Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Przetwarzanie danych na potrzeby badań, analiz i raportów oraz przeprowadzania konsultacji społecznych w celu opracowania i realizacji strategii rozwoju WrocławiaPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, płeć, wiek, telefon kontaktowy, adres e-mail, miasto zamieszkania, wykształcenie, rodzaj szkoły do której uczęszcza, klasa, rok studiów, wizerunekOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - Dane będą przechowywane przez 25 lat w archiwum zakładowym, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego
Komórka merytoryczna:BSM - Biuro Strategii Miasta -
Cel:Dochodzenie przez Gminę Wrocław Urząd Miejski Wrocławia od sprawców wypadków należności z tytułu pokrycia kosztów uprzątnięcia i zagospodarowania odpadów z tych zdarzeń.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (DZ.U. z 2023 r. poz.57 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r. poz.2519 z późn zm.) (w tym w zakresie dot. przesłanki legalizującej dane z art. 10)
- ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 645 z późn. zm.)
- ustawa o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z późn. z m.)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 poz. 1360 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zameldowania, adres do korespondencji, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, REGON, nr polisy ubezpieczeniowej, nazwa towarzystwa ubezpieczeniowego, nr rejestracyjny pojazdu sprawcy kolizji, adres siedziby, kwota należności. oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane osobowe zgromadzone w tym zasobie informacyjnym - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WPO - Wydział Podatków i Opłat -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wykonanie zadań w zakresie windykacji należności cywilnoprawnych Gminy Wrocław i Skarbu Państwa.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459),
- ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1822),
- ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2017 r., poz. 1007),
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147),
- ustawa z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1577).
- ustawa z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2117),
- ustawa z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko i imiona, imię ojca, imię matki, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, zawód, miejsce urodzenia, numer NIP, nr rachunku bankowego, miejsce pracy, seria i numer dowodu osobistego, imiona, adresy nieruchomości dłużników, dane wynikające z ksiąg wieczystych nieruchomości dłużników, nr innych dokumentów tożsamości dłużników, dane małżonka dłużnika (np. imię i nazwisko, adres, Pesel, dane dot. aktu stanu cywilnego), dane o majątku i źródłach dochodu dłużnika, adres dłużnika, identyfikatory dłużnika, identyfikatory systemowe, dane dot. prowadzonej działalności (w tym REGON, miejsca prowadzenia działalności), dane dot. pełnomocników (imię, nazwisko, adres), data zgonu dłużnika, dane członków zarządów i likwidatorów dłużników będących osobami prawnymi (imię, nazwisko, adres, PESEL), informacja o wpisie do KRD, informacja o zabezpieczeniu wierzytelności hipoteką, informacje o upadłości, informacje o udzieleniu ulgi, dane dot. nieruchomości dłużnika, dane dotyczące zobowiązania (np. rodzaj, okres zaległości, termin płatności, kwota), oznaczenia identyfikujące dokumenty (data, sygnatura/znak) niezbędne do przeprowadzenia windykacji (w szczególności tytułów wykonawczych, orzeczeń wydawanych w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym i administracyjnym, umów oraz dokumentów naliczających opłatę). oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji przyznania pomocy zdrowotnej dla nauczyciela, nauczyciela emeryta, nauczyciela rencisty oraz nauczyciela pobierającego nauczycielskie świadczenia kompensacyjne.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
Zakres przetwarzanych danych:Wnioskodawca: nazwisko, imię, PESEL, adres korespondencyjny, nr telefonu, nazwa placówki, stanowisko/status, ilość osób w rodzinie, miesięczny dochód przypadający na jednego członka rodziny, numer rachunku bankowego, uzasadnienie wniosku, wysokość przyznanej zapomogi. Członek Komisji: nazwisko, imię, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dane przetwarzane do czasu rozpatrzenia wniosku o przyznanie pomocy zdrowotnej. - 1 rok od zakończenia sprawy
- Dane o przyznanej zapomodze zdrowotnej. - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi Edukacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przyznanie nauczycielom jednorazowych świadczeń w formie bonów na zakup laptopów lub laptopów przeglądarkowychPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- w szczególności art. 15
Zakres przetwarzanych danych:imiona i nazwiska, numer PESEL, numer telefonu komórkowego, adres poczty elektronicznej, miejsce pracy - szkoła, w której pozostaje w stosunku pracy na dzień 30 września 2023 r. czy przebywa w stanie nieczynnym, czy jest zawieszony w pełnieniu obowiązków na podstawie art. 85t ust. 1-3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela, czy przebywa na urlopie bezpłatnym, trwającym nie krócej niż 14 dni, czy jest urlopowany lub całkowicie zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 854).
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów OświatowychCel:Przyznanie nauczycielom dofinansowania na zakup sprzętu, oprogramowania lub usługi, przydatnych w prowadzeniu zajęć realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu realizacji tych zajęćPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- 19
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, informacje o rodzaju zakupionego sprzętu, oprogramowania lub usługi, o których dofinansowanie ubiega się nauczyciel, data oraz koszt ich zakupu, dane znajdujące się na dowodzie zakupu, miejscowość i data sporządzenia wniosku, oświadczenie nauczyciela, że nie złożył i nie złoży wniosku w innych jednostkach systemu oświaty, kwota dofinansowania, nazwa i adres jednostki systemu oświaty/ organuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)