Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Dane osobowe uczestników konkursów, konferencji, warsztatów i innych inicjatyw promujących miasto Wrocław przetwarzane są w celach związanych z ich organizacją, przeprowadzeniem i promocją, w tym w celu kontaktu z uczestnikami oraz w celu publikacji w bezpłatnych materiałach drukowanych i w internecie wizerunku i imion osób biorących udział w konkursach, konferencjach, warsztatach, sesjach zdjęciowych i innych inicjatywach oraz w celu publikacji imion, nazwisk, wizerunku oraz prac konkursowychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, data roczna urodzenia, e-mail, telefon kontaktowy, wizerunek, praca konkursowa i związane z nią informacje, nr i nazwa szkoły do której uczęszcza dziecko Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego lub e-mail rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku małoletniego uczestnika konkursu, informacje zawarte w opisie dobrej relacji, którą zgłaszający się do projektu szczególnie ceniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i Turystyki -
Cel:Zgłoszenie Wojewodzie Dolnośląskiemu inicjatywy odznaczenia pary małżeńskiej Medalem za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 16 października 1992 r. o orderach i odznaczeniach
Zakres przetwarzanych danych:imię drugie, imię, nazwisko, imię ojca,imię matki,nazwisko rodowe, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, imiona, nr i data sporządzenia aktu małżeństwa, nazwisko i imię oraz adres do korespondencji osoby zgłaszającej jubileusz.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - Wieczyście W Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:USC - Urząd Stanu Cywilnego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane osobowe uczestników konkursów, konferencji, warsztatów i innych inicjatyw promujących miasto Wrocław przetwarzane są w celach związanych z ich organizacją, przeprowadzeniem i promocją, w tym w celu kontaktu z uczestnikami oraz w celu publikacji w bezpłatnych materiałach drukowanych i w internecie wizerunku i imion osób biorących udział w konkursach, konferencjach, warsztatach, sesjach zdjęciowych i innych inicjatywach oraz w celu publikacji imion, nazwisk, wizerunku oraz prac konkursowychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, data roczna urodzenia, e-mail, telefon kontaktowy, wizerunek, praca konkursowa i związane z nią informacje, nr i nazwa szkoły do której uczęszcza dziecko Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego lub e-mail rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku małoletniego uczestnika konkursu, informacje zawarte w opisie dobrej relacji, którą zgłaszający się do projektu szczególnie ceniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i Turystyki -
Cel:Ułatwienie komunikacji między pracownikami szkół i placówek w ramach organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, miejsce pracy, nr telefonu służbowego, stanowisko, adres e-mail służbowy, login.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie, w tym ustalanie uprawnień dostępu do danych i systemów, są archiwizowane po 2 latach od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy. - B10 - 1334 JRWA
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi Edukacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:- ZAPEWNIENIE TRANSPORTU DO PUNKTÓW SZCZEPIEŃ OSÓB MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W SAMODZIELNYM DOTARCIU DO TYCH MIEJSC, W TYM OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, - ORGANIZACJA TELEFONICZNEGO PUNKTU ZGŁOSZEŃ POTRZEB TRANSPORTOWYCH ORAZ INFORMACJI O SZCZEPIENIACH PRZECIWKO WIRUSOWI SARS-COV-2 (INFOLINIA).Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ I NAZWISKO, ADRES MIEJSCA ODBIORU I ODWIEZIENIA PACJENTA, NR TELEFONU PACJENTA LUB JEGO OPIEKUNA, INFORMACJĘ CZY PACJENTOWI W TRAKCIE PRZEWOZU BĘDZIE TOWARZYSZYĆ OPIEKUN LUB ASYSTENT, ADRES DOCELOWY PUNKTU SZCZEPIEŃ, INFORMACJA O KODZIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI .
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (wykonaniu i rozliczeniu transportu )
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
Cel:Kontrola spełniania obowiązku szkolnego i nauki, przekazywanie dyrektorom publicznych szkół podstawowych i gimnazjów na obszarze gminy informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży, organizacja wspólnej obsługi administracyjnej i organizacyjnej szkół i placówek.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Zakres przetwarzanych danych:imię (imiona) i nazwisko dziecka, data urodzenia dziecka, miejsce urodzenia dziecka, adres zameldowania dziecka, adres zamieszkania lub pobytu dziecka, numer ewidencyjny PESEL dziecka, w przypadku braku numeru PESEL - seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość dziecka, numer telefonu, e-mial, nazwa i adres szkoły obwodowej, nazwa szkoły/placówki ucznia, klasa ucznia (oddział), imiona i nazwiska rodziców/opiekunów prawnych, numer ewidencyjny PESEL rodziców/opiekunów prawnych, adres zameldowania rodziców/opiekunów prawnych, adres zamieszkania rodziców/opiekunów prawnych, e-mail rodziców/opiekunów prawnych, numery telefonów rodziców/opiekunów prawnych, e-mail rodziców/opiekunów prawnych, informacja o procesie ustalania opiekuna prawnego.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zgromadzone w ramach czynności - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Tworzenie zbiorczego planu wydatków i dochodów szkół i placówek oświatowych na dany rok budżetowy.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- art. 18 ust. 2 pkt 4, art. 30 i art. 33, ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
- art. 12 pkt 5, art. 32 i art. 92 ust. 1 i 2, ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe
- m.in. art.8.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, numer ewidencyjny PESEL, miejsce pracy, zawód, wykształcenie, stanowisko, wymiar godzin pracy, przydział czynności, składniki wynagrodzenia: (a)płaca zasadnicza, (b)wysługa lat, (c)dodatki - funkcyjny, (d)motywacyjny, (e)za warunki pracy, (f)wychowawstwo, (g)opiekun stażu, (h)specjalizacje oraz (i)inne dodatki, premie, składniki wynagrodzenia jednorazowe: (a)dodatkowe wynagrodzenie roczne, (b)nagrody jubileuszowe, (c)odprawy, (d)zagospodarowanie, data ważności umowy o pracę, stopień awansu zawodowego, podstawa trzynastki, urlop wychowawczy, urlop bezpłatny, długotrwałe zwolnienie lekarskie, nadgodziny, ekwiwalent za urlop, służbowy adres poczty elektronicznej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
Okresy przetwarzania danych:- materiały, projekty, korespondencja, uzgodnienia dotyczące przygotowanie projektu budżetu gminy - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane zebrane w procesie dotyczące budżetów komórek organizacyjnych i ich zmiany - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:-zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom gminy i osobom przebywającym czasowo na terenie gminy, -zapewnienie bezpieczeństwa, ochrony mienia na terenie nieruchomości zatrządzanych przez WBZPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- ustawa z 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
- ustawa z 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym
- ustawa z 26 czerwca 1974 Kodeks pracy
- ustawa z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
Zakres przetwarzanych danych:imię, drugie imię, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zameldowania, adres zamieszkania, adres do korespondencji, miejsce pracy, adres e-mail, nr rejestracyjny pojazdu, wizerunek, data urodzenia, miejsce urodzenia, nr PESEL, nr telefonu, seria i nr dowodu osobistego, zawód, wykształcenie
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- poglądy polityczne
- przekonania religijne lub światopoglądowe
- dane dotyczące zdrowia
- seksualność lub orientacja seksualna tej osoby
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- dane biometryczne (wizerunek) - pozyskane w trakcie zapisu Monitoringu prewencyjnego Wrocławia oraz nieruchomości zarządzanych przez WBZ, dane kontaktowe i identyfikacyjne wprowadzane do Kalendarza wydarzeń Wrocławia - do 3 miesięcy
- dane kontaktowe, identyfikacyjne - pozyskiwane w trakcie zgłoszeń telefonicznych i interwencji oraz ewidencji wydarzeń organizowanych na terenie Wrocławia - do 18 miesięcy
- Dane kontaktowe - plany zarządzania kryzysowego (kategoria archiwalna A) - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane związane z ewidencją wejść i wyjść na teren obiektu - do 1 roku
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja procedur sprzedaży nieruchomości komunalnych w trybie przetargowym i bezprzetargowym oraz oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste. Cele dodatkowe: 1) przesyłanie informacji mailowej dotyczącej nieruchomości gminnych przeznaczonych do przetargu 2) cykliczne przesyłanie newslettera w wersji elektronicznej do osób zainteresowanychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP Numery kont bankowych.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w zakresie zakupu nieruchomości - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane przetwarzanie w zakresie obsługi odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WNS - Wydział Nabywania i Sprzedaży NieruchomościCel:Realizacja zgłoszenia zapotrzebowania na usługę tłumaczenia języka migowego podczas wizyty w Urzędzie Miejskim Wrocławia.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2017 r. poz. 1824)
- ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511).
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail, nr telefonu, nr tel komórkowego, nr faksu, i inne dane konieczne do załatwienia sprawy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dane z faktury oraz wniosku o zapotrzebowanie na bezpłatna usługę tłumaczenia języka migowego, umowy - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BWB - Biuro Wrocław bez BarierCel:Potwierdzanie, przedłużanie, unieważnianie i zmiana danych użytkowników profilu zaufanego w Urzędzie Miejskim Wrocławia.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności realizujących zadania publiczne ( w związku ze stosowanym sposobem autoryzacji użytkowników poprzez login.gov.pl czyli Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej).
Zakres przetwarzanych danych:Imię (imiona) i nazwisko; adres e-mail, PESEL, nr telefonu komórkowego, identyfikator użytkownika, identyfikator profilu zaufanego e-PUAP, termin ważności profilu, czas dokonania potwierdzenia profilu zaufanego, imię i nazwisko osoby upoważnionej do potwierdzenia profilu zaufanego e-PUAP, rodzaj dokumentu tożsamości, numer dokumentu, kraj wydania dokumentuOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zawarte w zasobie - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WPO - Wydział Podatków i OpłatCel:Osiągnięcie wysokiej jakości obsługi spraw obywatelskich, przekazywanie odpowiednim służbom informacji o bezpośrednich zagrożeniach życia lub mienia publicznego, realizacja statutowych zadań realizowanych przez Gminę Wrocław na rzecz mieszkańców miasta w zakresie zaspokajania zbiorowych potrzeb wspólnoty.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, identyfikator zgłaszającego w Aplikacji Mobilnej.Okresy przetwarzania danych:- nagrane rozmowy telefoniczne na potrzeby ewentualnych postępowań skargowych - 3 miesiące
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i KadrCel:Zapewnienie sprawnej obsługi klientów poprzez proces internetowej rezerwacji terminu wizyty i jej obsługi.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:1) 5 ostatnich znaków numeru PESEL (5-znakowy symbol umożliwiający identyfikację zarezerwowanego terminu wizyty) , adres e-mail - klientów UMW 2) imię i nazwisko, nazwa konta - pracowników CUI i pracowników UMWOkresy przetwarzania danych:- dane dotyczące klientów UMW korzystających z systemu internetowej rezerwacji wizyty - 1 dzień po odbyciu zarezerwowanej wizyty
- dane dotyczące użytkowników i administratorów systemu informatycznego - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu pracy osoby, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:USC - Urząd Stanu CywilnegoCel:Korzystanie przez użytkowników z usług Platformy Informacyjno-Płatniczej (PLIP2)Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) 1. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) 2. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (w związku ze stosowanym sposobem autoryzacji użytkowników poprzez login.gov.pl czyli Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej)
Zakres przetwarzanych danych:Nazwisko; imiona; adres; adres e-mail; adres elektroniczny; numer NIP; PESEL; identyfikator użytkownika na platformie login.gov.pl, kwota zobowiązania, dane dotyczące transakcji płatniczej wynikające z uiszczanego zobowiązania.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane na podstawie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (w związku ze stosowanym sposobem autoryzacji użytkowników poprzez login.gov.pl czyli Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej) - 5 lat od stycznia następnego roku po zakończeniu w wydziale ostatniej sprawy z danego symbolu JRWA
- wszystkie dane przetwarzane w celu w celu prezentacji zobowiązań podatkowych i cywilnoprawnych za pośrednictwem platformy PLIP oraz w celu rozpatrywania reklamacji w związku z funkcjonowaniem platformy, w tym rozliczania wpłat - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WPO - Wydział Podatków i Opłat -
Cel:Realizacja sprawy konsumenckiej poprzez zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów, występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentówPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu i inne informacje związane ze sprawą zawarte we wniosku oraz przedłożonej dokumentacji
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - min. 10 lat, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i podejmie decyzję o zmianie na kat. A - wówczas 25 lat od stycznia następnego roku, a potem AP (wieczyście)
Komórka merytoryczna:BRK - Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów -
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Prowadzenie postępowania o przyznanie stypendium w związku ze złożonym wnioskiem oraz przeprowadzenia ankiety badającej opinię artystów na temat polityki kulturalnej prowadzonej przez Miasto.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz na podstawie przepisów ustawy o samorządzie gminnym (lub samorządzie powiatowym)
Zakres przetwarzanych danych:Imię/imiona i nazwisko, PESEL, data urodzenia, adres zamieszkania/do korespondencji, nr tel., adres e-mail, nauczyciel przedmiotu głównego/instruktor, szkoła/uczelnia do której uczęszcza uczeń, dane podmiotu zgłaszającego, osiągnięcia kandydata, opinia podmiotu zgłaszającego, plan pracy w okresie realizacji stypendium oraz termin jego zakończenia, uzasadnienie celowości stypendium, inne informacje w sprawie konieczne do przyznania stypendium, dziedzina, w której składany jest wniosek, opis przedsięwzięcia, przebieg kariery artystycznej i zawodowej, życiorys artystyczny, portfolio, rodzaj oraz wysokość przyznanego stypendium nr rachunku bankowego, nr dowodu osobistego osób, którym przyznano stypendiaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Dane osobowe przetwarzane będą przez 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, a w przypadku realizacji wypłaty przez minimum 10 lat, po zakończeniu roku, w którym wypłacono stypendium
- adres e-mail - Do czasu wycofania zgody
Komórka merytoryczna:WKL - Wydział KulturyCel:Wyłonienie, w drodze konkursu, rezydenta w pracowni grafiki Grafikwerkstatt Dresden.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, CV, list motywacyjny, portfolio/informacja o dorobku artystycznym, informacja o dyspozycyjności w terminie trwania rezydencji; adres, nr rachunku bankowego, pesel – dotyczy osoby wybranej na rezydencjęOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WKL - Wydział KulturyCel:Wydanie zgody lub odmowy udostępnienia terenu na prezentacje artystycznePodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko/nazwa wnioskodawcy, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu, rodzaj, termin i miejsce prezentacji, imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnegoOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WKL - Wydział KulturyCel:Przyznawanie pracowni artystycznych twórcomPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego w związku z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, adres zamieszkania/do korespondencji, telefon, e-mail, życiorys artystyczny, informacja o warunkach mieszkaniowych, adres przyznanej pracowni, inne dane dotyczące sprawyOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WKL - Wydział Kultury -
Cel:Zbieranie, składowanie, porządkowanie, ewidencjonowanie, udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej wytworzonej przez UMW a także jej niszczenie zgodnie z przepisem prawa.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1506).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, miejsce urodzenia, data urodzenia, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, wykształcenie, przynależność partyjna, nałogi.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- poglądy polityczne
- przynależność do związków zawodowych
- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Dane zawarte w dokumentach dot. urządzeń do rejestracji i monitorowania obiegu pism i przesyłek, ewidencji udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym. - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane zawarte w dokumentach dot. sprawozdawczości z działalności komórek organizacyjnych, udostępniania informacji publicznej, kwerendy archiwalnej w dokumentacji w AZ, doradzania komórkom organizacyjnym w zakresie postępowania z dokumentacją oraz ustalanie terminów przejęcia dokumentacji. - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane zawarte w dokumentach dot. profilaktyki i konserwacji dokumentacji w AZ, ochrony mienia jednostki - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane zawarte w dokumentach dot. wyjaśnień, interpretacji, opinii, aktów prawnych dot. zagadnień z zakresu obsługi kancelaryjnej, archiwalnej, bibliotecznej, przekazywania dokumentacji spraw niezakończonych między komórkami i jednostkami organizacyjnymi dot. zmian organizacyjnych, ewidencji dokumentacji przechowywanej w AZ, przekazywania materiałów archiwalnych do AP, brakowania dokumentacji niearchiwalnej, skontrum dokumentacji w AZ - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane zawarte w dokumentach dot. zawartych umów w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOU - Wydział Obsługi Urzędu -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wspieranie osób niepełnosprawnych – usługi informacyjne i doradcze dla osób z niepełnosprawnością oraz ich otoczenia, a także usługi eksperckie mające na celu optymalne zaopatrzenie osób z niepełnosprawnościami w szeroko pojęte technologie asystujące, w tym wypożyczanie sprzętu dla osób z niepełnosprawnością. Realizacja czynności związanych z zarządzaniem oraz rozliczeniem zadania zgodnie z zapisami umowy nr CID/000001/01/D.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- doradcze dla osób z niepełnosprawnością”.
Zakres przetwarzanych danych:Dane osobowe uczestników i ich otoczenia: imię i nazwisko uczestnika programu lub/i jego przedstawiciela ustawowego, imię i nazwisko członków rodziny lub opiekunów beneficjentów ostatecznych programu, płeć, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek, rodzaj niepełnosprawności, inne informacje o stanie zdrowia, dane wynikające z pełnomocnictwa lub zaświadczenia potwierdzającego opiekę. Dane osobowe personelu projektu i wykonawców: imię i nazwisko, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, data urodzenia, adres zamieszkania, pobytu lub siedziby, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek, nazwa banku i numer rachunku bankowego, kwota wynagrodzenia, stanowisko, forma zaangażowania wraz z wymiarem czasu pracy, inne dane wynikające z rejestru KRS lub dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej. Dane osobowe nauczycieli: imię nazwisko, stanowisko, adres szkoły, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, adres e-mail.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Według kategorii archiwalnej A - Dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Miejski Wrocławia przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Pa
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Wydawanie zaświadczeń i duplikatów decyzji z ewdencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Wrocławia.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 19 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2009 r. Nr 18, poz. 97 z pózn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania,adres e-mail, data urodzenia,numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, nr rachunku bankowego, adres strony internetowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rejestr pojazdów.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w tym art. 73a
Zakres przetwarzanych danych:Imiona, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, nazwa przedsiębiorcy, siedziba przedsiębiorcy, numer identyfikacyjny REGON, dane o pojeździe (np. rodzaj pojazdu, marka numer VIN, rok produkcji, masa, data nabycia i zbycia pojazdu, termin badania technicznego), dane dotyczące dokumentów rejestracyjnych (seria i numer dowodu rejestracyjnego), nazwa organu rejestrującego.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw ObywatelskichCel:Przetwarzanie danych jest niezbędne do zrealizowania obowiązku wynikającego z ustawy o transporcie drogowym oraz uchwały Rady Miejskiej Wrocławia, tj. do uzyskania kwalifikacji do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zamieszkania, numer PESEL.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Udzielanie ulg za jazdę bez biletu środkami komunikacji miejskiej w postaci umorzenia zaległości, rozłożenia na raty bądź odroczenia terminu płatności na podstawie uchwaly Rady Miejskiej Wrocławia.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 915),
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres zameldowania, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, miejsce pracy, sytuacja materialna i inne okoliczności mające wpływ na sytuację materialną, przyczyna zaległości.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane dotyczące windykacji należności - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane dotyczące ustalania wysokości opłat za usługi komunalne oraz zatwierdzania cenników opłat za usługi komunalne - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Prowadzenie ewidencji kierowców.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami oraz Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail,data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, Rodzaj i zakres uprawnienia, Informacje dotyczące prawa jazdy i kwalifikacji, Data ważności uprawnienia, Ograniczenia dotyczące uprawnienia , Nr dokumentu stwierdzającego uprawnienie do kierowania pojazdami, Orzeczenia lekarskie o zdolności lub istnieniu przeciwwskazań do kierowania pojazdami, Orzeczenia psychologiczne o zdolności lub istnieniu przeciwwskazań do kierowania pojazdami Orzeczenia o zdolności lub istnieniu przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowcy, Spełnienie wymagań do wydania uprawnienia Spełnienie dodatkowych wymagań dotyczących uprawnień do kierowania pojazdami, Nazwa organu wydającego uprawnienia, Numer karty kierowcy, Wizerunek , Podpis, Dane dotyczące zatrzymania dokumentu i jego zwrócenia, Dane dotyczące cofnięcia i przywrócenia uprawnień, Dane dotyczące utraty i odnalezienia dokumentu, Dane dotyczące orzeczonego środka karnego w postaci zakazu kierowania pojazdami Zakazy administracyjne, Obywatelstwo, Dane podmiotu szkolącego, Dane egzaminatora
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- akta kierowcy, gdy nie upłynęło 10 lat od daty zgonu akta powinny zostać przekazane do archiwum zakładowego - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane znajdujące się w systemie teleinformatyczny, Kierowca - o terminie usunięcia danych decyduje administrator systemu - Minister Cyfryzacji
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw ObywatelskichCel:Rejestr pojazdów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w tym art. 73a
Zakres przetwarzanych danych:Imiona, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, nazwa przedsiębiorcy, siedziba przedsiębiorcy, numer identyfikacyjny REGON, dane o pojeździe (np. rodzaj pojazdu, marka numer VIN, rok produkcji, masa, data nabycia i zbycia pojazdu, termin badania technicznego), dane dotyczące dokumentów rejestracyjnych (seria i numer dowodu rejestracyjnego), nazwa organu rejestrującego.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:EWIDENCJONOWANIE SKŁADNIKÓW MAJĄTKU PRZEPROWADZANIE CZYNNOŚCI INWENTARYZACYJNYCHPodstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) USTAWA Z DNIA 29 WRZEŚNIA 1994 R. O RACHUNKOWOŚCI
Zakres przetwarzanych danych:PRACOWNICY UMW: IMIĘ (IMIONA) I NAZWISKO, STANOWISKO, ADRES MAIL, NR TELEFONU SŁUŻBOWEGO, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY, MIEJSCE W STRUKTURZE, IDENTYFIKATOR UŻYTKOWNIKA. KONTRAHENCI: IMIONA, NAZWISKO, ADRES, PESEL, NIP, SERIA I NR DOWODU OSOBISTEGO.Okresy przetwarzania danych:- WSZYSTKIE DANE PRZETWARZANE W RAMACH REALIZOWANEJ CZYNNOŚCI - JRWA 2611 KATEGORIA B10 - 10 lat 10 LAT OD STYCZNIA ROKU NASTĘPUJĄCEGO PO ZAKOŃCZENIU SPRAWY (REALIZACJI CELU PRZETWARZANIA)
Komórka merytoryczna:WFN - Wydział Finansowy -
Cel:Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz rejestru wydanych decyzji zezwalających na założenie szkoły publicznej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, adres zamieszkania lub pobytu, numer identyfikacyjny PESEL, NIP, wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, dane dot. działalności oświatowej, numer telefonu, adres e-mail, nr rachunku bankowego, adres posiadacza rachunku bankowego.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane osób prowadzących zebrane w ewidencji szkół i placówek niepublicznych (w wersji papierowej i elektronicznej) - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych od likwidacji szkoły
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Umożliwienie realizacji czynnego prawa wyborczego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz.U. 2011 Nr 21 poz. 112, tj. Dz.U. 2017 poz. 15)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, adres zamieszkania, data urodzenia, numer PESEL, nazwa dokumentu tożsamości, seria i numer dokumentu tożsamości ,adres zameldowania na pobyt stały lub adres ostatniego zameldowania na pobyt stały, obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, obywatelstwo Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (rejestr B), numer paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość (rejestr B).Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wydanie zezwolenia w sprawie przeprowadzenia imprezy masowej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, numer PESEL, numer telefonu, nr faxu, adres e-mailOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przyjęcie zawiadomienia o zgromadzeniu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, numer PESEL, wizerunek (zdjęcie), adres zamieszkania, data urodzenia, seria i numer dowodu osobistego, numer telefonu, adres e-mail, rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamośc (w przypadku braku numeru PESEL)Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)