Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Zgłaszanie wierzytelności Gminy Wrocław i Skarbu Państwa w postępowaniu upadłościowym i naprawczym oraz przenoszenie odpowiedzialności na osoby trzecie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 23 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 1520 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, numer NIP, numer PESEL.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BOP - Biuro Obsługi Prawnej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Udzielanie i naliczanie dotacji podmiotowych szkołom i placówkom oświatowym na każdego ucznia wraz z procesem kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez dotowane podmioty, rozliczanie dotacji celowej na dofinansowanie zajęć wspomagających dla uczniów oraz na zajęcia specjalistyczne z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz na przyznanie nauczycielom nagrody specjalnej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 maja 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID
- 19,
- rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 8 lutego 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID
- 19
- art. 2 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach służących realizacji ustawy budżetowej na rok 2023 oraz niektórych innych ustaw,
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela.
Zakres przetwarzanych danych:Uczniowie i wychowankowie : Nazwiska i imiona, data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer identyfikacyjny PESEL, czy uczeń jest z zagranicy, kraj pochodzenia, dane zawarte na świadectwie ukończenia: liceum ogólnokształcącego dla dorosłych/szkoły branżowej II stopnia/szkoły policealnej, w tym wykształcenie Nauczyciele: imiona i nazwiska, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, liczba godzin przeprowadzonych zajęć wspomagających, kwota wypłaconej nagrody specjalnej Osoby prowadzące zajęcia specjalistyczne: imiona i nazwiska, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, liczba godzin przeprowadzonych dodatkowych zajęć specjalistycznych
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane uczniów lub wychowanków (w wersji papierowej i elektronicznej), na których udzielono dotacji szkołom i placówkom niepublicznym i publicznym prowadzonym przez osoby fizyczne i prawne - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Wszystkie dane nauczycieli i osób prowadzących zajęcia specjalistyczne zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1) procedura zobowiązania do leczenia odwykowego osób uzależnionych od alkoholu 2) procedura opiniowania zgodności lokalizacji punktów sprzedaży napojów alkoholowych z uchwałami rady gminy, o których mowa w art. 12 ust. 1-3 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) 1) art. 24, art. 25, art. 25a, art. 25b ustawy z dnia 26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (objęcie leczeniem odwykowym) 2) art. 18 ust. 3a ustawy z dnia 26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (opiniowanie punktów sprzedaży napojów alkoholowych)
Zakres przetwarzanych danych:1) objęcie leczeniem odwykowym: a) w przypadku osoby, której dotyczy procedura: imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, PESEL, stan cywilny, data zawarcia lub ustania małżeństwa, wykształcenie, zawód, miejsce pracy lub nauki, stopień niezdolności do pracy, posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności, adres e-mail, numer telefonu; b) w przypadku członków rodzin: imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, stopień pokrewieństwa lub powinowactwa, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail. c) w przypadku Członków Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych: imię i nazwisko, funkcja, nr telefonu, adres e-mail. 2) opiniowanie punktów sprzedaży napojów alkoholowych: a) imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, NIP, informacje dot. prowadzonej działalności gospodarczej
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę ze względu na charakter i treść danych (8135 - BE5)
- Wszystkie dane w zasobie - 3 lata od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, po tym okresie dokumenty ulegną brakowaniu (7340 – B3)
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja rządowego programu na rzecz rodzin wielodzietnych we Wrocławiu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2013 r. poz. 182 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698 z późn. zm.).
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu dla rodzin wielodzietnych (Dz.U z 2014r., poz. 755) uchwała nr 85 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2014 r. w sprawie ustanowienia rzadowego programu dla rodzin wielodzietnych (Mon.Urz z 2014r. poz. 430)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu ,imiona, nr dokumentu potwierdzającego tożsamość członka rodziny w przypadku braku nr PESEL, stan cywilny, obywatelstwo, stopień pokrewieństwa z członkami rodziny, rodzaj szkoły, do której uczęszcza dziecko, dochody członków rodziny wielodzietnej, nr karty Dużej Rodziny.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Komórka merytoryczna:DSS - Departament Spraw Społecznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Pomoc osobom nietrzeźwym przebywającym we Wrocławiu w placówce prowadzonej przez Wrocławski Ośrodek Pomocy Osobom Nietrzeźwym - WROPON oraz w celu prowadzenia postępowania o udzielenie ulgi z tytułu należności publiczno-prawnej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2019 r. o finansach publicznych.
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko i imię,imiona rodziców,data urodzenia,miejsce urodzenia, adres, telefon kontaktowy, numer ewidencyjny PESEL, stan cywilny, płeć, wiek, nałogi, nazwa i serię oraz numer dokumentu tożsamości, data i godzina przyjęcia, zwolnienia lub przekazania, pozostałe informacje zawarte w karcie ewidencyjnej, pozostałe informacje zawarte w karcie depozytowej, pozostałe informacje zawarte w karcie dotyczącej stanu zdrowia, sytuacja społeczna, materialna i rodzinna, wynik badania stanu trzeźwości,obraz z monitoringu, pozostałe informacje zawarte w oświadczeniu o stanie majątkowym składanym w związku ze złożonym wnioskiem o udzielenie ulgi, pozostałe informacje zawarte w karcie informacyjnej o podmiocie - wnioskodawcy
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSS - Wydział Partycypacji Społecznej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wypełnienie obowiązków gminy wobec OSPPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, PESEL, numer i seria dowodu osobistego, adres zamieszkania, adres do korespondencji, numer rachunku bankowego, numer telefonu, kategoria i numer prawa jazdyOkresy przetwarzania danych:- wszystkie przetwarzane dane osobowe - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Ustalenie osób wchodzących w prawa zmarłych użytkowników wieczystych, dzierżawców, właścicieli nieruchomości i dłużników Gminy Wrocław i Skarbu Państwa.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 121),
- ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1785),
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, adres, adres elektroniczny, dane geodezyjne, nieruchomości, numer PKD, dane pozyskiwane z księgi wieczystej, identyfikatory osób w zasobie informacyjnym, dane dotyczące zobowiązania (np. kwota zobowiązania, termin płatności, rodzaj zobowiązania), numer i seria paszportuOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Ustalenie, czy UMW jest dłużnikiem zajętej wierzytelności i korespondencja w tym zakresie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko,imiona rodziców, adres, PESEL, NIP, Regon, data urodzenia, nr dowodu osobistego, dane dotyczące wyroków wykonawczych, identyfikator postępowania egzekucyjnego/czynności (sygnatura spraw komorniczych, numery spraw egzekucyjnych, numery poszczególnych czynności)Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zawarte w zasobie zgodnie z kategorią archiwalną B-5 - Zgodnie z kategorią archiwalną dane są przechowywane przez 5 lat po czym są brakowane
Komórka merytoryczna:WKS - Wydział Księgowości -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Prawidłowe wykonywanie zadań ustawowych w zakresie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko i imiona, imię ojca, imię matki,adres zameldowania,adres do korespondencji, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer NIP, nr rachunków bankowych stron i uczestników postępowań, miejsce pracy seria i numer dowodu osobistego i innych dokumentów stwierdzających tożsamość stron i uczestników postępowań, numery rejestracyjne i inne dane identyfikacyjne pojazdów stron i uczestników postępowań, adresy nieruchomości stron i uczestników postępowań, numery ksiąg wieczystych nieruchomości stron i uczestników postępowań, numery świadczeń emerytalno-rentowych, stron i uczestników postępowań,stan cywilny, dane dotyczące osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym, stan majątkowy i kondycja finansowa zobowiązanego, wysokość i źródła dochodów, adres elektroniczny, numery telefaxu, adres do doręczeń;, dane dot. prowadzonej działalności (w tym Regon, miejsca prowadzenia działalności),dane dot. pełnomocników (w tym imiona, nazwiska, adresy), dane dot. kuratorów (w tym imiona, nazwiska, adresy);
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wprowadzanie danych o źródłach ciepła lub źródłach spalania paliw do elektronicznej bazy danych pn. Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB) z deklaracji składanych w postaci pisemnej przez właścicieli lub zarządców budynków lub lokali z terenu WrocławiaPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) art. 27g ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 438.) o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, adres miejsca zamieszkania lub siedziby, dane i informacje o budynkach i lokalach, w obrębie których są zainstalowane oraz eksploatowane źródła ciepła lub źródła spalania paliw, o których mowa w art. 27a ust. 2 Ustawy. Dane kontaktowe, które obejmują w szczególności: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji, adres do eDoręczeńOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zawarte w CEEB zgodnie z art. 27a ust.2 ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o CEEB, - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wprowadzanie przez zarządców budynków Urzędu Miejskiego Wrocławia, miejskich jednostek organizacyjnych oraz spółek Gminy Wrocław do elektronicznej bazy danych pn. Raportowanie Oszczędności Energii (ROE) danych o zużyciu energii w zarządzanych budynkach, podjętych działaniach oszczędnościowych wpływających na ograniczenie zużycia energii, uzyskanych oszczędnościach na podstawie zużycia energii w odpowiadających jej jednostkach miary oraz PLN.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) ZARZĄDZENIE NR 8665/22 PREZYDENTA WROCŁAWIA z dnia 29 września 2022 r. w sprawie oszczędnego i racjonalnego gospodarowania energią elektryczną, ciepłem i gazem przez Urząd Miejski Wrocławia, miejskie jednostki organizacyjne i spółki Gminy Wrocław
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne użytkownika systemu IT, w szczególności: imię, nazwisko, służbowy adres e-mail kierownictwa i pracowników Departamentów i Wydziałów UM, miejskich jednostek organizacyjnych i spółek miejskich; dane techniczne budynku: adres, lokalizacja liczników energii oraz wskazania zużycia energii; informacje o aktywności w ramach strony internetowej (m.in. logi i pliki cookies)Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zawarte w ROE - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Działania związane z realizacją projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b) Wykonanie Umowy o przyznanie grantu nr 1314/2022 z dnia 7.04.2022 r. oraz umów darowizny – przekazanie sprzętu zakupionego w ramach projektu.
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) Działanie w interesie publicznym – pozyskanie środków publicznych pochodzące z funduszy Unii Europejskiej i weryfikacja danych pod kątem możliwości udzielenia wsparcia.
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko; dane adresowe; PESEL; seria i numer dokumentu tożsamości; nazwa szkoły; dane niezbędne do weryfikacji możliwości udzielenia wsparcia (m.in. miejsce pracy, dane dot. pokrewieństwa, dane dot. otrzymanych środków pomocowych).Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - Według kategorii archiwalnej A - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
Cel:Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja czynności związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem edukacyjnych projektów społecznych.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:1) dane identyfikujące osoby fizyczne, takie jak imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, firma i adres, login, numer telefonu, numer faksu, numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), numer identyfikacji podatkowej (NIP), numer w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON) lub inne identyfikatory funkcjonujące w danym państwie, forma prawna prowadzonej działalności, forma własności mienia tej osoby, płeć, wiek, wykształcenie, identyfikatory internetowe; 2) dane związane z zakresem uczestnictwa osób fizycznych w projekcie, niewymienione w pkt 1), takie jak wymiar czasu pracy, stanowisko, kwota wynagrodzenia, obywatelstwo, obszar według stopnia urbanizacji (DEGURBA), status mieszkaniowy, data rozpoczęcia udziału w projekcie lub wsparciu, data zakończenia udziału w projekcie lub wsparciu, status na rynku pracy, data założenia działalności gospodarczej, kwota przyznanych środków na założenie działalności gospodarczej, kod w Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) założonej działalności gospodarczej, forma i okres zaangażowania w projekcie, planowana data zakończenia edukacji w placówce edukacyjnej, w której skorzystano ze wsparcia; 3) dane osób fizycznych niewymienione w pkt 1), które widnieją na dokumentach potwierdzających kwalifikowalność wydatków, w tym kwota wynagrodzenia, numer rachunku bankowego, numer uprawnień budowlanych, oraz dane dotyczące szczególnych potrzeb osób, o których mowa w art. 2 pkt 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 oraz z 2022 r. poz. 975 i 1079).
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - Dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Miejski Wrocławia przez 25 lat, nast. przekazane do Archiwum, gdzie będą przetwarzane wieczyście
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
Cel:Realizacja zadań mających na celu wspieranie rozwoju rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (podpisywanie umów na udostępnienie miejsca handlowego, reklamowego oraz organizację wydarzeń plenerowych)Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres siedziby, adres do korespondencji, NIP, REGON, KRS, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego, PESEL, data urodzenia, miejsce urodzenia.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. udostępnienia miejsc pod lokalizację nośnika reklamowego, miejsca handlowego, wydarzeń plenerowych o charakterze handlowym - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów na udostępnianie nieruchomości w celu organizacji wydarzeń plenerowych o charakterze handlowym - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BRG - Biuro Rozwoju GospodarczegoCel:PREZENTACJA PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW NA STRONIE WROCŁAW UP – GIEŁDY LOKALNEGO BIZNESUPodstawa prawna:- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) dane przedsiębiorców zawarte w dokumentacji podlegającej przepisom o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; ADRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI; NIP; ADRES E-MAIL ; NR TELEFONU; LOGO; LOKALIZACJA; DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNAOkresy przetwarzania danych:- IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; ADRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI; NIP ; ADRES E-MAIL ; NR TELEFONU; LOGO; LOKALIZACJA; ZDJĘCIA - DANE PRZECHOWYWANE BĘDĄ PRZEZ 5 LAT OD ZAKOŃCZENIA UMOWY, PO UPŁYWIE KTÓRYCH DOKUMENTACJA ZAWIERAJĄCA DANE ZOSTANIE PRZEKAZANA DO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO W CELU PRZEPROWADZENIA EKSPERTYZY. W PRZYPADKU, W
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z BiznesemCel:Udział w projekcie RespektrumPodstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ; NAZWISKO; ORGANIZACJA, W KTÓREJ OSOBA PEŁNI FUNKCJĘ; ADRES ORGANIZACJI; SŁUŻBOWY ADRES E-MAIL; SŁUŻBOWY NUMER TELEFONU;Okresy przetwarzania danych:- - DO CZASU WYCOFANIA ZGODY, LECZ NIE DŁUŻEJ NIŻ DO ZAKOŃCZENIA REALIZACJI PROJEKTU.
- IMIĘ, NAZWISKO, ORGANIZACJA, KTÓRĄ REPREZENTUJE OSOBA, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ W PRZYPADKU PROTOKOŁÓW I INNEJ DOKUMENTACJI POTWIERDZAJĄCEJ UDZIAŁ OSOBY W PROJEKCIE - PRZEZ 5 LAT OD ZAKOŃCZENIA SPRAWY
- W PRZYPADKU, W KTÓRYM W WYNIKU EKSPERTYZY PRZEPROWADZONEJ PRZEZ ARCHIWUM PAŃSTWOWE DOKUMENTACJA ZAWIERAJĄCE DANE WSKAZANE W WIERSZU POWYŻEJ DANE ZOSTANIE ZAKWALIFIKOWANA DO KATEGORII A. - WIECZYŚCIE
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z BiznesemCel:Realizacja zadań mających na celu wspieranie rozwoju przedsiębiorczości oraz aktywizacji rynku pracy we Wrocławiu, w tym realizacja projektów gospodarczych oraz Programu Edukacja Przedsiębiorczości.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres siedziby i miejsca wykonywania działalności, adres zamieszkania, NIP, KRS, PESEL, data urodzenia, miejsce urodzenia, miejsce pracy, numer telefonu, adres e-mail, informacja o dochodzie w zakresie wyższy/niższy od płacy minimalnej, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wizerunek.Okresy przetwarzania danych:- dane przetwarzane na podstawie zgody osoby, której te dane dotyczą - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacjipisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:BRG - Biuro Rozwoju GospodarczegoCel:Obsługa organizacyjno-techniczna Wrocławskiej Rady ds. Przedsiębiorczości. Obsługa organizacyjno-techniczna imprez organizowanych przez Gminę Wrocław w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". Obsługa organizacyjno-techniczna imprez organizowanych przez inne podmioty w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030", których Gmina jest współorganizatorem.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) Art. 30 ust. 1 w związku z art. 31 oraz art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:Na podstawie zgody: Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja oraz adres siedziby organizacji, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail, wizerunek Na podstawie interesu publicznego/władzy publicznej administratora: imię i nazwisko, organizacja, w której osoba pełnia funkcjęOkresy przetwarzania danych:- IMIĘ I NAZWISKO; ORGANIZACJA, W KTÓREJ OSOBA PEŁNI FUNKCJĘ – W ZAKRESIE PROTOKOŁÓW I NOTATEK DOKUMENTUJĄCYCH PRACE RADY - DANE BĘDĄ PRZECHOWYWANE PRZEZ 25 LAT W ARCHIWUM ZAKŁADOWYM, A PO UPŁYWIE TEGO OKRESU ZOSTANĄ PRZEKAZANE DO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO, GDZIE BĘDĄ PRZECHOWYWANE WIECZYŚCIE
- WSZYSTKIE DANE WSKAZANE W PKT 10 NINIEJSZEGO WNIOSKU, Z WYŁĄCZENIEM DANYCH ZAWARTYCH W PROTOKOŁACH I NOTATKACH DOKUMENTUJĄCYCH PRACE RADY – UPŁYW KADENCJI RADY, TJ. 5 LAT, JEDNAK NIE DŁUŻEJ NIŻ DO KOŃCA KADENCJI PREZYDENTA WROCŁAWIA JACKA SUTRYKA - Koniec kadencji Rady
- Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail - w zakresie uczestników imprez organizowanych przez Gminę Wrocław w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". - Dane przechowywane będą wieczyście
- Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail - w zakresie uczestników imprez organizowanych przez inne podmioty w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". których Gmina jest współorganizatorem. - Dane będą przechowywane przez 10 lat w Archiwum Zakładowym, a po upływie tego okresu zostaną przekazane do Archiwum Państwowego celem dokonania ekspertyzy
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z Biznesem -
Cel:Działania w zakresie integracji środowiska akademickiego, wspierania rozwoju wrocławskiego środowiska akademickiego, zakorzeniania talentów i rozwoju gospodarczego opartego na relacjach biznesu ze szkolnictwem wyższym.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 20 lipca 2018 Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres e-mail, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie, seria i numer paszportu, REGON, nazwa i dane przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), potencjał i doświadczenie przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), doświadczenie naukowe, stopień, tytuł naukowy i data jego uzyskania, informacje o dorobku naukowym, publikacyjnym, konferencyjnym i artystycznym, zajmowane stanowisko, nazwa i adres uczelni, wydział i kierunek, rok studiów, średnia ocen, temat pracy naukowej, promotor lub opiekun naukowy, zajmowane stanowisko, adres właściwego Urzędu Skarbowego, informacja o pobieranych stypendiach i ich wysokości, informacja o osiągnięciach zawodowych/naukowych, dyscyplina naukowa, historia zatrudnienia/edukacji/dane o zatrudnieniu, inne osiągnięcia, opis projektu partnerstwa, udział w projektach i grantach badawczych, wizerunek, głos, obywatelstwo, środowisko macierzyste naukowca - cele partnerstwa, karta pobytu, informacje w zakresie działalności na rzecz wolności obywatelskich oraz przemian demokratycznych w Europie i na świecie, informacje o aktywnościach - podjętych działaniach na rzecz realizacji celów z obszaru zrównoważonego rozwoju.Okresy przetwarzania danych:- Dane zawarte we wnioskach, stypendiach, które nie zakwalifikowały się do programu - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane zawarte w projektach (w tym dane do wypłat), dane członków komisji realizujących zadania przy projektach, umowy dotacyjne, umowy o usługi - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane zawarte w umowach zlecenie/o dzieło. - Przez 10 lat po zakończeniu roku, w którym wypłacono wynagrodzenie z tytuły wykonania umowy
- Dane zawarte w umowach - w zależności od przedmiotu umowy - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BWU - Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi -
Cel:Informowanie mieszkańców w tym rodziców dzieci uczęszczających do szkół i placówek pozaszkolnych o działalności edukacji publicznejPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:imiona i nazwiska adres poczty elektronicznej szkoła do jakiej uczęszcza uczeń wizerunek uczniaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od dnia wyrażenia zgody
Komórka merytoryczna:WPP - Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
Cel:Nadanie wnioskodawcy stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwiska, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania, numer telefonu, zawód, miejsce pracy, wykształcenie, stopień awansu zawodowego, stanowisko, wymiar etatu, staż pracy, nazwa ukończonej uczelni.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie zebrane w trakcie postępowania na stopień nauczyciela mianowanego. - 50 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nadzór administracyjny i finansowy nad wspólną obsługą administracyjną, finansową i organizacyjną w zakresie naboru do wrocławskich szkół i placówek oświatowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U.2016.1943)
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, referencje wyboru jednostki oświatowej, kryteria rekrutacyjne, PESEL rodzeństwa w tej samej jednostce oświatowej (dotyczy rekrutacji do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i szkół podstawowych), imiona i nazwiska opiekunów prawnych, nazwiska rodziców, adres zamieszkania lub pobytu rodziców/opiekunów prawnych, numery telefonów rodziców/opiekunów prawnych, nazwa konta/loginu, aliasu, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres zameldowania, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane osobowe są przechowywane w systemie informatycznym wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji elektronicznej - usuwane po zakończeniu rekrutacji elektronicznej
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nadzór administracyjny i finansowy nad wspólną obsługą administracyjną, finansową i organizacyjną w zakresie realizacji projektów i uroczystości oświatowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:Nazwisko i imiona, adres zamieszkania, adres e-mail, miejsce pracy lub nauki, numer telefonu, zajmowane stanowisko.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie zebrane w procesie realizacji projektów i uroczystości oświatowych. - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)