Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Rozpatrzenie wniosku o przyznanie wyróżnienia/nagrody albo stypendium i faktyczne nagrodzenie za wyniki sportowe.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018 r., poz. 1263),
- ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 200).
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL, adres zamieszkania, telefon, adres e-mail, nr rachunku bankowego, status: uczeń/student, informacja dotycząca tytułu do ubezpieczenia zdrowotnego, dane dotyczące zdrowia, informacje do celów podatkowych o wysokości stypendiów sportowych przyznanych z innych źródeł, dane dotyczące osiągnięć sportowych, zgoda na wykorzystanie wizerunku przez media.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BSR - Biuro Sportu i Rekreacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyróżnienie kobiet zaangażowanych w działalność na rzecz społeczności Wrocławia. Udział w konkursie, dokonanie zgłoszenia do tytułu Wrocławianka Roku, udział w uroczystej gali, przyznanie tytułu i wręczenie statuetki.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym zarządzeniem Nr 1157/19 Prezydenta Wrocławia z dnia 17 czerwca 2019 r. zmieniono zarządzenie Nr 1070/19 Prezydenta Wrocławia w sprawie powołania Wrocławskiej Rady Kobiet Wrocławska Rada Kobiet uchwałą nr 1/2022 z dnia 2 września 2022 r. ustanowiła Regulamin konkursu „Wrocławianka Roku”
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko kandydatki, numer telefonu, adres email, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby dokonującej zgłoszenia, w przypadku gdy zgłoszenia dokonuje sama kandydatka – minimum dwie referencje udzielone kandydatce, miejsce pracy kandydatki, osiągnięcia w działalności społecznej, wskazanie do jakiej kategorii spośród wymienionych w § 8 Regulaminu zostaje zgłoszona kandydatka, uzasadnienie nominacji i udziału kandydatki w konkursie.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rozpatrzenie złożonego wniosku o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w celu ustalenia limitu oraz dokonania zwrotu, a także w celach sprawozdawczych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, nr rachunku bankowego, imiona, rodzaj i numer innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, kwota zwrotu podatku akcyzowego.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane w komórce merytorycznej do czasu wydania decyzji ustalającej limit i kwotę zwrotu - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WPO - Wydział Podatków i Opłat -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1) Udzielanie pomocy finansowej - wspieranie uzdolnionych dzieci i młodzieży 2) Stypendia motywacyjne dla uczniów pochodzenia romskiego za wyniki w naucePodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (cel 1 i 2)
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (cel 1 i 2)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (cel 1 i 2)
- uchwała nr 190/2020 Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2020 r.
- Program integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021
- 2030 (cel 2)
Zakres przetwarzanych danych:(cel 1) Nazwiska i imiona kandydatów do stypendium, imiona i nazwiska rodziców/opiekunów prawnych, data urodzenia i adres zamieszkania (do korespondencji) kandydata, numer ewidencyjny PESEL kandydata, nr telefonu, osiągnięcia w nauce, nazwa szkoły, klasa, okres pobierania stypendium, wysokość stypendium, nr rachunku bankowego, adres e-mail (cel 2) Nazwiska i imiona uczniów, którym przyznano stypendium, wiek ucznia, płeć osoby, której przyznano stypendium, imiona i nazwiska rodziców/opiekunów prawnych, okres pobierania stypendium, wysokość stypendium, numer rachunku bankowego rodzica/opiekuna prawnego/pełnoletniego ucznia, nazwa szkoły.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zebrane w tym procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i SpecjalnychCel:1. Kierowanie nieletnich do młodzieżowych ośrodków wychowawczych 2. Zapewnienie dziecku odpowiedniej formy kształcenia - kształcenie specjalne w szkole/placówce socjalnej, w młodzieżowy ośrodku socjoterapii oraz udzielanie zgody na korzystanie z pomocy psychologiczno-pedagogicznej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 3. Organizowanie bezpłatnego transportu oraz zwrot kosztów przewozu (pełny cel w załączniku).Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kierowania, przyjmowania, przenoszenia, zwalniania i pobytu nieletnich w młodzieżowym ośrodku wychowawczym
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno
- pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko dziecka/ucznia, data urodzenia dziecka/ucznia, miejsce urodzenia dziecka/ucznia, adres zamieszkania lub pobytu dziecka ucznia, numer ewidencyjny PESEL dziecka/ucznia, numer telefonu rodziców/opiekunów prawnych, informacje czy dziecko zostało skierowano do kształcenia specjalnego i okres na jaki skierowano dziecko do kształcenia specjalnego, adres i nazwa szkoły/placówki oświatowej, imiona i nazwiska rodziców/opiekunów prawnych, miejsce pracy (adres) rodziców/opiekunów prawnych, data i miejsce urodzenia członków rodziny, adres zameldowania i zamieszkania rodziców/opiekunów prawnych, numer ewidencyjny PESEL rodziców/opiekunów prawnych, nr konta bankowego rodziców/opiekunów prawnych, rodzaj niepełnosprawności dziecka, rodzaj zaburzeń rozwoju dziecka, opinie o dziecku/uczniu, Informacje dotyczące nieletniego i jego środowiska, informacje o frekwencji dziecka/ucznia w placówce oświatowej, informacje o przebiegu nauczania, dane dot. pojazdu rodzica/opiekuna prawnego, którym dziecko jest dowożone do szkoły/placówki.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- pochodzenie rasowe lub etniczne
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- dane osobowe będą przetwarzane po zakończeniu sprawy w przypadku skierowania do młodzieżowego ośrodka we Wrocławiu - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane osobowe będą przetwarzane po zakończeniu sprawy w przypadku skierowania do młodzieżowego ośrodka-poza Wrocław - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane dotyczące objęcia bezpłatnym transportem dzieci i uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Obsługa procesu stosowania dopłat do czynszu najmu ze środków Funduszu Dopłat, w zakresie wykraczającym poza wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie dopłat. Dochodzenie nienależnie pobranych kwot dopłat.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Dane co do zasady przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o pomocy państwa w ponoszeniu wydatków mieszkaniowych w pierwszych latach najmu mieszkania.
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) Ponadto dane pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław, dane pracowników/współpracowników/reprezentantów Banku Gospodarstwa Krajowego oraz pracowników/osób reprezentujących Inwestorów będą przetwarzane w interesie publicznym. będą przetwarzane w interesie publicznym.
Zakres przetwarzanych danych:Osoby otrzymujące dopłaty do czynszu najmu: Imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia, obywatelstwo, adres zamieszkania i poprzedniego zamieszkania, dane dotyczące gospodarstwa domowego (liczba osób, stan rodzinny, liczba dzieci poniżej 18 roku życia), stan cywilny, wysokość dochodu gospodarstwa domowego, informacja o przyznanych i wypłaconych dopłatach, seria i numer dokumentu tożsamości (dot. osób o obywatelstwie innym niż polskie). Obecni i byli najemcy lokali objętych umowami w sprawie stosowania dopłat: imię i nazwisko, PESEL, seria i numer dokumentu tożsamości (dot. osób o obywatelstwie innym niż polskie), liczba osób w gospodarstwie domowym, adres lokalu w związku z którym wypłacono dopłaty, informacje o przyznanych i wypłaconych dopłatachOkresy przetwarzania danych:- Wymagane warunki - upływ czasu. Wszystkie dane zawarte w zasobie dotyczące osób otrzymujących dopłaty do czynszu najmu oraz obecnych i byłych najemców, którzy otrzymali dopłaty do czynszu najmu. - Po upływie 10 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy
- Wymagane warunki - upływ czasu. Wszystkie dane zawarte w zasobie dotyczące pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław. - 25 lat po zakończeniu realizacji Porozumienia nr 1/2023/WLM z dn. 19.10.2023 r. zawartego pomiędzy Gminą a MOPS, następnie przekazanie do AP we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście
- Wymagane warunki - upływ czasu. Wszystkie dane zawarte w zasobie dotyczące pracowników/współpracowników/reprezentantów Banku Gospodarstwa Krajowego - 25 lat po zakończeniu realizacji umowy ws. stosowania dopłat oraz umowy o świadczenie usług za pośrednictwem systemu MnS, a następnie przekazanie do AP we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście
- Wymagane warunki - upływ czasu. Wszystkie dane zawarte w zasobie dotyczące pracowników/osób reprezentujących Inwestorów - 25 lat po zakończeniu realizacji umowy o współpracy zawartej z danym Inwestorem, a następnie przekazanie do AP we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście
Komórka merytoryczna:WLM - Wydział Lokali Mieszkalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rejestracja uprawnień do wycinki drzew i krzewów.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- realizacja uprawnień organu w zakresie wydawania decyzji o usunięciu drzew i krzewów na podstawie art. 83 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2004 Nr 92, poz. 880 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona,nazwisko, adres zamieszkania, adres nieruchomości.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Realizacja programu udostępniania osobom fizycznym zamieszkałym na terenie miasta Wrocławia, kompostowników do kompostowania odpadów zielonych oraz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji na warunkach określonych w umowach uzyczenia kompostowników zawartych na okres 36 miesięcy oraz prowadzenia sprawozdawczości dotyczącej ilości odpadów poddawanych kompostowaniu.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, których przetwarzanie wynika z przepisu prawa lub zawartej umowy - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie decyzji zezwalającej lub umorzenie postępowaniana na wyłączenie gruntu z produkcji użytków rolnychPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2015 r., poz. 909 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, imiona, adres, dane dotyczące podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, dane adresowe pełnomocnika, dane ewidencyjne gruntów/działek.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej – zleconych staroście z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej, wynikających z przepisów Prawa budowlanego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
- Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- Ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej,
- Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko nadawcy, adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; nr pesel, adres ePUAP, elektroniczny adres do doręczeń Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; nr pesel, adres ePUAP, elektroniczny adres do doręczeń Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; adres ePUAP, elektroniczny adres do doręczeń Imię i nazwisko projektanta, data urodzenia, tytuł naukowy, nr uprawnień, specjalność, nr w izbie zawodowej, adres zamieszkania, telefon, mail; Dane identyfikacyjne inwestycji(adres geodezyjny lub pocztowy); Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców),adres zamieszkania, adres nieruchomości, stan cywilny, nr peselOkresy przetwarzania danych:- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. pozwolenia na budowę, przebudowę i rozbudowę obiektów budowlanych oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych lub ich części - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane dot. utrzymania i eksploatacja obiektów i urządzeń komunalnych, (w tym utrzymanie, eksploatacja terenów zieleni miejskiej, komunikacyjnej, infrastruktury sportowej i rekreacyjnej, lokali, budynków) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane dot. rozbiórki obiektów budowlanych - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego, zgłaszanie zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, rozbiórki, zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, ewidencji udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja Programu Ministra Rodzina i Polityki Społecznej "Opieka wytchnieniowa" finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) 1) ART. 7 UST. 5 USTAWY Z DNIA 23 PAŹDZIERNIKA 2018 r. O FUNDUSZU SOLIDARNOŚCIOWYM 2) UMOWA NR 19/OW/2024 W SPRAWIE REALIZACJI ZADANIA W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU MINISTRA RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ „OPIEKA WYTCHNIENIOWA” DLA JST – EDYCJA 2024 ZAWARTA W DNIU 07.03.2024 R. POMIĘDZY WOJEWODĄ DOLNOŚLĄSKIM A GMINĄ WROCŁAW.
Zakres przetwarzanych danych:1) DANE OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ TAKIE JAK: IMIĘ I NAZWISKO, PESEL, DATA URODZENIA, ADRES ZAMIESZKANIA, NUMER TELEFONU, INFORMACJE NA TEMAT OGRANICZEŃ W ZAKRESIE KOMUNIKOWANIA SIĘ LUB PORUSZANIA, DANE WYNIKAJĄCE Z ORZECZENIA O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOSCI LUB RÓWNOWAŻNYM (DATA I MIEJSCE URODZENIA, PESEL, RODZAJ I NUMER DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI, ADRES ZAMIESZKANIA, STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, SYMBOL PRZYCZYNY NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI), INFORMACJE NA TEMAT KORZYSTANIA Z OŚRODKA WSPARCIA, PLACÓWKI POBYTU CAŁODOBOWEGO, USŁUG OPIEKUŃCZYCH, OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ, ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ, DANE WYNIKAJĄCE Z AKTU ŚLUBU, DANE WYNIKAJĄCE Z AKTU ZGONU 2) DANE OPIEKUNA FAKTYCZNEGO/PRAWNEGO TAKIE JAK: IMIĘ I NAZWISK, PESEL, DATA URODZENIA, ADRES ZAMIESZKANIA, NUMER TELEFONU, ADRES EMAIL 3) DANE OPIEKUNÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ TAKIE JAK: IMIĘ I NAZWISKO.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dokumentacja projektowa (Kategoria A) - Przetwarzanie przez Urząd Miejski przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane
- Dokumentacja finansowo-księgowa - Po upływie 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu realizacji zadania objętego umową
- Umowa dotacji, dokumentacja rozliczeniowa, dane beneficjentów i realizatorów zadania - Po upływie 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:DSS - Departament Spraw Społecznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rejestr pojazdów.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w tym art. 73a
Zakres przetwarzanych danych:Imiona, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, nazwa przedsiębiorcy, siedziba przedsiębiorcy, numer identyfikacyjny REGON, dane o pojeździe (np. rodzaj pojazdu, marka numer VIN, rok produkcji, masa, data nabycia i zbycia pojazdu, termin badania technicznego), dane dotyczące dokumentów rejestracyjnych (seria i numer dowodu rejestracyjnego), nazwa organu rejestrującego.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
Cel:Prowadzenie ewidencji wykładowców na terenie miasta Wrocławia, ze względu na miejsce ich zamieszkania.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, adres do korespondencji, data urodzenia, numer PESEL, adres zamieszkania lub pobytu, seria i numer dowodu osobistego, miejsce pracy, wykształcenie, imiona, data zgłoszenia zatrudnienia, warsztaty, kategorie nabytych uprawnień, zaświadczenia.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw ObywatelskichCel:Prowadzenie rejestru działalności regulowanej przedsiebiorców prowadzacych ośrodki szkolenie kierowców i stacje kontroli pojazdów na terenie miasta Wrocławia oraz kursantów, któryz rozpoczynają szkolenie w tych ośrodkach szkolenia kierowców.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r, poz. 1137 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, miejsce pracy, wykształcenie, imiona, zakres ukończonego kursu, imię i nazwisko instruktora lub wykładowcy, który prowadził zajęcia, jego numer ewidencyjny oraz numer ewidencyjny jednostki szkolącej, dane identyfikacyjne i dotyczące działalności osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie ośrodka szkolenia kierowców i stacji kontroli pojazdów.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw ObywatelskichCel:Prowadzenie ewidencji instruktorów na terenie miasta Wrocławia, ze względu na miejsce ich zamieszkania.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:legitymacje, data zgłoszenia zatrudnienia, warsztaty, kategoria nabytych uprawnień, nazwisko, adres do korespondencji, data urodzenia, numer PESEL, adres zamieszkania lub pobytu, seria i numer dowodu osobistego, miejsce pracy, wykształcenie, imiona.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wydawanie i cofanie uprawnień diagnostom na terenie miasta Wrocławia.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, data urodzenia, numer PESEL, adres zamieszkania lub pobytu, miejsce pracy, imiona, wykształcenie, Informacje dot. uprawnienia, informacje dot. kwalifikacji diagnosty,Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rozliczenia kosztów wychowania przedszkolnego między gminami, których mieszkańcami są dzieci w placówkach oświatowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko i imię, data urodzenia, adres zamieszkania.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane dzieci w placówkach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Wrocław - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rozpatrywanie wniosków w przedmiocie udzielonej ulgi w zakresie zobowiązań podatkowych, opłaty skarbowej, niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym oraz należności o charakterze cywilnoprawnym, przypadających Gminie Wrocław.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię ojca, imię matki, adres do korespondencji, adres e-mail, miejsce urodzenia, data urodzenia, numer PESEL, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie, imiona, wysokość dochodów,dane zawarte w podatkowym zeznaniu rocznym,nr rachunków bankowych,sytuacja ekonomiczna osób - gospodarstwa domowego,stopień pokrewieństwa,posiadane zobowiązania (kredyty, pożyczki, inne),posiadany majątek (oszczędności, akcje, nieruchomości, pojazdy, inne),działalność gospodarcza (REGON, PKD, inne),numer księgi wieczystej,dane ewidencyjne nieruchomości,numer rejestracyjny pojazdu,zaświadczenia i decyzje: PUP, MOPS, ZUS, US, inne informacje potwierdzające ważny interes Wnioskodawców.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane dotyczące egzekucji administracyjnej prowadzonej przez podmiot, dochodów z majątku gminy - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane dotyczące podatków od podatków od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych, od osób fizycznych, od spadków i darowizn, inne opłaty - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- gdy udzielona ulga stanowi pomoc publiczną (dot. zobowiązań podatkowych, opłaty skarbowej, należności o charakterze cywilnoprawnym, niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym i kosztów egzekucyjnych) - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przyjmowanie, rejestracja, analiza i likwidacja oświadczeń majątkowych składanych przez osoby obowiązane zgodnie z przepisami prawaPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. , poz. 446)
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 814)
- ustawa z dnia 20 grudnia 1996 rok o gospodarce komunalnej (Dz.U z 2017 r. poz. 827)
- ustawa z dnia 3 marca 2000 r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi (Dz. U. z 2015 r. poz. 2099)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer NIP, miejsce pracy, stanowisko lub funkcja, dane zawarte w oświadczeniu majątkowym oraz w zeznaniu o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT) za rok poprzedniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 6 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja procedur sprzedaży nieruchomości komunalnych w trybie przetargowym i bezprzetargowym oraz oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste. Cele dodatkowe: 1) przesyłanie informacji mailowej dotyczącej nieruchomości gminnych przeznaczonych do przetargu 2) cykliczne przesyłanie newslettera w wersji elektronicznej do osób zainteresowanychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP Numery kont bankowych.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w zakresie zakupu nieruchomości - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane przetwarzanie w zakresie obsługi odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WNS - Wydział Nabywania i Sprzedaży Nieruchomości -
Cel:Zawarcie umowy sprzedaży lokalu w formie aktu notarialnego.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, numer konta bankowego.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSL - Wydział Sprzedaży Lokali -
Cel:Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 roku o nieodpłatnej pomocy prawnej i edukacji prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 roku o nieodpłatnej pomocy prawnej i edukacji prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej
Zakres przetwarzanych danych:dane wynikające z załącznika nr 1, 2 oraz 3 do ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 roku o nieodpłatnej pomocy prawnej i edukacji prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnejOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 3 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSS - Wydział Partycypacji Społecznej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rozpatrywanie wniosków o udostępnianiu dróg wewnętrznychPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Dz. U. z 2020 r. , poz. 730 ze zm., Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020 r., poz. 470 ze zm.
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko, adres kontaktowy , numer telefonu, adres e-mail, numer telefonu komórkowegoOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Zgłaszanie wierzytelności Gminy Wrocław i Skarbu Państwa w postępowaniu upadłościowym i naprawczym oraz przenoszenie odpowiedzialności na osoby trzecie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 23 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 1520 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, numer NIP, numer PESEL.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BOP - Biuro Obsługi Prawnej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Udzielanie i naliczanie dotacji podmiotowych szkołom i placówkom oświatowym na każdego ucznia wraz z procesem kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez dotowane podmioty, rozliczanie dotacji celowej na dofinansowanie zajęć wspomagających dla uczniów oraz na zajęcia specjalistyczne z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz na przyznanie nauczycielom nagrody specjalnej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 maja 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID
- 19,
- rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 8 lutego 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID
- 19
- art. 2 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach służących realizacji ustawy budżetowej na rok 2023 oraz niektórych innych ustaw,
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela.
Zakres przetwarzanych danych:Uczniowie i wychowankowie : Nazwiska i imiona, data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer identyfikacyjny PESEL, czy uczeń jest z zagranicy, kraj pochodzenia, dane zawarte na świadectwie ukończenia: liceum ogólnokształcącego dla dorosłych/szkoły branżowej II stopnia/szkoły policealnej, w tym wykształcenie Nauczyciele: imiona i nazwiska, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, liczba godzin przeprowadzonych zajęć wspomagających, kwota wypłaconej nagrody specjalnej Osoby prowadzące zajęcia specjalistyczne: imiona i nazwiska, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, liczba godzin przeprowadzonych dodatkowych zajęć specjalistycznych
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane uczniów lub wychowanków (w wersji papierowej i elektronicznej), na których udzielono dotacji szkołom i placówkom niepublicznym i publicznym prowadzonym przez osoby fizyczne i prawne - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Wszystkie dane nauczycieli i osób prowadzących zajęcia specjalistyczne zebrane w procesie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1) procedura zobowiązania do leczenia odwykowego osób uzależnionych od alkoholu 2) procedura opiniowania zgodności lokalizacji punktów sprzedaży napojów alkoholowych z uchwałami rady gminy, o których mowa w art. 12 ust. 1-3 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) 1) art. 24, art. 25, art. 25a, art. 25b ustawy z dnia 26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (objęcie leczeniem odwykowym) 2) art. 18 ust. 3a ustawy z dnia 26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (opiniowanie punktów sprzedaży napojów alkoholowych)
Zakres przetwarzanych danych:1) objęcie leczeniem odwykowym: a) w przypadku osoby, której dotyczy procedura: imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, PESEL, stan cywilny, data zawarcia lub ustania małżeństwa, wykształcenie, zawód, miejsce pracy lub nauki, stopień niezdolności do pracy, posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności, adres e-mail, numer telefonu; b) w przypadku członków rodzin: imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, stopień pokrewieństwa lub powinowactwa, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail. c) w przypadku Członków Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych: imię i nazwisko, funkcja, nr telefonu, adres e-mail. 2) opiniowanie punktów sprzedaży napojów alkoholowych: a) imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, NIP, informacje dot. prowadzonej działalności gospodarczej
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę ze względu na charakter i treść danych (8135 - BE5)
- Wszystkie dane w zasobie - 3 lata od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, po tym okresie dokumenty ulegną brakowaniu (7340 – B3)
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja rządowego programu na rzecz rodzin wielodzietnych we Wrocławiu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2013 r. poz. 182 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698 z późn. zm.).
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu dla rodzin wielodzietnych (Dz.U z 2014r., poz. 755) uchwała nr 85 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2014 r. w sprawie ustanowienia rzadowego programu dla rodzin wielodzietnych (Mon.Urz z 2014r. poz. 430)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu ,imiona, nr dokumentu potwierdzającego tożsamość członka rodziny w przypadku braku nr PESEL, stan cywilny, obywatelstwo, stopień pokrewieństwa z członkami rodziny, rodzaj szkoły, do której uczęszcza dziecko, dochody członków rodziny wielodzietnej, nr karty Dużej Rodziny.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Komórka merytoryczna:DSS - Departament Spraw Społecznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Pomoc osobom nietrzeźwym przebywającym we Wrocławiu w placówce prowadzonej przez Wrocławski Ośrodek Pomocy Osobom Nietrzeźwym - WROPON oraz w celu prowadzenia postępowania o udzielenie ulgi z tytułu należności publiczno-prawnej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2019 r. o finansach publicznych.
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko i imię,imiona rodziców,data urodzenia,miejsce urodzenia, adres, telefon kontaktowy, numer ewidencyjny PESEL, stan cywilny, płeć, wiek, nałogi, nazwa i serię oraz numer dokumentu tożsamości, data i godzina przyjęcia, zwolnienia lub przekazania, pozostałe informacje zawarte w karcie ewidencyjnej, pozostałe informacje zawarte w karcie depozytowej, pozostałe informacje zawarte w karcie dotyczącej stanu zdrowia, sytuacja społeczna, materialna i rodzinna, wynik badania stanu trzeźwości,obraz z monitoringu, pozostałe informacje zawarte w oświadczeniu o stanie majątkowym składanym w związku ze złożonym wnioskiem o udzielenie ulgi, pozostałe informacje zawarte w karcie informacyjnej o podmiocie - wnioskodawcy
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSS - Wydział Partycypacji Społecznej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)