa obywatelskiego oraz podnoszenia jakości pracy organizacji pozarządowych w sferze zadań publicznych, pozyskiwania środków pozabudżetowych;
  16. rozpatrywanie wniosków w sprawie o udzielenie ulg w spłacie niepodatkowych należności budżetowych w zakresie opłat za pobytoraz kosztów upomnienia we Wrocławskim Ośrodku Pomocy Osobom Nietrzeźwym;
  17. opiniowania wniosków organizacji pozarządowych o najem gminnych lokali użytkowych w trybie bezprzetargowym z przeznaczeniem na działalność pożytku publicznego oraz działalności organizacji pozarządowych współpracujących z Gminą Wrocław w ramach realizacji zadań publicznych zleconych przez Gminę Wrocław;
  18. obsługi administracyjnej Wrocławskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
  19. koordynacji spraw związanych z wdrażaniem Lokalnego Programu Ekonomii Społecznej w Gminie Wrocław oraz monitorowania stosowania klauzul społecznych w zamówieniach publicznych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz miejskie jednostki organizacyjne;
  20. koordynacji powstawania i prowadzenia Centów Aktywności Lokalnej;
  21. przygotowania, organizacji i prowadzenia procesu rewitalizacji;
  22. inicjowania i koordynacji działań w dziedzinie rewitalizacji podejmowanych przez komórki organizacyjne Urzędu, spółki miejskie i miejskie jednostki organizacyjne;
  23. przygotowania, organizacji i prowadzenia spraw związanych z pracami nad reformą Rad Osiedli i podziału Miasta na jednostki pomocnicze oraz nad określeniem zasad zdecentralizowanego decydowania o realizacji inwestycji o istotnym znaczeniu dla jednostek pomocniczych Miasta;
  24. zarządzania projektami inwestycyjnymi i nieinwestycyjnymi w zakresie zadań Wydziału;
  25. koordynacji realizowanych społecznych projektów nieinfrastrukturalnych w Wydziale, komórkach organizacyjnych Urzędu oraz w miejskich jednostkach podległych Departamentowi;
  26. dysponowania środkami dla Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o. i Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskie Sp. z o.o. w zakresie zadań Wydziału.

Procedury realizowane przez Wydział Partycypacji Społecznej dostępne są w zakładce Poradnik Klienta

Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane