Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Realizacja sprawy konsumenckiej poprzez zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów, występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentówPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu i inne informacje związane ze sprawą zawarte we wniosku oraz przedłożonej dokumentacji
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - min. 10 lat, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i podejmie decyzję o zmianie na kat. A - wówczas 25 lat od stycznia następnego roku, a potem AP (wieczyście)
Komórka merytoryczna:BRK - Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów -
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Prowadzenie postępowania o przyznanie stypendium w związku ze złożonym wnioskiem oraz przeprowadzenia ankiety badającej opinię artystów na temat polityki kulturalnej prowadzonej przez Miasto.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz na podstawie przepisów ustawy o samorządzie gminnym (lub samorządzie powiatowym)
Zakres przetwarzanych danych:Imię/imiona i nazwisko, PESEL, data urodzenia, adres zamieszkania/do korespondencji, nr tel., adres e-mail, nauczyciel przedmiotu głównego/instruktor, szkoła/uczelnia do której uczęszcza uczeń, dane podmiotu zgłaszającego, osiągnięcia kandydata, opinia podmiotu zgłaszającego, plan pracy w okresie realizacji stypendium oraz termin jego zakończenia, uzasadnienie celowości stypendium, inne informacje w sprawie konieczne do przyznania stypendium, dziedzina, w której składany jest wniosek, opis przedsięwzięcia, przebieg kariery artystycznej i zawodowej, życiorys artystyczny, portfolio, rodzaj oraz wysokość przyznanego stypendium nr rachunku bankowego, nr dowodu osobistego osób, którym przyznano stypendiaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Dane osobowe przetwarzane będą przez 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, a w przypadku realizacji wypłaty przez minimum 10 lat, po zakończeniu roku, w którym wypłacono stypendium
- adres e-mail - Do czasu wycofania zgody
Komórka merytoryczna:WKL - Wydział KulturyCel:Wyłonienie, w drodze konkursu, rezydenta w pracowni grafiki Grafikwerkstatt Dresden.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, CV, list motywacyjny, portfolio/informacja o dorobku artystycznym, informacja o dyspozycyjności w terminie trwania rezydencji; adres, nr rachunku bankowego, pesel – dotyczy osoby wybranej na rezydencjęOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WKL - Wydział KulturyCel:Wydanie zgody lub odmowy udostępnienia terenu na prezentacje artystycznePodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko/nazwa wnioskodawcy, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu, rodzaj, termin i miejsce prezentacji, imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnegoOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WKL - Wydział KulturyCel:Przyznawanie pracowni artystycznych twórcomPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego w związku z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, adres zamieszkania/do korespondencji, telefon, e-mail, życiorys artystyczny, informacja o warunkach mieszkaniowych, adres przyznanej pracowni, inne dane dotyczące sprawyOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WKL - Wydział Kultury -
Cel:Zbieranie, składowanie, porządkowanie, ewidencjonowanie, udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej wytworzonej przez UMW a także jej niszczenie zgodnie z przepisem prawa.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1506).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, miejsce urodzenia, data urodzenia, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, wykształcenie, przynależność partyjna, nałogi.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- poglądy polityczne
- przynależność do związków zawodowych
- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Dane zawarte w dokumentach dot. urządzeń do rejestracji i monitorowania obiegu pism i przesyłek, ewidencji udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym. - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane zawarte w dokumentach dot. sprawozdawczości z działalności komórek organizacyjnych, udostępniania informacji publicznej, kwerendy archiwalnej w dokumentacji w AZ, doradzania komórkom organizacyjnym w zakresie postępowania z dokumentacją oraz ustalanie terminów przejęcia dokumentacji. - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane zawarte w dokumentach dot. profilaktyki i konserwacji dokumentacji w AZ, ochrony mienia jednostki - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane zawarte w dokumentach dot. wyjaśnień, interpretacji, opinii, aktów prawnych dot. zagadnień z zakresu obsługi kancelaryjnej, archiwalnej, bibliotecznej, przekazywania dokumentacji spraw niezakończonych między komórkami i jednostkami organizacyjnymi dot. zmian organizacyjnych, ewidencji dokumentacji przechowywanej w AZ, przekazywania materiałów archiwalnych do AP, brakowania dokumentacji niearchiwalnej, skontrum dokumentacji w AZ - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane zawarte w dokumentach dot. zawartych umów w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOU - Wydział Obsługi Urzędu -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wspieranie osób niepełnosprawnych – usługi informacyjne i doradcze dla osób z niepełnosprawnością oraz ich otoczenia, a także usługi eksperckie mające na celu optymalne zaopatrzenie osób z niepełnosprawnościami w szeroko pojęte technologie asystujące, w tym wypożyczanie sprzętu dla osób z niepełnosprawnością. Realizacja czynności związanych z zarządzaniem oraz rozliczeniem zadania zgodnie z zapisami umowy nr CID/000001/01/D.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- doradcze dla osób z niepełnosprawnością”.
Zakres przetwarzanych danych:Dane osobowe uczestników i ich otoczenia: imię i nazwisko uczestnika programu lub/i jego przedstawiciela ustawowego, imię i nazwisko członków rodziny lub opiekunów beneficjentów ostatecznych programu, płeć, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek, rodzaj niepełnosprawności, inne informacje o stanie zdrowia, dane wynikające z pełnomocnictwa lub zaświadczenia potwierdzającego opiekę. Dane osobowe personelu projektu i wykonawców: imię i nazwisko, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, data urodzenia, adres zamieszkania, pobytu lub siedziby, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek, nazwa banku i numer rachunku bankowego, kwota wynagrodzenia, stanowisko, forma zaangażowania wraz z wymiarem czasu pracy, inne dane wynikające z rejestru KRS lub dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej. Dane osobowe nauczycieli: imię nazwisko, stanowisko, adres szkoły, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, adres e-mail.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Według kategorii archiwalnej A - Dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Miejski Wrocławia przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Pa
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Wydawanie zaświadczeń i duplikatów decyzji z ewdencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Wrocławia.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 19 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2009 r. Nr 18, poz. 97 z pózn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania,adres e-mail, data urodzenia,numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, nr rachunku bankowego, adres strony internetowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rejestr pojazdów.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w tym art. 73a
Zakres przetwarzanych danych:Imiona, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, nazwa przedsiębiorcy, siedziba przedsiębiorcy, numer identyfikacyjny REGON, dane o pojeździe (np. rodzaj pojazdu, marka numer VIN, rok produkcji, masa, data nabycia i zbycia pojazdu, termin badania technicznego), dane dotyczące dokumentów rejestracyjnych (seria i numer dowodu rejestracyjnego), nazwa organu rejestrującego.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw ObywatelskichCel:Przetwarzanie danych jest niezbędne do zrealizowania obowiązku wynikającego z ustawy o transporcie drogowym oraz uchwały Rady Miejskiej Wrocławia, tj. do uzyskania kwalifikacji do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zamieszkania, numer PESEL.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Udzielanie ulg za jazdę bez biletu środkami komunikacji miejskiej w postaci umorzenia zaległości, rozłożenia na raty bądź odroczenia terminu płatności na podstawie uchwaly Rady Miejskiej Wrocławia.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 915),
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres zameldowania, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, miejsce pracy, sytuacja materialna i inne okoliczności mające wpływ na sytuację materialną, przyczyna zaległości.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane dotyczące windykacji należności - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane dotyczące ustalania wysokości opłat za usługi komunalne oraz zatwierdzania cenników opłat za usługi komunalne - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Prowadzenie ewidencji kierowców.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami oraz Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail,data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, Rodzaj i zakres uprawnienia, Informacje dotyczące prawa jazdy i kwalifikacji, Data ważności uprawnienia, Ograniczenia dotyczące uprawnienia , Nr dokumentu stwierdzającego uprawnienie do kierowania pojazdami, Orzeczenia lekarskie o zdolności lub istnieniu przeciwwskazań do kierowania pojazdami, Orzeczenia psychologiczne o zdolności lub istnieniu przeciwwskazań do kierowania pojazdami Orzeczenia o zdolności lub istnieniu przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowcy, Spełnienie wymagań do wydania uprawnienia Spełnienie dodatkowych wymagań dotyczących uprawnień do kierowania pojazdami, Nazwa organu wydającego uprawnienia, Numer karty kierowcy, Wizerunek , Podpis, Dane dotyczące zatrzymania dokumentu i jego zwrócenia, Dane dotyczące cofnięcia i przywrócenia uprawnień, Dane dotyczące utraty i odnalezienia dokumentu, Dane dotyczące orzeczonego środka karnego w postaci zakazu kierowania pojazdami Zakazy administracyjne, Obywatelstwo, Dane podmiotu szkolącego, Dane egzaminatora
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- akta kierowcy, gdy nie upłynęło 10 lat od daty zgonu akta powinny zostać przekazane do archiwum zakładowego - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane znajdujące się w systemie teleinformatyczny, Kierowca - o terminie usunięcia danych decyduje administrator systemu - Minister Cyfryzacji
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw ObywatelskichCel:Rejestr pojazdów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w tym art. 73a
Zakres przetwarzanych danych:Imiona, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, nazwa przedsiębiorcy, siedziba przedsiębiorcy, numer identyfikacyjny REGON, dane o pojeździe (np. rodzaj pojazdu, marka numer VIN, rok produkcji, masa, data nabycia i zbycia pojazdu, termin badania technicznego), dane dotyczące dokumentów rejestracyjnych (seria i numer dowodu rejestracyjnego), nazwa organu rejestrującego.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:EWIDENCJONOWANIE SKŁADNIKÓW MAJĄTKU PRZEPROWADZANIE CZYNNOŚCI INWENTARYZACYJNYCHPodstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) USTAWA Z DNIA 29 WRZEŚNIA 1994 R. O RACHUNKOWOŚCI
Zakres przetwarzanych danych:PRACOWNICY UMW: IMIĘ (IMIONA) I NAZWISKO, STANOWISKO, ADRES MAIL, NR TELEFONU SŁUŻBOWEGO, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY, MIEJSCE W STRUKTURZE, IDENTYFIKATOR UŻYTKOWNIKA. KONTRAHENCI: IMIONA, NAZWISKO, ADRES, PESEL, NIP, SERIA I NR DOWODU OSOBISTEGO.Okresy przetwarzania danych:- WSZYSTKIE DANE PRZETWARZANE W RAMACH REALIZOWANEJ CZYNNOŚCI - JRWA 2611 KATEGORIA B10 - 10 lat 10 LAT OD STYCZNIA ROKU NASTĘPUJĄCEGO PO ZAKOŃCZENIU SPRAWY (REALIZACJI CELU PRZETWARZANIA)
Komórka merytoryczna:WFN - Wydział Finansowy -
Cel:Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz rejestru wydanych decyzji zezwalających na założenie szkoły publicznej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, adres zamieszkania lub pobytu, numer identyfikacyjny PESEL, NIP, wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, dane dot. działalności oświatowej, numer telefonu, adres e-mail, nr rachunku bankowego, adres posiadacza rachunku bankowego.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane osób prowadzących zebrane w ewidencji szkół i placówek niepublicznych (w wersji papierowej i elektronicznej) - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych od likwidacji szkoły
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Umożliwienie realizacji czynnego prawa wyborczego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz.U. 2011 Nr 21 poz. 112, tj. Dz.U. 2017 poz. 15)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, adres zamieszkania, data urodzenia, numer PESEL, nazwa dokumentu tożsamości, seria i numer dokumentu tożsamości ,adres zameldowania na pobyt stały lub adres ostatniego zameldowania na pobyt stały, obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, obywatelstwo Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (rejestr B), numer paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość (rejestr B).Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wydanie zezwolenia w sprawie przeprowadzenia imprezy masowej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, numer PESEL, numer telefonu, nr faxu, adres e-mailOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przyjęcie zawiadomienia o zgromadzeniu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, numer PESEL, wizerunek (zdjęcie), adres zamieszkania, data urodzenia, seria i numer dowodu osobistego, numer telefonu, adres e-mail, rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamośc (w przypadku braku numeru PESEL)Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie wyzbycia się pojazdów usuniętych z dróg publicznych oraz nałożenie obowiązku pokrycia kosztów związanych z usunięciem pojazdu i jego przechowywaniem.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer rejestracyjny pojazdu, numer i seria dowodu osobistego, numer i seria karty pobytu, numer i seria paszportu, numer konta bankowego, imiona i nazwiska rodowe rodziców, data i miejsce zawarcia związku małżeńskiego, data i miejsce urodzeniaOkresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej w dedykowanym systemie IT - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie rejestracji i kwalifikacji osób podlegających rejestracji i kwalifikacji.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię, drugie imię, nazwisko rodowe, imiona, nazwiska rodowe rodziców, data, miejsce urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, seria, numer dowodu osobistego, stan cywilny, adres, data zameldowania na pobyt stały, adres zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące wraz z określeniem okresu zameldowania i trybu wymeldowania ( w przypadku wcześniejszego wymeldowania) , data ujęcia w rejestrze, w przypadku osobistego stawiennictwa: zgłoszenia się do rejestracji i pokwitowania odbioru potwierdzenia wezwania, kategorie zdolności do czynnej służby wojskowej-paragrafy określające poszczególne choroby i ułomności, numer konta bankowego
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej w systemie dedykowanym w systemie IT - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nakładanie obowiazku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności i ich wykonanie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, adres zamieszkania, nr PESEL, nr książeczki wojskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyłączenia z obowiązku pełnienia służby wojskowejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, nazwisko rodowe, PESEL, stopień wojskowy, adres, zajmowane stanowisko lub pełniona funkcjaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie konkursu na stanowisko dyrektora placówki.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 16 grudnia 2016 r. prawo oświatowe
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej lub publicznej placówce
- ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:imię, drugie imię, adres zamieszkania, adres do korespondencji, data urodzenia, miejsce urodzenia, wykształcenie, obywatelstwo, staż pracy lub staż pracy pedagogicznej/dydaktycznej, kwalifikacje, stopień awansu zawodowego, numer telefonu.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie oferty kandydatów, którzy nie wygrali konkursu - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane kandydatów, którzy wygrali konkurs są włączane do akt osobowych - 50 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane kandydatów zawarte w dokumentacji posiedzeń komisji - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)