Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie wyzbycia się pojazdów usuniętych z dróg publicznych oraz nałożenie obowiązku pokrycia kosztów związanych z usunięciem pojazdu i jego przechowywaniem.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer rejestracyjny pojazdu, numer i seria dowodu osobistego, numer i seria karty pobytu, numer i seria paszportu, numer konta bankowego, imiona i nazwiska rodowe rodziców, data i miejsce zawarcia związku małżeńskiego, data i miejsce urodzeniaOkresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej w dedykowanym systemie IT - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie rejestracji i kwalifikacji osób podlegających rejestracji i kwalifikacji.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię, drugie imię, nazwisko rodowe, imiona, nazwiska rodowe rodziców, data, miejsce urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, seria, numer dowodu osobistego, stan cywilny, adres, data zameldowania na pobyt stały, adres zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące wraz z określeniem okresu zameldowania i trybu wymeldowania ( w przypadku wcześniejszego wymeldowania) , data ujęcia w rejestrze, w przypadku osobistego stawiennictwa: zgłoszenia się do rejestracji i pokwitowania odbioru potwierdzenia wezwania, kategorie zdolności do czynnej służby wojskowej-paragrafy określające poszczególne choroby i ułomności, numer konta bankowego
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej w systemie dedykowanym w systemie IT - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nakładanie obowiazku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności i ich wykonanie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, adres zamieszkania, nr PESEL, nr książeczki wojskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyłączenia z obowiązku pełnienia służby wojskowejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, nazwisko rodowe, PESEL, stopień wojskowy, adres, zajmowane stanowisko lub pełniona funkcjaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie konkursu na stanowisko dyrektora placówki.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 16 grudnia 2016 r. prawo oświatowe
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej lub publicznej placówce
- ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:imię, drugie imię, adres zamieszkania, adres do korespondencji, data urodzenia, miejsce urodzenia, wykształcenie, obywatelstwo, staż pracy lub staż pracy pedagogicznej/dydaktycznej, kwalifikacje, stopień awansu zawodowego, numer telefonu.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie oferty kandydatów, którzy nie wygrali konkursu - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane kandydatów, którzy wygrali konkurs są włączane do akt osobowych - 50 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane kandydatów zawarte w dokumentacji posiedzeń komisji - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)