Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Wypełnienie obowiązków gminy wobec OSPPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, PESEL, numer i seria dowodu osobistego, adres zamieszkania, adres do korespondencji, numer rachunku bankowego, numer telefonu, kategoria i numer prawa jazdyOkresy przetwarzania danych:- wszystkie przetwarzane dane osobowe - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Ustalenie osób wchodzących w prawa zmarłych użytkowników wieczystych, dzierżawców, właścicieli nieruchomości i dłużników Gminy Wrocław i Skarbu Państwa.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 121),
- ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1785),
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, adres, adres elektroniczny, dane geodezyjne, nieruchomości, numer PKD, dane pozyskiwane z księgi wieczystej, identyfikatory osób w zasobie informacyjnym, dane dotyczące zobowiązania (np. kwota zobowiązania, termin płatności, rodzaj zobowiązania), numer i seria paszportuOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Ustalenie, czy UMW jest dłużnikiem zajętej wierzytelności i korespondencja w tym zakresie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko,imiona rodziców, adres, PESEL, NIP, Regon, data urodzenia, nr dowodu osobistego, dane dotyczące wyroków wykonawczych, identyfikator postępowania egzekucyjnego/czynności (sygnatura spraw komorniczych, numery spraw egzekucyjnych, numery poszczególnych czynności)Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zawarte w zasobie zgodnie z kategorią archiwalną B-5 - Zgodnie z kategorią archiwalną dane są przechowywane przez 5 lat po czym są brakowane
Komórka merytoryczna:WKS - Wydział Księgowości -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Prawidłowe wykonywanie zadań ustawowych w zakresie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko i imiona, imię ojca, imię matki,adres zameldowania,adres do korespondencji, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer NIP, nr rachunków bankowych stron i uczestników postępowań, miejsce pracy seria i numer dowodu osobistego i innych dokumentów stwierdzających tożsamość stron i uczestników postępowań, numery rejestracyjne i inne dane identyfikacyjne pojazdów stron i uczestników postępowań, adresy nieruchomości stron i uczestników postępowań, numery ksiąg wieczystych nieruchomości stron i uczestników postępowań, numery świadczeń emerytalno-rentowych, stron i uczestników postępowań,stan cywilny, dane dotyczące osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym, stan majątkowy i kondycja finansowa zobowiązanego, wysokość i źródła dochodów, adres elektroniczny, numery telefaxu, adres do doręczeń;, dane dot. prowadzonej działalności (w tym Regon, miejsca prowadzenia działalności),dane dot. pełnomocników (w tym imiona, nazwiska, adresy), dane dot. kuratorów (w tym imiona, nazwiska, adresy);
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wprowadzanie danych o źródłach ciepła lub źródłach spalania paliw do elektronicznej bazy danych pn. Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB) z deklaracji składanych w postaci pisemnej przez właścicieli lub zarządców budynków lub lokali z terenu WrocławiaPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) art. 27g ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 438.) o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, adres miejsca zamieszkania lub siedziby, dane i informacje o budynkach i lokalach, w obrębie których są zainstalowane oraz eksploatowane źródła ciepła lub źródła spalania paliw, o których mowa w art. 27a ust. 2 Ustawy. Dane kontaktowe, które obejmują w szczególności: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji, adres do eDoręczeńOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zawarte w CEEB zgodnie z art. 27a ust.2 ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o CEEB, - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wprowadzanie przez zarządców budynków Urzędu Miejskiego Wrocławia, miejskich jednostek organizacyjnych oraz spółek Gminy Wrocław do elektronicznej bazy danych pn. Raportowanie Oszczędności Energii (ROE) danych o zużyciu energii w zarządzanych budynkach, podjętych działaniach oszczędnościowych wpływających na ograniczenie zużycia energii, uzyskanych oszczędnościach na podstawie zużycia energii w odpowiadających jej jednostkach miary oraz PLN.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) ZARZĄDZENIE NR 8665/22 PREZYDENTA WROCŁAWIA z dnia 29 września 2022 r. w sprawie oszczędnego i racjonalnego gospodarowania energią elektryczną, ciepłem i gazem przez Urząd Miejski Wrocławia, miejskie jednostki organizacyjne i spółki Gminy Wrocław
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne użytkownika systemu IT, w szczególności: imię, nazwisko, służbowy adres e-mail kierownictwa i pracowników Departamentów i Wydziałów UM, miejskich jednostek organizacyjnych i spółek miejskich; dane techniczne budynku: adres, lokalizacja liczników energii oraz wskazania zużycia energii; informacje o aktywności w ramach strony internetowej (m.in. logi i pliki cookies)Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zawarte w ROE - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Działania związane z realizacją projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b) Wykonanie Umowy o przyznanie grantu nr 1314/2022 z dnia 7.04.2022 r. oraz umów darowizny – przekazanie sprzętu zakupionego w ramach projektu.
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) Działanie w interesie publicznym – pozyskanie środków publicznych pochodzące z funduszy Unii Europejskiej i weryfikacja danych pod kątem możliwości udzielenia wsparcia.
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko; dane adresowe; PESEL; seria i numer dokumentu tożsamości; nazwa szkoły; dane niezbędne do weryfikacji możliwości udzielenia wsparcia (m.in. miejsce pracy, dane dot. pokrewieństwa, dane dot. otrzymanych środków pomocowych).Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - Według kategorii archiwalnej A - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
Cel:Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja czynności związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem edukacyjnych projektów społecznych.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:1) dane identyfikujące osoby fizyczne, takie jak imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, firma i adres, login, numer telefonu, numer faksu, numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), numer identyfikacji podatkowej (NIP), numer w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON) lub inne identyfikatory funkcjonujące w danym państwie, forma prawna prowadzonej działalności, forma własności mienia tej osoby, płeć, wiek, wykształcenie, identyfikatory internetowe; 2) dane związane z zakresem uczestnictwa osób fizycznych w projekcie, niewymienione w pkt 1), takie jak wymiar czasu pracy, stanowisko, kwota wynagrodzenia, obywatelstwo, obszar według stopnia urbanizacji (DEGURBA), status mieszkaniowy, data rozpoczęcia udziału w projekcie lub wsparciu, data zakończenia udziału w projekcie lub wsparciu, status na rynku pracy, data założenia działalności gospodarczej, kwota przyznanych środków na założenie działalności gospodarczej, kod w Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) założonej działalności gospodarczej, forma i okres zaangażowania w projekcie, planowana data zakończenia edukacji w placówce edukacyjnej, w której skorzystano ze wsparcia; 3) dane osób fizycznych niewymienione w pkt 1), które widnieją na dokumentach potwierdzających kwalifikowalność wydatków, w tym kwota wynagrodzenia, numer rachunku bankowego, numer uprawnień budowlanych, oraz dane dotyczące szczególnych potrzeb osób, o których mowa w art. 2 pkt 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 oraz z 2022 r. poz. 975 i 1079).
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - Dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Miejski Wrocławia przez 25 lat, nast. przekazane do Archiwum, gdzie będą przetwarzane wieczyście
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
Cel:Realizacja zadań mających na celu wspieranie rozwoju rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (podpisywanie umów na udostępnienie miejsca handlowego, reklamowego oraz organizację wydarzeń plenerowych)Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres siedziby, adres do korespondencji, NIP, REGON, KRS, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego, PESEL, data urodzenia, miejsce urodzenia.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. udostępnienia miejsc pod lokalizację nośnika reklamowego, miejsca handlowego, wydarzeń plenerowych o charakterze handlowym - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów na udostępnianie nieruchomości w celu organizacji wydarzeń plenerowych o charakterze handlowym - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BRG - Biuro Rozwoju GospodarczegoCel:PREZENTACJA PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW NA STRONIE WROCŁAW UP – GIEŁDY LOKALNEGO BIZNESUPodstawa prawna:- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) dane przedsiębiorców zawarte w dokumentacji podlegającej przepisom o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; ADRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI; NIP; ADRES E-MAIL ; NR TELEFONU; LOGO; LOKALIZACJA; DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNAOkresy przetwarzania danych:- IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; ADRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI; NIP ; ADRES E-MAIL ; NR TELEFONU; LOGO; LOKALIZACJA; ZDJĘCIA - DANE PRZECHOWYWANE BĘDĄ PRZEZ 5 LAT OD ZAKOŃCZENIA UMOWY, PO UPŁYWIE KTÓRYCH DOKUMENTACJA ZAWIERAJĄCA DANE ZOSTANIE PRZEKAZANA DO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO W CELU PRZEPROWADZENIA EKSPERTYZY. W PRZYPADKU, W
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z BiznesemCel:Udział w projekcie RespektrumPodstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ; NAZWISKO; ORGANIZACJA, W KTÓREJ OSOBA PEŁNI FUNKCJĘ; ADRES ORGANIZACJI; SŁUŻBOWY ADRES E-MAIL; SŁUŻBOWY NUMER TELEFONU;Okresy przetwarzania danych:- - DO CZASU WYCOFANIA ZGODY, LECZ NIE DŁUŻEJ NIŻ DO ZAKOŃCZENIA REALIZACJI PROJEKTU.
- IMIĘ, NAZWISKO, ORGANIZACJA, KTÓRĄ REPREZENTUJE OSOBA, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ W PRZYPADKU PROTOKOŁÓW I INNEJ DOKUMENTACJI POTWIERDZAJĄCEJ UDZIAŁ OSOBY W PROJEKCIE - PRZEZ 5 LAT OD ZAKOŃCZENIA SPRAWY
- W PRZYPADKU, W KTÓRYM W WYNIKU EKSPERTYZY PRZEPROWADZONEJ PRZEZ ARCHIWUM PAŃSTWOWE DOKUMENTACJA ZAWIERAJĄCE DANE WSKAZANE W WIERSZU POWYŻEJ DANE ZOSTANIE ZAKWALIFIKOWANA DO KATEGORII A. - WIECZYŚCIE
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z BiznesemCel:Realizacja zadań mających na celu wspieranie rozwoju przedsiębiorczości oraz aktywizacji rynku pracy we Wrocławiu, w tym realizacja projektów gospodarczych oraz Programu Edukacja Przedsiębiorczości.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres siedziby i miejsca wykonywania działalności, adres zamieszkania, NIP, KRS, PESEL, data urodzenia, miejsce urodzenia, miejsce pracy, numer telefonu, adres e-mail, informacja o dochodzie w zakresie wyższy/niższy od płacy minimalnej, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wizerunek.Okresy przetwarzania danych:- dane przetwarzane na podstawie zgody osoby, której te dane dotyczą - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacjipisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:BRG - Biuro Rozwoju GospodarczegoCel:Obsługa organizacyjno-techniczna Wrocławskiej Rady ds. Przedsiębiorczości. Obsługa organizacyjno-techniczna imprez organizowanych przez Gminę Wrocław w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". Obsługa organizacyjno-techniczna imprez organizowanych przez inne podmioty w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030", których Gmina jest współorganizatorem.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) Art. 30 ust. 1 w związku z art. 31 oraz art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:Na podstawie zgody: Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja oraz adres siedziby organizacji, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail, wizerunek Na podstawie interesu publicznego/władzy publicznej administratora: imię i nazwisko, organizacja, w której osoba pełnia funkcjęOkresy przetwarzania danych:- IMIĘ I NAZWISKO; ORGANIZACJA, W KTÓREJ OSOBA PEŁNI FUNKCJĘ – W ZAKRESIE PROTOKOŁÓW I NOTATEK DOKUMENTUJĄCYCH PRACE RADY - DANE BĘDĄ PRZECHOWYWANE PRZEZ 25 LAT W ARCHIWUM ZAKŁADOWYM, A PO UPŁYWIE TEGO OKRESU ZOSTANĄ PRZEKAZANE DO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO, GDZIE BĘDĄ PRZECHOWYWANE WIECZYŚCIE
- WSZYSTKIE DANE WSKAZANE W PKT 10 NINIEJSZEGO WNIOSKU, Z WYŁĄCZENIEM DANYCH ZAWARTYCH W PROTOKOŁACH I NOTATKACH DOKUMENTUJĄCYCH PRACE RADY – UPŁYW KADENCJI RADY, TJ. 5 LAT, JEDNAK NIE DŁUŻEJ NIŻ DO KOŃCA KADENCJI PREZYDENTA WROCŁAWIA JACKA SUTRYKA - Koniec kadencji Rady
- Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail - w zakresie uczestników imprez organizowanych przez Gminę Wrocław w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". - Dane przechowywane będą wieczyście
- Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail - w zakresie uczestników imprez organizowanych przez inne podmioty w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". których Gmina jest współorganizatorem. - Dane będą przechowywane przez 10 lat w Archiwum Zakładowym, a po upływie tego okresu zostaną przekazane do Archiwum Państwowego celem dokonania ekspertyzy
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z Biznesem -
Cel:Działania w zakresie integracji środowiska akademickiego, wspierania rozwoju wrocławskiego środowiska akademickiego, zakorzeniania talentów i rozwoju gospodarczego opartego na relacjach biznesu ze szkolnictwem wyższym.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 20 lipca 2018 Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres e-mail, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie, seria i numer paszportu, REGON, nazwa i dane przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), potencjał i doświadczenie przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), doświadczenie naukowe, stopień, tytuł naukowy i data jego uzyskania, informacje o dorobku naukowym, publikacyjnym, konferencyjnym i artystycznym, zajmowane stanowisko, nazwa i adres uczelni, wydział i kierunek, rok studiów, średnia ocen, temat pracy naukowej, promotor lub opiekun naukowy, zajmowane stanowisko, adres właściwego Urzędu Skarbowego, informacja o pobieranych stypendiach i ich wysokości, informacja o osiągnięciach zawodowych/naukowych, dyscyplina naukowa, historia zatrudnienia/edukacji/dane o zatrudnieniu, inne osiągnięcia, opis projektu partnerstwa, udział w projektach i grantach badawczych, wizerunek, głos, obywatelstwo, środowisko macierzyste naukowca - cele partnerstwa, karta pobytu, informacje w zakresie działalności na rzecz wolności obywatelskich oraz przemian demokratycznych w Europie i na świecie, informacje o aktywnościach - podjętych działaniach na rzecz realizacji celów z obszaru zrównoważonego rozwoju.Okresy przetwarzania danych:- Dane zawarte we wnioskach, stypendiach, które nie zakwalifikowały się do programu - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane zawarte w projektach (w tym dane do wypłat), dane członków komisji realizujących zadania przy projektach, umowy dotacyjne, umowy o usługi - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane zawarte w umowach zlecenie/o dzieło. - Przez 10 lat po zakończeniu roku, w którym wypłacono wynagrodzenie z tytuły wykonania umowy
- Dane zawarte w umowach - w zależności od przedmiotu umowy - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BWU - Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi -
Cel:Informowanie mieszkańców w tym rodziców dzieci uczęszczających do szkół i placówek pozaszkolnych o działalności edukacji publicznejPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:imiona i nazwiska adres poczty elektronicznej szkoła do jakiej uczęszcza uczeń wizerunek uczniaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od dnia wyrażenia zgody
Komórka merytoryczna:WPP - Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
Cel:Nadanie wnioskodawcy stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwiska, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania, numer telefonu, zawód, miejsce pracy, wykształcenie, stopień awansu zawodowego, stanowisko, wymiar etatu, staż pracy, nazwa ukończonej uczelni.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie zebrane w trakcie postępowania na stopień nauczyciela mianowanego. - 50 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nadzór administracyjny i finansowy nad wspólną obsługą administracyjną, finansową i organizacyjną w zakresie naboru do wrocławskich szkół i placówek oświatowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U.2016.1943)
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, referencje wyboru jednostki oświatowej, kryteria rekrutacyjne, PESEL rodzeństwa w tej samej jednostce oświatowej (dotyczy rekrutacji do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i szkół podstawowych), imiona i nazwiska opiekunów prawnych, nazwiska rodziców, adres zamieszkania lub pobytu rodziców/opiekunów prawnych, numery telefonów rodziców/opiekunów prawnych, nazwa konta/loginu, aliasu, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres zameldowania, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane osobowe są przechowywane w systemie informatycznym wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji elektronicznej - usuwane po zakończeniu rekrutacji elektronicznej
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nadzór administracyjny i finansowy nad wspólną obsługą administracyjną, finansową i organizacyjną w zakresie realizacji projektów i uroczystości oświatowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:Nazwisko i imiona, adres zamieszkania, adres e-mail, miejsce pracy lub nauki, numer telefonu, zajmowane stanowisko.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie zebrane w procesie realizacji projektów i uroczystości oświatowych. - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Zbieranie i przetwarzanie wniosków dotyczących: likwidacji barier architektonicznych (zbyt wysokie krawężniki na ciągach pieszych), uzupełnienie przestrzeni w małą architekturę, zgodnie z potrzebami użytkowników (ławki, stojaki rowerowe)Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, kod pocztowy miejsca zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, adres IPOkresy przetwarzania danych:- - 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzje o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kat.A i wtedy okres przetwarzania w UMW to UMW przez 25 lat
Komórka merytoryczna:WMM - Wydział Mobilności Miejskiej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Komunikacja z partnerami projektuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym rozdz. 2 art. 7 ust.1 pkt 20
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko Miejsce pracy / dane pracodawcy Telefon służbowy E-mail służbowyOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - Przechowywanie wieczyste (JRWA 042)
Komórka merytoryczna:WSS - Wydział Partycypacji Społecznej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja procedury uchwałodawczej w związku z wnioskiem złożonym przez grupę mieszkańców.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r., 1875),
- uchwała nr XXVI/276/96 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 17 maja 1996 r. w sprawie przyjęcia Statutu Wrocławia w brzmieniu uzgodnionym z Prezesem Rady Ministrów (t.j. Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego 2017 r..poz. 3965.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL, podpis, adres, informacja, czy osoba popierająca projekt posiada czynne prawo wyborcze i jest wpisana do stałego rejestru wyborców.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady MiejskiejCel:Rozpatrzenie petycji.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2014 r., poz. 1195).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię, adres zamieszkania, adres e-mail, nazwa podmiotu wnoszącego petycję, adres siedziby podmiotu wnoszącego petycję.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSS - Wydział Partycypacji SpołecznejCel:Prowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami Wrocławia, w szczególności zbieranie i przetwarzanie wniosków dotyczących: -Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego -Funduszu Osiedlowego -miejsc i lokali stosujących zasady proekologiczne w swojej codziennej działalności. Informowanie mieszkańców Wrocławia o ważnych inicjatywach i wydarzeniach publicznych. Działania strony społecznej w zakresie funkcjonowania zespołu ds. reformy jednostek pomocniczych Wrocławia.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, adres korespondencyjny, kod pocztowy miejsca zamieszkania informacja czy lider jest pełnoletni adres korespondencyjny przedstawiciela ustawowego osoby niepełnoletniej nazwa podmiotu reprezentowanego numer ewidencyjny PESEL, numer paszportu, numer telefonu, adres e-mail, numer IP, kategoria miejsca, nazwa miejsca, opis miejsca, adres miejsca – w ramach akcji „Wrocław nie marnuje”, funkcja głos wizerunekOkresy przetwarzania danych:- Dane osobowe mieszkańców biorących udział w konsultacjach społecznych oraz członków zespołu ds. reformy jednostek pomocniczych Wrocławia oraz uczestników spotkań tego zespołu - min. 5 lat, nast. AP podejmie dec. o ich zniszczeniu lub przekwalifikowaniu na kat. A i wtedy będą przetwarzane min. 25 lat, a nast. wieczyście
- Dane osób biorących udział w głosowaniu. - Do czasu rozstrzygnięcia wyników glosowania na projekty. Po tym czasie zostaną bezpowrotnie usunięte.
- Dane osób informowanych o inicjatywach i wydarzeniach publicznych. - Do czasu odbycia sie wydarzenia lub zakończenia się danej inicjatywy, po tym czasie zostaną bezpowrotnie usunięte.
- Dane osobowe uczestników szkoleń on-line/webinarium - na czas odbycia się wydarzenia oraz publikacji materiału na stronie www
Komórka merytoryczna:WSS - Wydział Partycypacji Społecznej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nawiązanie i zacieśnianie współpracy z osobami związanymi z branżą turystyczną i mediami w celu realizacji przedsięwzięć związanych z promocją miasta, m.in. informowania o wydarzeniach, atrakcjach, spotkaniach, materiałach promocyjnych i turystycznych.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016 r. Nr 446)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, zawód, miejsce pracy, adres strony internetowej, nr licencji, nazwa reprezentowanych mediów.Okresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i Turystyki -
Cel:Realizacja czynności związanych z wdrażaniem oraz rozliczeniem Planu Zrównoważonej Mobilności dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Wrocławia (PZM MOFW)Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) art. 10 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r.
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres e-mail służbowy, telefon służbowy stacjonarny lub komórkowyOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zawarte w zasobie informacyjnym - Dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Miejski Wrocławia przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do AP gdzię bedą przetwarzane wieczyście
Komórka merytoryczna:BIT - Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie rzeczy znalezionych, poszukiwanie osób uprawnionych do odbioru rzeczy znalezionych, wzywanie osób uprawnionych do odbioru rzeczy, udzielanie informacji o przechowywaniu rzeczy, prowadzenie wykazu rzeczy znalezionych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) 1) ustawa o rzeczach znalezionych z dnia 20 lutego 2015 r. 2) zarządzenie nr 8005/17 Prezydenta Wrocławia z dnia 19 września 2017 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Biura Rzeczy Znalezionych 3) ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 4) ustawa o likwidacji niepodjętych depozytów z dnia 18 października 2006 r.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania W przypadku odbioru rzeczy: nr dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru rzeczy znalezionejOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)-zwrócono rzecz znalezioną lub przyjęto na własność
- dane objęte ekspertyzą dokumentacji ze względu na jej charakter, treść i znaczenie - okres przetwarzania może zostać wydłużony o okres wskazany w ekspertyzie archiwalnej
Komórka merytoryczna:DIT - Departament Infrastruktury i Transportu -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Współpraca Gminy Wrocław z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Wrocławia w zakresie finansowym i niefinansowym, w szczególności zawieranie umów dotacyjnych zgodnie z przepisami prawa.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- ustawa z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, zawód, miejsce pracy, wykształcenie, dane zawarte w dokumentacji powstałej i powstającej przy realizacji zadań publicznych.Okresy przetwarzania danych:- imię, nazwisko, telefon, e-mail, PESEL, seria i numer dowodu osobistego, miejsce pracy, data urodzenia, miejsce urodzenia, dane zawarte w dokumentacji powstałej i powstającej przy realizacji zadań publicznych – w procesach: 1. Dotacje z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie 2. Dotacje z art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- imię , nazwisko, telefon, e-mail, PESEL - w procesie dotacji z art. 12 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- imię i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania, adres e-mail, nr telefonu– w procesach monitorowania działalności fundacji oraz imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, wykształcenie, zawód – w procesie WRPP - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy
Komórka merytoryczna:WSS - Wydział Partycypacji Społecznej -
Cel:Wskazywanie osób uprawnionych do zawarcia umowy najmu lokalu mieszkalnego w zasobach TBS Wrocław Sp. z o. o.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych;
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego;
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny;
- ustawa z dnia 20 lipca 2018r. o pomocy państwa w ponoszeniu wydatków mieszkaniowych w pierwszych latach najmu mieszkania;
- inne ustawy szczególne.
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, numer PESEL, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, adres e- mail, dane finansowe, stan cywilny, stan rodzinny, orzeczenia w sprawie sprawowania władzy rodzicielskiej i pieczy nad dzieckiem, identyfikator ePUAP.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- W sprawach należących do kat. Arch. A - Wieczyście
- W pozostałym zakresie spraw - Zgodnie z kat. arch. B5, B10, BE10
Komórka merytoryczna:WLM - Wydział Lokali Mieszkalnych -
Cel:Obsługa procesu wyboru ławników.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U. Nr 98, poz. 1070 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, zawód, miejsce pracy, wykształcenie, status zawodowy kandydata,wskazanie od ilu lat kandydat mieszka na terenie gminy, wskazanie od ilu lat kandydat jest zatrudniony lub prowadzi działalność gospodarczą na terenie gminy, doświadczenie w pracy społecznej, motywy kandydowania na ławnika, dane podmiotu zgłaszającego,nazw podmiotu i oznaczenie siedziby,informacja o pełnieniu funkcji ławnika w poprzedniej kadencji,informacja do orzekania w którym sądzie (okręgowym lub rejonowym) proponowany jest kandydat,informacja czy zgłaszany kandydat kandydat jest proponowany do orzekania w sprawach z zakresu prawa pracy wraz ze zwięzłym uzasadnieniem potwierdzającym szczególną znajomość spraw pracowniczych
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady Miejskiej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Kompleksowa obsługa procesu przeprowadzania wyborów do Rad Osiedli, dopełnienie obowiązków określonych w przepisach prawa.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. u.2016 r., Nr 446, poz. 1579, z późn. zm)
- uchwała nr XXXIV/715/16 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 22 grudnia 2016 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów osiedli (Dz. Urzęd. Woj. Doln. z 2017 r., poz. 25)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, nazwisko rodowe, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego,numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie,właściwy urząd skarbowy, aktualny status osoby, data ustalenia/zmiany statusu, pełniona funkcja, pozycja w hierarchii, status osoby w rejestrze wyborców, powiązanie osoby z konkretną OKW, nr OKW, powiązanie osoby z komitetem wyborczym, komitet wyborczy (nazwa długa, nazwa krótka, identyfikator wewnętrzny), stan formalnej poprawności i lista ewentualnych uchybień, obywatelstwo (kraj), informacja na temat wypłacania diet lub wynagrodzenia umownego, informacje o tytułach, okresach i kwotach wypłat, indywidualny nr umowy, informacje dotyczące osoby do celów podatkowych (czy: stałe zatrudnienie, prowadzi własną działalność gospodarczą, opłata ubezpieczenia chorobowego, nie ma nr NIP, student, pracownik UMW, bezrobotny, emeryt), płatność w kasie, na rachunek bankowy (ewentualnie inne informacje typu "zajęcie komornicze"), dodatkowe uwagi o płatności (dowolny tekst), dodatkowe dane personalne, przynależność partyjna
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- poglądy polityczne
Okresy przetwarzania danych:- Dane kandydatów zgromadzone w związku z członkostwem w komisji obwodowej i referendalnej - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pozostała dokumentacja wyborcza oraz dane zawarte w systemie informatycznym CUI - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- pozostałe dane związane z wypłatą diet - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr