Wniosek o zapewnienie dostępności
Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, każdy - bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego - ma prawo złożyć do Urzędu Miejskiego Wrocławia wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej (w zakresie lokalizacji siedzib Urzędu) lub informacyjno-komunikacyjnej (w zakresie świadczeniu usług przez Urząd), o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt 1 lub 3.
Wniosek należy złożyć w następujący sposób:
- drogą pocztową na adres: Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław,
- drogą elektroniczną na adres:
- Koordynatora ds. dostępności: barbara.szawara-kubiak@um.wroc.pl,
- Kancelarii Ogólnej Urzędu: kum@um.wroc.pl,
- poprzez ePUAP: /umwroclaw/SkrytkaESP.
Wniosek rozpatrujemy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jego złożenia.
Jeżeli dotrzymanie terminu realizacji żądania zapewnienia dostępności nie jest możliwe, informujemy o tym wnioskodawcę. Jednocześnie wskazujemy kiedy wniosek zostanie zrealizowany - w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, proponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji.