Wydział Zarządzania Funduszami
Sekretariat
50-059 Wrocław
ul. Ofiar Oświęcimskich 36
IV piętro, pok. 16 a
tel. +48 71 799 68 50
faks +48 71 777 86 55
e- mail: wzf@um.wroc.pl
Dyrektor Wydziału: Dorota Olearnik
Struktura:
Dział Projektów Infrastrukturalnych
Kierownik: Grzegorz Stefaniak
ul. Ofiar Oświęcimskich 36
IV piętro, pok. 2
tel. +48 71 799 68 66
Dział Projektów Społecznych
Kierownik: Magdalena Równicka
ul. Ofiar Oświęcimskich 36
IV piętro, pok. 12
tel. +48 71 799 68 55
Wydział Zarządzania Funduszami realizuje zadania z zakresu:
- monitoringu wybranych źródeł finansowania i informowania o nich komórek Urzędu Miejskiego Wrocławia i jednostek organizacyjnych w celu dalszej współpracy;
- analizy założeń projektowych przedstawionych przez realizatorów pod kątem wybranych źródeł finansowania oraz możliwości finansowych Miasta;
- określenia najbardziej korzystnych założeń projektowych celem maksymalizacji możliwości otrzymania dofinansowania;
- koordynowania procesu aplikacji poprzez m.in. układanie harmonogramu prac z podziałem zadań pomiędzy biorących udział w procesie aplikacji;
- weryfikacji dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności z dokumentami programowymi, wytycznymi, kryteriami oraz kompletowanie dokumentacji aplikacyjnej;
- składania dokumentacji aplikacyjnej dla wybranych projektów;
- prowadzenia negocjacji budżetu i zakresu rzeczowego projektu na etapie oceny merytorycznej prowadzonej przez instytucje ogłaszające konkursy;
- koordynacja procesu przygotowania załączników do umowy o dofinansowanie (w tym otwieranie rachunków bankowych dla projektów);
- podpisanie umów o dofinansowanie /o dotacje;
- nadzoru nad wypełnianiem zapisów umów o dofinansowanie/ o dotacje;
- bieżącego monitorowania realizatorów pod kątem przebiegu rzeczowego oraz finansowego realizacji projektów, w tym prowadzenie ewidencji wpływu środków z projektów monitorowanych przez Wydział;
- uruchamiania środków na bieżącą realizację projektów do realizatorów z konta projektowego w Mieście, poprzedzone monitoringiem rzeczowo – finansowym projektu;
- koordynowania przygotowania wniosków o płatność, określanie procedur w tym zakresie;
- prowadzenia korespondencji z instytucjami w zakresie rzeczowej i finansowej realizacji projektów oraz ścisły kontakt z przedstawicielami instytucji;
- współpracy z organami kontroli przeprowadzanych w związku z projektami monitorowanymi przez Wydział, koordynacja wdrożenia zaleceń pokontrolnych;
- koordynowania uregulowań dotyczących zobowiązań wynikających z podpisanych umów o dofinansowanie/ o dotacje w zakresie danych osobowych;
- weryfikacji zmian do budżetu Miasta w ramach monitorowanych projektów;
- zamykanie rachunków bankowych dla zakończonych projektów;
- nadzoru nad zmianami w projekcie w okresie trwałości utrzymywanymi przez komórki Urzędu Miejskiego Wrocławia lub jednostki organizacyjne Miasta;
- bieżącego monitoringu dokumentów programowych, wytycznych które mogą mieć wpływ na aplikację / realizację projektów nadzorowanych przez Wydział;
- koordynowania procesu opiniowania dokumentów programowych, wytycznych, kryteriów, w szczególności w zakresie planowanych naborów, zapisów umów o dofinansowanie/ o dotacje;
- przygotowywania prognozy wpływów w oparciu o posiadane od jednostek planowane wydatki projektowe.
Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45