Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie wyzbycia się pojazdów usuniętych z dróg publicznych oraz nałożenie obowiązku pokrycia kosztów związanych z usunięciem pojazdu i jego przechowywaniem.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer rejestracyjny pojazdu, numer i seria dowodu osobistego, numer i seria karty pobytu, numer i seria paszportu, numer konta bankowego, imiona i nazwiska rodowe rodziców, data i miejsce zawarcia związku małżeńskiego, data i miejsce urodzeniaOkresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej w dedykowanym systemie IT - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie rejestracji i kwalifikacji osób podlegających rejestracji i kwalifikacji.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię, drugie imię, nazwisko rodowe, imiona, nazwiska rodowe rodziców, data, miejsce urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, seria, numer dowodu osobistego, stan cywilny, adres, data zameldowania na pobyt stały, adres zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące wraz z określeniem okresu zameldowania i trybu wymeldowania ( w przypadku wcześniejszego wymeldowania) , data ujęcia w rejestrze, w przypadku osobistego stawiennictwa: zgłoszenia się do rejestracji i pokwitowania odbioru potwierdzenia wezwania, kategorie zdolności do czynnej służby wojskowej-paragrafy określające poszczególne choroby i ułomności, numer konta bankowego
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej w systemie dedykowanym w systemie IT - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nakładanie obowiazku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności i ich wykonanie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, adres zamieszkania, nr PESEL, nr książeczki wojskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyłączenia z obowiązku pełnienia służby wojskowejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, nazwisko rodowe, PESEL, stopień wojskowy, adres, zajmowane stanowisko lub pełniona funkcjaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie konkursu na stanowisko dyrektora placówki.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 16 grudnia 2016 r. prawo oświatowe
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej lub publicznej placówce
- ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:imię, drugie imię, adres zamieszkania, adres do korespondencji, data urodzenia, miejsce urodzenia, wykształcenie, obywatelstwo, staż pracy lub staż pracy pedagogicznej/dydaktycznej, kwalifikacje, stopień awansu zawodowego, numer telefonu.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie oferty kandydatów, którzy nie wygrali konkursu - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane kandydatów, którzy wygrali konkurs są włączane do akt osobowych - 50 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane kandydatów zawarte w dokumentacji posiedzeń komisji - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Prowadzenie postępowań przez Mediatora oraz Komisję ds. Przeciwdziałania Zjawiskom Niepożądanym w Miejscu Pracy powołaną Zarządzeniem nr K/12/23 Prezydenta Wrocławia z dnia 16 czerwca 2023r.w sprawie przeciwdziałania w UMW zjawiskom niepożądanym w miejscu pracy, w tym: praktyk mobbingowych,dyskryminacji,molestowaniu,w tym seksualnemu,eliminowaniu źródeł powyższych zjawisk w procesie pracy oraz wspieraniu działań sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji między pracownikami.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy ustawa z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:Osoby objęte postępowaniem komisji: nazwisko, imię, PESEL, adres korespondencyjny, telefon, stanowisko, uzasadnienie skargi, wysokość wynagrodzenia, stan zdrowia, stosunek pracy, rasa, religia, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacja seksualna, inne dane pozyskiwane w trakcie prac komisji. Członek komisji: nazwisko, imię, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy. Ekspert: Imię, nazwisko, funkcja, telefon, e-mail Mediator: imię, nazwisko, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- poglądy polityczne
- przekonania religijne lub światopoglądowe
- przynależność do związków zawodowych
- dane dotyczące zdrowia
- seksualność lub orientacja seksualna tej osoby
Okresy przetwarzania danych:- Dane związane z pracą komisji - Wieczyście – w Archiwum państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rejestracja aktu prawnego i umieszczenie go w zbiorze - cel przetwarzania danych w treści aktów prawnych zależy od regulowanego przedmiotu, w szczególności: przyznanie stypendiów i nagród, rozpatrzenie wniosków i uwag do projektu studium oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obrót nieruchomościami i lokalami, odszkodowania, bonifikaty i inne.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu archiwów zakładowych
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię matki i ojca, nazwisko rodowe, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres do korespondencji, adres e-mailOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie informacyjnym - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Realizacja obowiązku meldunkowego określonego w ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( t.j. Dz.U. 2021 r.,poz.510 z późn.zm.). 2. Aktualizacja danych na podstawie wytworzonej dokumentacji. 3. Udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń. 4. Poświadczanie własnoręczności podpisu na formularzach rentowych lub emerytalnych wymagane przez zakłady emerytalne za granicą. 5. Prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( t.j. Dz.U. 2021 r.,poz.510 z późn.zm.).
Zakres przetwarzanych danych:- nazwisko i imię (imiona); - nazwisko rodowe; - imiona i nazwiska rodowe rodziców; - numery PESEL rodziców, jeżeli zostały im nadane; - data urodzenia; - miejsce urodzenia; - kraj urodzenia; - stan cywilny; - oznaczenie aktu urodzenia i urzędu stanu cywilnego, w którym został on sporządzony; - płeć; - nr PESEL; - obywatelstwo albo status bezpaństwowca, - imię i nazwisko rodowe oraz numer PESEL małżonka, jeżeli został mu nadany; - data zawarcia związku małżeńskiego, oznaczenie aktu małżeństwa i urzędu stanu cywilnego, w którym został on sporządzony, data rozwiązania związku małżeńskiego, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który rozwiązał małżeństwo, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który ustalił nieistnienie małżeństwa, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który unieważnił małżeństwo, data zgonu małżonka albo data znalezienia jego zwłok, oznaczenie jego aktu zgonu i urzędu stanu cywilnego, w którym ten akt został sporządzony; - adres i data zameldowania na pobyt stały; - kraj miejsca zamieszkania; - kraj poprzedniego miejsca zamieszkania; - data wymeldowania z miejsca pobytu stałego; - adres i data zameldowania na pobyt czasowy oraz data upływu deklarowanego terminu pobytu; - data wymeldowania z miejsca pobytu czasowego; - data wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6miesięcy i wskazanie kraju wyjazdu; - przewidywany okres pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy; - data powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy; - seria, nr i data ważności ostatniego wydanego dowodu osobistego obywatela polskiego oraz oznaczenie organu wydającego dokument; - seria, nr i data ważności ostatniego wydanego paszportu obywatela polskiego; - seria, nr i data ważności ważnego dokumentu podróży cudzoziemca lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i obywatelstwo; - status cudzoziemca oznaczony jako: UE, CUE, NUE, UKR -data zgonu albo znalezienia zwłok, USCOkresy przetwarzania danych:- dokumentacja dotycząca spraw meldunkowych - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dokumentacja dotycząca aktualizacji danych w ewidencji ludności, dokumentacja dotycząca udostępniania danych oraz wydawanych zaświadczeń - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dokumentacja z zakresu ewidencji ludności po 50 latach oceniana pod kątem możliwości brakowania - 50 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane w systemie informatycznym na podstawie art. 12 ustawy o ewidencji ludności - bezterminowo
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Wydawanie decyzji zezwalających na uprawę maku i konopi włóknistych 2. Księgowanie i rozliczenie zapłaconej opłaty skarbowejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego
- uchwała Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie określenia ogólnej powierzchni przeznaczonej pod uprawę maku i konopi włóknistych w województwie dolnośląskim oraz rejonizacja tych upraw w danym roku. W roku poprzedzającym t.j. do 31 grudnia Producent rolny zamierzający prowadzić uprawę musi poinformować o tym fakcie odpowiedni urząd Gminy. Następnie dane te są przekazywane do Wojewody.
Zakres przetwarzanych danych:Dane wnioskodawcy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, dane ewidencyjne nieruchomości, numer telefonu, adres e-mail, oświadczenie wnioskodawcy o niekaralności, potwierdzenie uiszczenia opłaty za zezwolenie (numer konta bankowego w przypadku wygenerowanego potwierdzenia płatności elektronicznej) Dane pełnomocnika: imię i nazwisko, adres do korespondencji Pesel, NIP lub Regon w przypadku, gdy Wnioskodawca przedkłada zobowiązanie o przetwarzaniu konopi włóknistych we własnym zakresie, zgodnie z art. 47 ust 3a i 3b ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii Dane Producenta rolnego znajdujące się w umowie kontraktacji lub jej załącznikach, którą należy przedłożyć przy składaniu wniosku: Imię i nazwisko, adres, Pesel, numer dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość (jeśli Producent rolny jest osobą fizyczną), numer rachunku bankowegoOkresy przetwarzania danych:- Dane zwykłe osób fizycznych (producentów rolnych); JRWA: kat. BE5 - 5 lat
- Pozostałe dane - Wieczyście- w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wykonywanie czynności procesowych i prowadzenie spraw sądowych, w których Gmina Wrocław jest powodem, pozwanym, wnioskodawcą, uczestnikiem postępowania, skarżącym albo skarżonym, przez jej pełnomocników procesowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn, zm).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BOP - Biuro Obsługi Prawnej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rozpatrzenie wniosków o umarzanie, odraczanie lub rozłożenie na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawnyPodstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:Nazwiska i imiona, rodzaj karty (URBANCARD/Elektroniczna Legitymacja Studencka /URBANCARD EP/inna), PESEL/NIP , data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, e-mail, nr rachunku bankowego, dane osobowe osób pozostających we wspólnym gospodarstwie majątkowym, faktury opłat, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, rodzaj choroby.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Uchwała Nr XLVII/1415/10 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 18 marca 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Wrocław lub jej jednostkom organizacyjnym oraz wskazania organu i osób do tego uprawnionych (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2022 r., poz. 788) - 5 lat od stycznie roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Realizacja składanych wniosków na podst przepisów ustawy z 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości w celu przekształcenia użytkowania wieczystego we własność nieruchomości. Wydanie zaświadczeń oraz realizacja składanych wniosków na podstawie ustawy z 20 lipca 2018 r. o przekszt użytkowania prawa wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów w celu przekształcenia użytkow wieczystego we własność nieruPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1314, z 2023 r. poz. 1464)
- ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2023 r. poz 904, 1586)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres nieruchomości, numer księgi wieczystej, nr telefonu, adres e-mail, adres zameldowania, nr PESEL, informacje o stanie zdrowia, inne dane - zwolnienia z ustawy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSL - Wydział Sprzedaży Lokali -
Cel:Przeprowadzenie konkursu na wybór najlepszych obiektów spośród tych, których budowa zakończyła się w okresie poprzedzającym kolejną edycję konkursu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu konkursu - sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie procesu naboru na wolne stanowisko urzędniczePodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zakres przetwarzanych danych:imię (imiona) i nazwisko - obywatelstwo - miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (nazwa miejscowości deklarowana przez kandydata) - wykształcenie (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - specjalizacja (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - uprawnienia (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - doświadczenie zawodowe (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - dot. posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - dot. nieskazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - dot. znajomości języka polskiego (w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) - dot. niepełnosprawności (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych) - data urodzenia - dane kontaktowe (niezbędne do kontaktu z kandydatem: tel. i/lub e-mail) - przebieg dotychczasowego zatrudnienia (niezbędny do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dokumenty aplikacyjne kandydatów uczestniczących w naborze (dopuszczonych do udziału w naborze), za wyjątkiem kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego - Po upływie miesiąca od dnia opublikowania Informacji o wyniku naboru w BIP lub w HCL Notes
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego, za wyjątkiem kandydata wyłonionego w naborze - Po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze zewnętrznym
- - imię (imiona) i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zewnętrznym, - imię (imiona) i nazwisko kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszenie o naborze wewnętrznym, - Po upływie 5 lat
- Imię (imiona) i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego. - Dane przechowywane wieczyście w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów którzy nie są dopuszczeni do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów: - bez zastrzeżonej formy papierowej - drogą elektroniczną - przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8 - po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze - bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze. - Po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu
- Dane przetwarzane w systemach informatycznych. - Nieokreślony
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dopełnienie obowiązków określonych w przepisach prawa – obowiązek prowadzenia audytu wewnętrznego wynika z art. 274 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869).Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869)
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, stanowisko, lokalizacja, miejsce w strukturze organizacyjnej oraz w zależności od zakresu przedmiotowego zadania audytowego - dane zawarte w dokumentach komórki audytowanej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:ZAW - Zespół ds. audytu wewnętrznego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie audytów wewnętrznych, zewnętrznych, oceny zgodności potwierdzających spełnienie wymagań wdrożonych systemów i norm oraz uzyskanie certyfikacjiPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f) 1) właścicielami zasobów informacyjnych, do których audytorzy ZSZ mają dostęp są inne komórki organizacyjne UMW, co wynika z istoty audytu wewnętrznego; 2) dane osobowe z zasobów, o których mowa w pkt 1 nie są utrwalane przez audytorów ZSZ (audytorzy ZSZ mają wgląd do tych danych, ale ich nie utrwalają); 3) dane osobowe utrwalane są przez audytorów ZSZ jedynie w raporcie z audytu, a danymi tymi są są imiona i nazwiska audytorów ZSZ oraz imiona i nazwiska pracowników UMW, którzy uczestniczyli w audycie ZSZ. Ponadto w raporcie mogą pojawić się dane, które nie prowadzą do identyfikacji osoby, której dane dotyczą (np. numer decyzji);
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, stanowisko, miejsce w strukturze organizacyjnej, lokalizacja, wykształcenie pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia, inne dane dostarczone do Urzędu Miejskiego Wrocławia z wyłączeniem art 9 i 10 RODOOkresy przetwarzania danych:- dane zawarte w raportach z audytów, raportach z oceny zgodności - zgodnie z kategorią archiwalną A przechowywane wieczyście, po 25 latach od wytworzenia przekazywane do Archiwum Państwow
Komórka merytoryczna:KZSZ - Koordynator Zintegrowanego Systemu Zarządzania -
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
-
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Coroczna organizacja projektu, Plebiscytu "Wrocław bez barier", w szczególności obejmująca przyjmowanie zgłoszeń nominatów do wyróżnień oraz wybór i uhonorowanie laureatów.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne i kontaktowe dane kandydata: imię i nazwisko lub imiona i nazwiska lub nazwa organizacji, nr telefonu, adres email, strona internetowa kandydata, krótki opis działalności kandydata i ew. uzasadnienie zgłoszenia, zdjęcie kandydata; dane osoby nominującej oraz członka kapituły: imię , nazwisko, dane kontaktowe.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane dotyczące osoby nominującej - do zakończenia corocznego projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier"
- wszystkie dane osoby nominowanej, która nie wyraziła zgody na przyznanie jej wyróżnienia lub odznaczenia - do momentu zgłoszenia braku zgody na udział w projekcie, ale nie dłużej niż do jego zakończenia
- wszystkie dane osoby nominowanej, która wyraziła zgodę na przyznanie jej wyróżnienia lub odznaczenia - do zakończenia projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier" (edycja roczna), a następnie przez 10 lat przechowywane w Archiwum Zakładowym
- imię, nazwisko, wizerunek osoby nominowanej (laureata plebiscytu), która wyraziła zgodę na publikację danych osobowych - do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych
- wszystkie dane członków kapituły plebiscytu - do zakończenia corocznego projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier"
Komórka merytoryczna:BWB - Biuro Wrocław bez Barier -
Cel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletówPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, wizerunek (zdjęcie), numer karty, rodzaj biletu, numer ewidencyjny pasażera, trasa (relacja), nr linii, nr kursu, data ważności biletu, data sprzedaży biletu, PESEL, a w przypadku wystawienia faktury: NIP, nazwa firmy, REGON, adresOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, numer NIP, imiona, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:1. Sprzedaż biletów i prowadzenie ewidencji wydanych Wrocławskich Kart Miejskich., 2. Działania promocyjne w zakresie transportu publicznegoPodstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej (6.1.d)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, rodzaj użytej karty (URBANCARD/Elektroniczna Legitymacja Studencka /URBANCARD EP /inna), PESEL lub data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, email, zdjęcie, numer Karty Urbancard, numer albumu, status karty – aktywna/zablokowana, rodzaj biletu, cena biletu, data ważności biletu, data i godzina transakcji, wartość doładowania Elektronicznej Portmonetki, rodzaj i liczba biletów opłaconych z Elektronicznej Portmonetki, rodzaj i liczba biletów opłaconych Zbliżeniową Kartą Płatniczą, określenie kanału sprzedaży, numer punktu sprzedaży, dane identyfikacyjne kontrolera, numer pojazdu, nr linii, data kontroli, wynik kontroli, informacja, czy wystawiona została opłata dodatkowa (TAK/NIE), nazwa firmy, NIP, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer wniosku, Id wniosku, Obcokrajowiec (TAK/NIE), data zastrzeżenia Karty Urbancard, Usunięcie Karty Urbancard, numer reklamacji , Id- unikatowy numer użytkownika sklepu WWW, informacja czy użytkownik potwierdził rejestrację (TAK/NIE), data i godzina utworzenia konta w Portalu Pasażera, informacja czy konto w Portalu Pasażera zostało usunięte (TAK/NIE), numer faktury, typ karty (imienna, okaziciel), nr kontraktu (rodzaj biletu), data transakcji w historii karty, typ transakcji w historii karty (doładowanie EP, skasowanie EP, zakup biletu okresowego, skasowanie ZKP), wartość brutto, netto, VAT w historii karty, sposób płatności (gotówka, ZKP, EP, BLIK) w historii karty.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wizerunek pracowników UMW - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych-prowadzenia kampanii promocyjnej) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, nazwisko, numer NIPOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, w przypadku wystawienia faktury: nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer NIP.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Realizacja czynności związanych z przygotowaniem, realizacją, rozliczeniem i zachowaniem trwałości projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej. Podpisane umowy/PartnerstwaPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021
- 2027 (Dz.U.2022.1079 ze zm.)
- Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 198. ze zm.)
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.)
- Porozumienie z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji i koordynowaniu wspólnych przedsięwzięć, bieżącej obsłudze i rozliczeniach ZIT WrOF
- zgoda dotycząca wykorzystania wizerunku i wybranych w/w danych zawartych w deklaracjach przystąpienia do projektów
- inne akty prawne i dokumenty dotyczące realizacji zadań ZIT.
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
Zakres przetwarzanych danych:Administrator będzie przetwarzał służbowe dane określone w art. 87 ust.2 Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (tzw. Ustawy wdrożeniowej), w szczególności: k imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, firma i adres, login, numer telefonu, numer faksu, numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), numer identyfikacji podatkowej (NIP), numer w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON) lub inne identyfikatory funkcjonujące w danym państwie, forma prawna prowadzonej działalności, płeć; dane związane z zakresem uczestnictwa osób fizycznych w projekcie, niewymienione wyżej, takie jak wymiar czasu pracy, stanowisko, kwota wynagrodzenia, obywatelstwo, data rozpoczęcia udziału w projekcie lub wsparciu, data zakończenia udziału w projekcie lub wsparciu, forma i okres zaangażowania w projekcie, data urodzenia; dane osób fizycznych , które widnieją na dokumentach potwierdzających kwalifikowalność wydatków, w tym kwota wynagrodzenia, numer rachunku bankowego . Ponadto Administrator będzie przetwarzał dane takie jak: nazwa oraz dane adresowe instytucji, firmy, stowarzyszenia itp. w której osoba jest zatrudniona lub którą reprezentuje, nazwa rady, komitetu, zespołu itd. którego osoba jest członkiem, inne dane niezbędne do należytej realizacji umowy o dofinansowanie projektu/umowy partnerskiej itd. których przetwarzanie wynika z przepisów prawa albo które są niezbędne do realizacji zadania publicznego (tj. realizacji projektu, zadań w projekcie), lub umowy lub podjęcia działań na żądanie strony umowy przed jej zawarciem i które wynikają z charakteru tego zadania (np. wizerunek, data urodzenia). Zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku i wybranych w/w danych zawartych w deklaracjach przystąpienia do projektów.Okresy przetwarzania danych:- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Gmina Wrocław lub Urząd Miejski Wrocławia (dane powierzone do przetwarzania zgodne z zakresem podpisanych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych) - 25 lat od stycznia roku następnego po roku, w którym realizacja projektu zostanie zakończona, następnie wieczyście w AP
- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Podmiot Przetwarzający zgodnie z podpisanymi umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych - 5 lat od 31 grudnia roku, w którym Instytucja Zarządzająca/Pośrednicząca przekaże ostatnią płatność lub zatwierdzi końcowy wniosek o płatność (ostateczne rozliczenie projektu)
- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Podmiot Przetwarzający zgodnie z załącznikiem nr 1 szczegóły powierzenia przetwarzania danych, do podpisywania umów powierzenia przetwarzania danych osobowych - 10 lat od stycznia roku następnego po roku, w którym realizacja projektu zostanie zakończona,
Komórka merytoryczna:BIT - Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych -
Cel:Rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji mieszkańców i innych podmiotów do rady miejskiej oraz spotkania z mieszkańcami i innymi podmiotamiPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, miejsce pracy, numer telefonu, numer faksu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady MiejskiejCel:Rejestrowanie skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego Wrocławia w Centralnym Rejestrze Skarg i Wniosków UMW oraz koordynowanie ich rozpatrywania, poprzez przekazywanie skarg i wniosków do rozpatrzenia Dyrektorom komórek organizacyjnych UMW, zgodnie z kompetencjami określonymi w Regulaminie Organizacyjnym UMW, a także przekazywanie skarg i wniosków do rozpatrzenia, zgodnie z właściwością, do innych właściwych organów.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administarcyjnego (Dz.U. z 2016 r., poz. 23).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres do korespondencji, miejsce pracy, imiona, dane zawarte w dokumentacji skargowo - wnioskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane przetwarzane w celu udzielania dotacji i rozliczania dotacji ze środków pochodzących z opłat i kar za korzystanie ze środowiska.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, informacje dotyczące systemu grzewczego, nazwisko nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, nr rachunku bankowego, nr rachunku bankowegoOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Udzielenie dotacji celowych na wykonywanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym znajdującym się na terenie wystawy WuWA we Wrocławiu.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nr rachunku bankowego,dobrowolnie nr telefonu, adres e-mailOkresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
Cel:Nagradzanie, wyróżnianie osób.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres e-mail.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Przyznanie nauczycielom i dyrektorom szkół i placówek oświatowych nagród pieniężnych za znaczące osiągnięcia dydaktyczne i wychowawcze.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, miejsce pracy, zajmowane stanowisko, wysokość nagrody, staż pracy pedagogicznej, data i miejsce urodzenia, ostatnia ocena pracy, dotychczas otrzymane nagrody.Okresy przetwarzania danych:- lista osób nagrodzonych, lista osób nagrodzonych opublikowana na BIP - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi Edukacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)