Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Rozpatrzenie wniosków o umarzanie, odraczanie lub rozłożenie na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawnyPodstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:Nazwiska i imiona, rodzaj karty (URBANCARD/Elektroniczna Legitymacja Studencka /URBANCARD EP/inna), PESEL/NIP , data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, e-mail, nr rachunku bankowego, dane osobowe osób pozostających we wspólnym gospodarstwie majątkowym, faktury opłat, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, rodzaj choroby.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Uchwała Nr XLVII/1415/10 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 18 marca 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Wrocław lub jej jednostkom organizacyjnym oraz wskazania organu i osób do tego uprawnionych (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2022 r., poz. 788) - 5 lat od stycznie roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Realizacja składanych wniosków na podst przepisów ustawy z 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości w celu przekształcenia użytkowania wieczystego we własność nieruchomości. Wydanie zaświadczeń oraz realizacja składanych wniosków na podstawie ustawy z 20 lipca 2018 r. o przekszt użytkowania prawa wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów w celu przekształcenia użytkow wieczystego we własność nieruPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1314, z 2023 r. poz. 1464)
- ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2023 r. poz 904, 1586)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres nieruchomości, numer księgi wieczystej, nr telefonu, adres e-mail, adres zameldowania, nr PESEL, informacje o stanie zdrowia, inne dane - zwolnienia z ustawy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSL - Wydział Sprzedaży Lokali -
Cel:Przeprowadzenie konkursu na wybór najlepszych obiektów spośród tych, których budowa zakończyła się w okresie poprzedzającym kolejną edycję konkursu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu konkursu - sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie procesu naboru na wolne stanowisko urzędniczePodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zakres przetwarzanych danych:imię (imiona) i nazwisko - obywatelstwo - miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (nazwa miejscowości deklarowana przez kandydata) - wykształcenie (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - specjalizacja (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - uprawnienia (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - doświadczenie zawodowe (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - dot. posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - dot. nieskazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - dot. znajomości języka polskiego (w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) - dot. niepełnosprawności (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych) - data urodzenia - dane kontaktowe (niezbędne do kontaktu z kandydatem: tel. i/lub e-mail) - przebieg dotychczasowego zatrudnienia (niezbędny do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dokumenty aplikacyjne kandydatów uczestniczących w naborze (dopuszczonych do udziału w naborze), za wyjątkiem kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego - Po upływie miesiąca od dnia opublikowania Informacji o wyniku naboru w BIP lub w HCL Notes
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego, za wyjątkiem kandydata wyłonionego w naborze - Po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze zewnętrznym
- - imię (imiona) i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zewnętrznym, - imię (imiona) i nazwisko kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszenie o naborze wewnętrznym, - Po upływie 5 lat
- Imię (imiona) i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego. - Dane przechowywane wieczyście w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów którzy nie są dopuszczeni do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów: - bez zastrzeżonej formy papierowej - drogą elektroniczną - przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8 - po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze - bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze. - Po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu
- Dane przetwarzane w systemach informatycznych. - Nieokreślony
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dopełnienie obowiązków określonych w przepisach prawa – obowiązek prowadzenia audytu wewnętrznego wynika z art. 274 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869).Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869)
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, stanowisko, lokalizacja, miejsce w strukturze organizacyjnej oraz w zależności od zakresu przedmiotowego zadania audytowego - dane zawarte w dokumentach komórki audytowanej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:ZAW - Zespół ds. audytu wewnętrznego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)