Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Urzędowy Rejestr Umów

W Urzędowym Rejestrze Umów (https://rejestrum.cui.wroclaw.pl) publikowane są informacje o zawartych przez Urząd Miejski Wrocławia zobowiązaniach tytułowanych „umowa” i „aneks do umowy", podlegające rejestracji w Centralnym Rejestrze Zobowiązań począwszy od dnia 1 września 2015 r.

Kolejność w Rejestrze poszczególnych umów wynika z kolejności ich wprowadzenia do zestawienia. Dane są aktualizowane o godz. 00.00 każdego dnia roboczego.

Nie podlegają rejestracji w Urzędowym Rejestrze Umów:

  • umowy zawierane i realizowane przez inne podmioty, w tym spółki miejskie, miejskie jednostki organizacyjne i inne podmioty;
  • zobowiązania umowne związane z zawieranymi umowami zlecenia i umowami o dzieło z osobami fizycznymi:
    • ze środków otrzymywanych w ramach dotacji:
      • celowych, przeznaczonych między innymi na: wybory powszechne, referenda, spisy powszechne oraz organizację i przeprowadzanie klasyfikacji wojskowej na terenie Wrocławia,
      • udzielanych przez państwowe fundusze celowe;
    • ze środków z budżetu Miasta przeznaczonych na wynagrodzenia dla ekspertów, biorących udział w pracach komisji egzaminacyjnych, powołanych do spraw awansu zawodowego nauczycieli;
    • ze środków pozyskiwanych przez Gminę za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i przeznaczonych na funkcjonowanie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych we Wrocławiu;
    • przeznaczonymi w budżecie Miasta na:
      • obsługę Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, których dysponentem jest Wydział Planowania Przestrzennego,
      • realizację programu Wrocławskie Centrum Akademickie w oparciu o zarządzenie nr 7816/22 Prezydenta Wrocławia z dnia 2 czerwca 2022 r. powołujące Akademię Młodych Uczonych i Artystów, których dysponentem jest Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi,
      • czynności związanych z doręczaniem decyzji wymiarowych podatków lokalnych oraz pism o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi realizowanych przez Departament Finansów Publicznych;
    • finansowane z funduszy europejskich oraz środków finansowych związanych z projektami realizowanymi z udziałem środków Unii Europejskiej;
  • umowy stypendialne zawierane na podstawie § 13 ust. 1 uchwały nr LXVII/1748/23 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 20 kwietnia 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków, trybu przyznawania i wysokości stypendiów artystycznych;
  • umowy dotyczące bieżącego funkcjonowania Urzędu zawierane przez Wydział Obsługi Urzędu, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz Wydział Organizacyjny i Kadr;
  • umowy związane ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu, w tym między innymi umowy o pracę;
  • zobowiązania umowne:
    • związane z rozliczeniem kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych;
    • związane ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu;
    • wypłacane ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • umowy dotacyjne:
    • zawierane na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
    • zawierane na podstawie uchwały nr XVI/281/11 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 15 września 2011 r. w sprawie określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Miasta, sposobu jej rozliczenia oraz sposobu kontroli wykonania zadań zlecanych podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysku na zadania inne niż określone w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; zamieszczone w wykazach publikowanych na stronach:
    • zawierane na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku, podmiotom posiadającym tytuł prawny do obiektu wpisanego do rejestru zabytków, zamieszczone w wykazach publikowanych na stronie Dotacje udzielone przez Radę Miejską Wrocławia i Miejskiego Konserwatora Zabytków http://bip.um.wroc.pl/artykul/312/3581/dotacje-udzielone-przez-biuro-Miejskiego-konserwatora-zabytkow
  • umowy zawierane i realizowane na podstawie porozumień lub umów z organami administracji rządowej, finansowane z dotacji celowych budżetu państwa;
  • umowy kredytów i pożyczek zawieranych przez Gminę.

Udostępniane treści umów wykazanych w Urzędowym Rejestrze Umów odbywa się na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Szczegółowe informacje o terminie, sposobie i formie udostępniania informacji znajdują się w zakładce Udostępnianie informacji publicznej (https://bip.um.wroc.pl/artykul/7/2/udostepnianie-informacji-publicznej

Powiadom znajomego