Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Prowadzenie postępowań przez Mediatora oraz Komisję ds. Przeciwdziałania Zjawiskom Niepożądanym w Miejscu Pracy powołaną Zarządzeniem nr K/12/23 Prezydenta Wrocławia z dnia 16 czerwca 2023r.w sprawie przeciwdziałania w UMW zjawiskom niepożądanym w miejscu pracy, w tym: praktyk mobbingowych,dyskryminacji,molestowaniu,w tym seksualnemu,eliminowaniu źródeł powyższych zjawisk w procesie pracy oraz wspieraniu działań sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji między pracownikami.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy ustawa z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:Osoby objęte postępowaniem komisji: nazwisko, imię, PESEL, adres korespondencyjny, telefon, stanowisko, uzasadnienie skargi, wysokość wynagrodzenia, stan zdrowia, stosunek pracy, rasa, religia, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacja seksualna, inne dane pozyskiwane w trakcie prac komisji. Członek komisji: nazwisko, imię, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy. Ekspert: Imię, nazwisko, funkcja, telefon, e-mail Mediator: imię, nazwisko, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- poglądy polityczne
- przekonania religijne lub światopoglądowe
- przynależność do związków zawodowych
- dane dotyczące zdrowia
- seksualność lub orientacja seksualna tej osoby
Okresy przetwarzania danych:- Dane związane z pracą komisji - Wieczyście – w Archiwum państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rejestracja aktu prawnego i umieszczenie go w zbiorze - cel przetwarzania danych w treści aktów prawnych zależy od regulowanego przedmiotu, w szczególności: przyznanie stypendiów i nagród, rozpatrzenie wniosków i uwag do projektu studium oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obrót nieruchomościami i lokalami, odszkodowania, bonifikaty i inne.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu archiwów zakładowych
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię matki i ojca, nazwisko rodowe, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres do korespondencji, adres e-mailOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie informacyjnym - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Realizacja obowiązku meldunkowego określonego w ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( t.j. Dz.U. 2021 r.,poz.510 z późn.zm.). 2. Aktualizacja danych na podstawie wytworzonej dokumentacji. 3. Udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń. 4. Poświadczanie własnoręczności podpisu na formularzach rentowych lub emerytalnych wymagane przez zakłady emerytalne za granicą. 5. Prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( t.j. Dz.U. 2021 r.,poz.510 z późn.zm.).
Zakres przetwarzanych danych:- nazwisko i imię (imiona); - nazwisko rodowe; - imiona i nazwiska rodowe rodziców; - numery PESEL rodziców, jeżeli zostały im nadane; - data urodzenia; - miejsce urodzenia; - kraj urodzenia; - stan cywilny; - oznaczenie aktu urodzenia i urzędu stanu cywilnego, w którym został on sporządzony; - płeć; - nr PESEL; - obywatelstwo albo status bezpaństwowca, - imię i nazwisko rodowe oraz numer PESEL małżonka, jeżeli został mu nadany; - data zawarcia związku małżeńskiego, oznaczenie aktu małżeństwa i urzędu stanu cywilnego, w którym został on sporządzony, data rozwiązania związku małżeńskiego, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który rozwiązał małżeństwo, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który ustalił nieistnienie małżeństwa, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który unieważnił małżeństwo, data zgonu małżonka albo data znalezienia jego zwłok, oznaczenie jego aktu zgonu i urzędu stanu cywilnego, w którym ten akt został sporządzony; - adres i data zameldowania na pobyt stały; - kraj miejsca zamieszkania; - kraj poprzedniego miejsca zamieszkania; - data wymeldowania z miejsca pobytu stałego; - adres i data zameldowania na pobyt czasowy oraz data upływu deklarowanego terminu pobytu; - data wymeldowania z miejsca pobytu czasowego; - data wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6miesięcy i wskazanie kraju wyjazdu; - przewidywany okres pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy; - data powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy; - seria, nr i data ważności ostatniego wydanego dowodu osobistego obywatela polskiego oraz oznaczenie organu wydającego dokument; - seria, nr i data ważności ostatniego wydanego paszportu obywatela polskiego; - seria, nr i data ważności ważnego dokumentu podróży cudzoziemca lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i obywatelstwo; - status cudzoziemca oznaczony jako: UE, CUE, NUE, UKR -data zgonu albo znalezienia zwłok, USCOkresy przetwarzania danych:- dokumentacja dotycząca spraw meldunkowych - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dokumentacja dotycząca aktualizacji danych w ewidencji ludności, dokumentacja dotycząca udostępniania danych oraz wydawanych zaświadczeń - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dokumentacja z zakresu ewidencji ludności po 50 latach oceniana pod kątem możliwości brakowania - 50 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane w systemie informatycznym na podstawie art. 12 ustawy o ewidencji ludności - bezterminowo
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Wydawanie decyzji zezwalających na uprawę maku i konopi włóknistych 2. Księgowanie i rozliczenie zapłaconej opłaty skarbowejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego
- uchwała Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie określenia ogólnej powierzchni przeznaczonej pod uprawę maku i konopi włóknistych w województwie dolnośląskim oraz rejonizacja tych upraw w danym roku. W roku poprzedzającym t.j. do 31 grudnia Producent rolny zamierzający prowadzić uprawę musi poinformować o tym fakcie odpowiedni urząd Gminy. Następnie dane te są przekazywane do Wojewody.
Zakres przetwarzanych danych:Dane wnioskodawcy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, dane ewidencyjne nieruchomości, numer telefonu, adres e-mail, oświadczenie wnioskodawcy o niekaralności, potwierdzenie uiszczenia opłaty za zezwolenie (numer konta bankowego w przypadku wygenerowanego potwierdzenia płatności elektronicznej) Dane pełnomocnika: imię i nazwisko, adres do korespondencji Pesel, NIP lub Regon w przypadku, gdy Wnioskodawca przedkłada zobowiązanie o przetwarzaniu konopi włóknistych we własnym zakresie, zgodnie z art. 47 ust 3a i 3b ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii Dane Producenta rolnego znajdujące się w umowie kontraktacji lub jej załącznikach, którą należy przedłożyć przy składaniu wniosku: Imię i nazwisko, adres, Pesel, numer dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość (jeśli Producent rolny jest osobą fizyczną), numer rachunku bankowegoOkresy przetwarzania danych:- Dane zwykłe osób fizycznych (producentów rolnych); JRWA: kat. BE5 - 5 lat
- Pozostałe dane - Wieczyście- w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wykonywanie czynności procesowych i prowadzenie spraw sądowych, w których Gmina Wrocław jest powodem, pozwanym, wnioskodawcą, uczestnikiem postępowania, skarżącym albo skarżonym, przez jej pełnomocników procesowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn, zm).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BOP - Biuro Obsługi Prawnej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rozpatrzenie wniosków o umarzanie, odraczanie lub rozłożenie na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawnyPodstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:Nazwiska i imiona, rodzaj karty (URBANCARD/Elektroniczna Legitymacja Studencka /URBANCARD EP/inna), PESEL/NIP , data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, e-mail, nr rachunku bankowego, dane osobowe osób pozostających we wspólnym gospodarstwie majątkowym, faktury opłat, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, rodzaj choroby.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Uchwała Nr XLVII/1415/10 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 18 marca 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Wrocław lub jej jednostkom organizacyjnym oraz wskazania organu i osób do tego uprawnionych (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2022 r., poz. 788) - 5 lat od stycznie roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Realizacja składanych wniosków na podst przepisów ustawy z 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości w celu przekształcenia użytkowania wieczystego we własność nieruchomości. Wydanie zaświadczeń oraz realizacja składanych wniosków na podstawie ustawy z 20 lipca 2018 r. o przekszt użytkowania prawa wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów w celu przekształcenia użytkow wieczystego we własność nieruPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1314, z 2023 r. poz. 1464)
- ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2023 r. poz 904, 1586)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres nieruchomości, numer księgi wieczystej, nr telefonu, adres e-mail, adres zameldowania, nr PESEL, informacje o stanie zdrowia, inne dane - zwolnienia z ustawy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSL - Wydział Sprzedaży Lokali -
Cel:Przeprowadzenie konkursu na wybór najlepszych obiektów spośród tych, których budowa zakończyła się w okresie poprzedzającym kolejną edycję konkursu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu konkursu - sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie procesu naboru na wolne stanowisko urzędniczePodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zakres przetwarzanych danych:imię (imiona) i nazwisko - obywatelstwo - miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (nazwa miejscowości deklarowana przez kandydata) - wykształcenie (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - specjalizacja (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - uprawnienia (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - doświadczenie zawodowe (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - dot. posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - dot. nieskazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - dot. znajomości języka polskiego (w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) - dot. niepełnosprawności (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych) - data urodzenia - dane kontaktowe (niezbędne do kontaktu z kandydatem: tel. i/lub e-mail) - przebieg dotychczasowego zatrudnienia (niezbędny do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dokumenty aplikacyjne kandydatów uczestniczących w naborze (dopuszczonych do udziału w naborze), za wyjątkiem kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego - Po upływie miesiąca od dnia opublikowania Informacji o wyniku naboru w BIP lub w HCL Notes
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego, za wyjątkiem kandydata wyłonionego w naborze - Po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze zewnętrznym
- - imię (imiona) i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zewnętrznym, - imię (imiona) i nazwisko kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszenie o naborze wewnętrznym, - Po upływie 5 lat
- Imię (imiona) i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego. - Dane przechowywane wieczyście w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów którzy nie są dopuszczeni do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów: - bez zastrzeżonej formy papierowej - drogą elektroniczną - przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8 - po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze - bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze. - Po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu
- Dane przetwarzane w systemach informatycznych. - Nieokreślony
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dopełnienie obowiązków określonych w przepisach prawa – obowiązek prowadzenia audytu wewnętrznego wynika z art. 274 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869).Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869)
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, stanowisko, lokalizacja, miejsce w strukturze organizacyjnej oraz w zależności od zakresu przedmiotowego zadania audytowego - dane zawarte w dokumentach komórki audytowanej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:ZAW - Zespół ds. audytu wewnętrznego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie audytów wewnętrznych, zewnętrznych, oceny zgodności potwierdzających spełnienie wymagań wdrożonych systemów i norm oraz uzyskanie certyfikacjiPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f) 1) właścicielami zasobów informacyjnych, do których audytorzy ZSZ mają dostęp są inne komórki organizacyjne UMW, co wynika z istoty audytu wewnętrznego; 2) dane osobowe z zasobów, o których mowa w pkt 1 nie są utrwalane przez audytorów ZSZ (audytorzy ZSZ mają wgląd do tych danych, ale ich nie utrwalają); 3) dane osobowe utrwalane są przez audytorów ZSZ jedynie w raporcie z audytu, a danymi tymi są są imiona i nazwiska audytorów ZSZ oraz imiona i nazwiska pracowników UMW, którzy uczestniczyli w audycie ZSZ. Ponadto w raporcie mogą pojawić się dane, które nie prowadzą do identyfikacji osoby, której dane dotyczą (np. numer decyzji);
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, stanowisko, miejsce w strukturze organizacyjnej, lokalizacja, wykształcenie pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia, inne dane dostarczone do Urzędu Miejskiego Wrocławia z wyłączeniem art 9 i 10 RODOOkresy przetwarzania danych:- dane zawarte w raportach z audytów, raportach z oceny zgodności - zgodnie z kategorią archiwalną A przechowywane wieczyście, po 25 latach od wytworzenia przekazywane do Archiwum Państwow
Komórka merytoryczna:KZSZ - Koordynator Zintegrowanego Systemu Zarządzania -
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
-
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Coroczna organizacja projektu, Plebiscytu "Wrocław bez barier", w szczególności obejmująca przyjmowanie zgłoszeń nominatów do wyróżnień oraz wybór i uhonorowanie laureatów.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne i kontaktowe dane kandydata: imię i nazwisko lub imiona i nazwiska lub nazwa organizacji, nr telefonu, adres email, strona internetowa kandydata, krótki opis działalności kandydata i ew. uzasadnienie zgłoszenia, zdjęcie kandydata; dane osoby nominującej oraz członka kapituły: imię , nazwisko, dane kontaktowe.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane dotyczące osoby nominującej - do zakończenia corocznego projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier"
- wszystkie dane osoby nominowanej, która nie wyraziła zgody na przyznanie jej wyróżnienia lub odznaczenia - do momentu zgłoszenia braku zgody na udział w projekcie, ale nie dłużej niż do jego zakończenia
- wszystkie dane osoby nominowanej, która wyraziła zgodę na przyznanie jej wyróżnienia lub odznaczenia - do zakończenia projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier" (edycja roczna), a następnie przez 10 lat przechowywane w Archiwum Zakładowym
- imię, nazwisko, wizerunek osoby nominowanej (laureata plebiscytu), która wyraziła zgodę na publikację danych osobowych - do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych
- wszystkie dane członków kapituły plebiscytu - do zakończenia corocznego projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier"
Komórka merytoryczna:BWB - Biuro Wrocław bez Barier -
Cel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletówPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, wizerunek (zdjęcie), numer karty, rodzaj biletu, numer ewidencyjny pasażera, trasa (relacja), nr linii, nr kursu, data ważności biletu, data sprzedaży biletu, PESEL, a w przypadku wystawienia faktury: NIP, nazwa firmy, REGON, adresOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, numer NIP, imiona, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:1. Sprzedaż biletów i prowadzenie ewidencji wydanych Wrocławskich Kart Miejskich., 2. Działania promocyjne w zakresie transportu publicznegoPodstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej (6.1.d)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, rodzaj użytej karty (URBANCARD/Elektroniczna Legitymacja Studencka /URBANCARD EP /inna), PESEL lub data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, email, zdjęcie, numer Karty Urbancard, numer albumu, status karty – aktywna/zablokowana, rodzaj biletu, cena biletu, data ważności biletu, data i godzina transakcji, wartość doładowania Elektronicznej Portmonetki, rodzaj i liczba biletów opłaconych z Elektronicznej Portmonetki, rodzaj i liczba biletów opłaconych Zbliżeniową Kartą Płatniczą, określenie kanału sprzedaży, numer punktu sprzedaży, dane identyfikacyjne kontrolera, numer pojazdu, nr linii, data kontroli, wynik kontroli, informacja, czy wystawiona została opłata dodatkowa (TAK/NIE), nazwa firmy, NIP, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer wniosku, Id wniosku, Obcokrajowiec (TAK/NIE), data zastrzeżenia Karty Urbancard, Usunięcie Karty Urbancard, numer reklamacji , Id- unikatowy numer użytkownika sklepu WWW, informacja czy użytkownik potwierdził rejestrację (TAK/NIE), data i godzina utworzenia konta w Portalu Pasażera, informacja czy konto w Portalu Pasażera zostało usunięte (TAK/NIE), numer faktury, typ karty (imienna, okaziciel), nr kontraktu (rodzaj biletu), data transakcji w historii karty, typ transakcji w historii karty (doładowanie EP, skasowanie EP, zakup biletu okresowego, skasowanie ZKP), wartość brutto, netto, VAT w historii karty, sposób płatności (gotówka, ZKP, EP, BLIK) w historii karty.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wizerunek pracowników UMW - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych-prowadzenia kampanii promocyjnej) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, nazwisko, numer NIPOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, w przypadku wystawienia faktury: nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer NIP.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Realizacja czynności związanych z przygotowaniem, realizacją, rozliczeniem i zachowaniem trwałości projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej. Podpisane umowy/PartnerstwaPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021
- 2027 (Dz.U.2022.1079 ze zm.)
- Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 198. ze zm.)
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.)
- Porozumienie z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji i koordynowaniu wspólnych przedsięwzięć, bieżącej obsłudze i rozliczeniach ZIT WrOF
- zgoda dotycząca wykorzystania wizerunku i wybranych w/w danych zawartych w deklaracjach przystąpienia do projektów
- inne akty prawne i dokumenty dotyczące realizacji zadań ZIT.
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
Zakres przetwarzanych danych:Administrator będzie przetwarzał służbowe dane określone w art. 87 ust.2 Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (tzw. Ustawy wdrożeniowej), w szczególności: k imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, firma i adres, login, numer telefonu, numer faksu, numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), numer identyfikacji podatkowej (NIP), numer w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON) lub inne identyfikatory funkcjonujące w danym państwie, forma prawna prowadzonej działalności, płeć; dane związane z zakresem uczestnictwa osób fizycznych w projekcie, niewymienione wyżej, takie jak wymiar czasu pracy, stanowisko, kwota wynagrodzenia, obywatelstwo, data rozpoczęcia udziału w projekcie lub wsparciu, data zakończenia udziału w projekcie lub wsparciu, forma i okres zaangażowania w projekcie, data urodzenia; dane osób fizycznych , które widnieją na dokumentach potwierdzających kwalifikowalność wydatków, w tym kwota wynagrodzenia, numer rachunku bankowego . Ponadto Administrator będzie przetwarzał dane takie jak: nazwa oraz dane adresowe instytucji, firmy, stowarzyszenia itp. w której osoba jest zatrudniona lub którą reprezentuje, nazwa rady, komitetu, zespołu itd. którego osoba jest członkiem, inne dane niezbędne do należytej realizacji umowy o dofinansowanie projektu/umowy partnerskiej itd. których przetwarzanie wynika z przepisów prawa albo które są niezbędne do realizacji zadania publicznego (tj. realizacji projektu, zadań w projekcie), lub umowy lub podjęcia działań na żądanie strony umowy przed jej zawarciem i które wynikają z charakteru tego zadania (np. wizerunek, data urodzenia). Zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku i wybranych w/w danych zawartych w deklaracjach przystąpienia do projektów.Okresy przetwarzania danych:- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Gmina Wrocław lub Urząd Miejski Wrocławia (dane powierzone do przetwarzania zgodne z zakresem podpisanych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych) - 25 lat od stycznia roku następnego po roku, w którym realizacja projektu zostanie zakończona, następnie wieczyście w AP
- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Podmiot Przetwarzający zgodnie z podpisanymi umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych - 5 lat od 31 grudnia roku, w którym Instytucja Zarządzająca/Pośrednicząca przekaże ostatnią płatność lub zatwierdzi końcowy wniosek o płatność (ostateczne rozliczenie projektu)
- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Podmiot Przetwarzający zgodnie z załącznikiem nr 1 szczegóły powierzenia przetwarzania danych, do podpisywania umów powierzenia przetwarzania danych osobowych - 10 lat od stycznia roku następnego po roku, w którym realizacja projektu zostanie zakończona,
Komórka merytoryczna:BIT - Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych -
Cel:Rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji mieszkańców i innych podmiotów do rady miejskiej oraz spotkania z mieszkańcami i innymi podmiotamiPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, miejsce pracy, numer telefonu, numer faksu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady MiejskiejCel:Rejestrowanie skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego Wrocławia w Centralnym Rejestrze Skarg i Wniosków UMW oraz koordynowanie ich rozpatrywania, poprzez przekazywanie skarg i wniosków do rozpatrzenia Dyrektorom komórek organizacyjnych UMW, zgodnie z kompetencjami określonymi w Regulaminie Organizacyjnym UMW, a także przekazywanie skarg i wniosków do rozpatrzenia, zgodnie z właściwością, do innych właściwych organów.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administarcyjnego (Dz.U. z 2016 r., poz. 23).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres do korespondencji, miejsce pracy, imiona, dane zawarte w dokumentacji skargowo - wnioskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane przetwarzane w celu udzielania dotacji i rozliczania dotacji ze środków pochodzących z opłat i kar za korzystanie ze środowiska.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, informacje dotyczące systemu grzewczego, nazwisko nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, nr rachunku bankowego, nr rachunku bankowegoOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Udzielenie dotacji celowych na wykonywanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym znajdującym się na terenie wystawy WuWA we Wrocławiu.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nr rachunku bankowego,dobrowolnie nr telefonu, adres e-mailOkresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
Cel:Nagradzanie, wyróżnianie osób.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres e-mail.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Przyznanie nauczycielom i dyrektorom szkół i placówek oświatowych nagród pieniężnych za znaczące osiągnięcia dydaktyczne i wychowawcze.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, miejsce pracy, zajmowane stanowisko, wysokość nagrody, staż pracy pedagogicznej, data i miejsce urodzenia, ostatnia ocena pracy, dotychczas otrzymane nagrody.Okresy przetwarzania danych:- lista osób nagrodzonych, lista osób nagrodzonych opublikowana na BIP - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi Edukacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)