Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Wniosek o zapewnienie dostępności

Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,  każdy - bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego - ma prawo złożyć do Urzędu Miejskiego Wrocławia wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej (w zakresie lokalizacji siedzib Urzędu) lub informacyjno-komunikacyjnej (w zakresie świadczeniu usług przez  Urząd), o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt 1 lub 3.

Wniosek należy złożyć w następujący sposób:

  • drogą pocztową na adres: Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław,
  • drogą elektroniczną na adres:

Wniosek rozpatrujemy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jego złożenia.

Jeżeli dotrzymanie terminu realizacji żądania zapewnienia dostępności nie jest możliwe, informujemy o tym wnioskodawcę. Jednocześnie wskazujemy kiedy wniosek zostanie zrealizowany - w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, proponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji.

Załączniki

Powiadom znajomego