Wykaz informacji i danych z rejestru wniosków o sporządzenie/zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Zgodnie z art. 31 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Prezydent Wrocławia prowadzi rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Art. 52 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688) zobowiązał do udostępniania informacji i danych z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego pochodzących z ww. wniosków w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 31 grudnia 2025 r.
Poniższy wykaz zawiera informacje i dane dotyczące wniosków, które wpłynęły po wejściu w życie ww. nowelizacji ustawy, tj. po 24 września 2023 r. Niemniej jednak wszystkie wcześniejsze wnioski umieszczone są w rejestrze prowadzonym w Wydziale Planowania Przestrzennego i każdorazowo są brane pod uwagę przy pracach dotyczących typowania granic obszarów, dla których planuje się sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w danym rejonie miasta, w przypadku gdy są zgodne z polityką określoną w obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego z 2018 r.