Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Przeprowadzenie naboru wniosków o najem lokali mieszkalnych w inwestycji „Nowa Kolejowa” zrealizowanej przez MDR Inwestycje 8 Sp. z o.o., utworzenie listy najemców i przekazanie jej Inwestorowi.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) 1. ustawy z dnia 26 października 1995 r. o społecznych formach rozwoju mieszkalnictwa; 2. ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o pomocy państwa w ponoszeniu wydatków mieszkaniowych w pierwszych latach najmu mieszkania; 3. uchwały nr LXXVIII/2029/24 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 15 lutego 2024 r. w sprawie zasad przeprowadzenia naboru wniosków o zawarcie umowy najmu, w tym określenia kryteriów pierwszeństwa, zasad przeprowadzania oceny punktowej oraz maksymalnej wysokości obowiązkowej kaucji dla lokali mieszkalnych wybudowanych we Wrocławiu w inwestycji „Nowa Kolejowa” zrealizowanej przez MDR Inwestycje 8 Sp. z o.o. 4. uchwały nr LXXV/1926/23 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 23 listopada 2023 r. w sprawie zasad i kryteriów wynajmowania lokali mieszkalnych lub budynków mieszkalnych jednorodzinnych przez osobę fizyczną z zasobu Społecznej Agencji Najmu we Wrocławiu (SAN)
Zakres przetwarzanych danych:Osoby ubiegające się o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego lub budynku mieszkalnego jednorodzinnego z zasobu SAN: imię, nazwisko, PESEL lub data urodzenia, rodzaj, seria i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość (dla osób bez PESEL), adres zamieszkania, stan cywilny, stan rodzinny, dane kontaktowe )adres korespondencyjny, nr telefonu, e-mail), dane dotyczące dochodów w roku poprzedzającym rok złożenia wniosku, informacja o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu/budynku na terytorium RP, informacja o wysokości pobranej składki na ubezpieczenie zdrowotne, dane potwierdzające, że Gmina Wrocław jest miejscem zamieszkania i centrum życiowym wnioskodawcy, informacja o posiadaniu wkładu oszczędnościowego na cele mieszkaniowe, liczba dzieci w gospodarstwie domowym, dane dot. stanu zdrowia (orzeczenie o niepełnosprawności i inne równoważne), dane dotyczące miejsca rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych, dane dotyczące prowadzonej przez wnioskodawcę działalności gospodarczej albo rodzinnej formy pieczy zastępczej, dane dotyczące pokrzywdzenia przemocą domową, dane o wieku wnioskodawcy. Osoby reprezentujące SAN lub wskazane przez nią jako kontaktowe: imię, nazwisko, służbowy adres e-mail, służbowy numer telefonu, stanowisko
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Wymagane warunki – zakończenie sprawy i upływ czasu Wszystkie dane zawarte w zasobie dotyczące osób ubiegających się o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego w inwestycji „Nowa Kolejowa” - Zgodnie z kategorią archiwalną B5 (JRWA 7145), a po upływie 10 lat od dnia zamknięcia sprawy poddanie jej ekspertyzie archiwalnej archiwum państwowego
- Wymagane warunki – upływ czasu Wszystkie dane zawarte w zasobie dotyczące osób reprezentujących Inwestora lub wskazanych przez niego jako kontaktowe - 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu realizacji umowy o współpracy z Inwestorem, następnie przekazanie do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście
- Wymagane warunki - upływ czasu Wszystkie dane zawarte w zasobie dotyczące osób reprezentujących SAN lub wskazanych przez nią jako kontaktowe - 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu realizacji umowy o powierzenie realizacji zadania publicznego z podmiotem prowadzącym SAN, następnie przekazanie do Archiwum Państwowego we Wrocławiu,
Komórka merytoryczna:WLM - Wydział Lokali Mieszkalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja procedur nabywania nieruchomości do zasobu Gminy Wrocław (również w trybie zamian). Wypłata odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne i na realizację celu publicznego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania,adres e-mail, numer PESEL,numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, Numery kont bankowych.Okresy przetwarzania danych:- dane dotyczące odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane dotyczące zakupów nieruchomości - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WNS - Wydział Nabywania i Sprzedaży Nieruchomości -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja uprawnień ustawowych Prezydenta jako organu nadzorczego i ewidencyjnego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach,
- ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie.
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, data i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania, własnoręczne podpisy, nr PESEL, informacja zawarta w oświadczeniu założycieli o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i nie pozbawieniu praw publicznych, dane dot. klubu sportowego/uczniowskiego klubu sportowego/stowarzyszenia, pełniona funkcja, dane dot. osób występujących do Prezydenta z wnioskiem o podjęcie działań nadzorczych, w tym numer telefonu i e-mail (w celu udzielenia informacji ogólnej), seria i numer dowodu osobistego (dotyczy dwóch przypadków: gdy jest zbierana w pełnomocnictwie, ponadto gdy była przetwarzana w procesie ustalenia osób reprezentujących organizację na dany moment. Aktualnie ta dana nie jest już przetwarzana (konieczna do realizacji tego zadania) -pozostaje w zasobie do czasu zarchiwizowania dokumentacji ją zawierającej), inne dane dot. sprawy.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od momentu rozwiązania i likwidacji organizacji, nast. przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WSS - Wydział Partycypacji Społecznej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1) zawarcie i wykonanie umowy o pracę; 2) wykonywanie obowiązków Pracodawcy wynikających z kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów do nich wykonawczych w tym między innymi w obszarze zarządzania, planowania i organizacji pracy; (...) 15) wykorzystanie wizerunku (zdjęcia) w celu wyrobienia legitymacji służbowej, jeżeli do wykonywania obowiązków jest ona niezbędna, 16) dla zakończenia stosunku pracy, 17) dla archiwizacji dokumentacji. Pełen opis celu w załączniku w RCP.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych), przepisów o ubezpieczeniu społecznym (ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o pracowniczych programach emerytalnych), ubezpieczeniu zdrowotnym (ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych), podatkach (ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników, ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r.
- Ordynacja podatkowa, ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych), wypadkach przy pracy (ustawa z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych), rachunkowości (ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości), o obronie ojczyzny (ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie ojczyzny), ustawa o pracowniczych planach kapitałowych z dnia 04 października 2018 r., rozporządzenie Rady Ministrów z 25.10.2021 w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
Zakres przetwarzanych danych:Imię (imiona) i nazwisko, stanowisko, pesel, adres zamieszkania, adres mail, nr SAP, nr archiwalny, telefon, adres korespondencyjny, nr URBANCARD,rodzaj , data zawarcia umowy, rodzaj pracy, data rozwiązania stosunku pracy, miejsce wykonywania pracy (lokalizacja), miejsce w strukturze, wynagrodzenie, wymiar czasu pracy, dane dot urlopu, inf o odbyciu służby przygotowawczej, adres zameldowania, informacja o Krk, zdjęcie (wizerunek), historia przypisania organizacyjnego, płeć, data zatrudnienia na aktualnym stanowisku, harmonogram czasu pracy, dane dot nieobecności i obecności, godziny nadliczbowe, dane RCP (logowanie na czytnikach, lokalizacja czytników, odpracowania), dane do udzielenia urlopu opiekuńczego (imię i nazwisko osoby wymagającej opieki), dane dotyczące dochodów pracownika lub wszystkich członków gospodarstwa domowego, zaświadczenia lekarskie(przeciwwskazania do pracy, wskazania lekarskie, informacja o niepełnosprawności), kary, dodatkowe zatrudnienia, działalność gospodarcza. oświadczenia o dzieciach ( daty urodzenia, miejsce), dane do ZUS, kod tyt ubezpieczenia, staż pracy, wykształcenie ( ukończone szkoły, szkolenia, okres nauki, tytuły naukowe), seria numer dowodu tożsamości lub inny dowód tożsamości(organ i data wydania),dane zawarte w świadectwie/ach pracy, imiona rodziców, obywatelstwo, adres do korespondencji dodatkowe uprawnienia(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera), pozostałe dane zawarte przez kandydata w aplikacji), opis stanowiska pracy, zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku, ocena pracownicza, data urodzenia, miejsce urodzenia, prawo do emerytury/renty, NIP, nr konta bankowego, Urząd Skarbowy, dane członków rodziny zgłoszonych do ubezpieczenia zdrowotnego (imię, nazwisko, pesel, dat i miejsce urodzenia, obywatelstwo, adres), dane ewidencyjne dzieci, odbyte delegacje, ewidencja czasu pracy,dane wymagane do złożenia oświadczenia majątkowego przebieg zatrudnienia, uprawnienia, inny tytuł do ubezpieczenia
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
- dane dotyczące zdrowia
- wyroków skazujących
- naruszeń prawa lub związanych z tym środków bezpieczeństwa
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- osobowe dane związane z zatrudnieniem pracowników UMW, [* W zależności od daty zatrudnienia pracownika należy wskazać okres przechowywania danych tj.: 50 lat dla pracowników zatrudnionych przed nowelizacją Kodeksu Pracy – zatrudnienie przed 1 stycznia 2019 r. 10 lat dla pracowników zatrudnionych po nowelizacji Kodeksu Pracy – zatrudnienie po 1 stycznia 2019 r.] - * 10 lat / 50 lat od zakończenia pracy u Pracodawcy lub 50 lat po zakończeniu roku, w którym wytworzono listę płac lub kartę wynagrodzeń, po tym okresie Archiwum Państwowe dokonuje ekspertyzy, w wyni
- imię i nazwisko w przypadku braku zatrudnienia gdyby kandydat nie zgłosił się po ich odbiór - Po upływie 5 lat
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i KadrCel:1. Zawarcie i wykonanie umowy o pracę, 2. Wykonywanie obowiązków Pracodawcy wynikających z Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych i ustawy o samorządzie gminnym.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- wykonanie obowiązków określonych przepisami Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów do nich wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, pesel, data urodzenia, miejsce urodzenia, imiona rodziców, obywatelstwo, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, adres zameldowania wykształcenie (ukończone szkoły, szkolenia, tytuły naukowe), staż pracy (poprzedni pracodawcy-ksera świadectw pracy), pozostałe dane zawarte przez kandydata w aplikacji o pracę, opis stanowiska pracy, informacje z Krajowego Rejestru Karnego data zawarcia umowy (powołania) i zatrudnienia czas trwania umowy o pracę (powołania), data rozwiązania stosunku pracy, rodzaj umowy, NIP, Urząd Skarbowy, rodzaj pracy, miejsce wykonywania pracy, nr SAP przypisanie organizacyjne, wynagrodzenie, wymiar czasu pracy, adres mail służbowy, telefon służbowy, lokalizacja pracownika, inf o odbyciu służby przygotowawczej, dodatkowe zatrudnienie, działalność gospodarcza, kary, seria i numer dowodu tożsamości (organ wydający i data wydania) , numer archiwalny dodatkowe uprawnienia(np. kursy, znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera) dane do ZUS, prawo do emerytury / renty, , dane członków rodziny w tym dzieci (imię, nazwisko, pesel, data urodzenia, miejsce urodzenia, obywatelstwo adres), uprawnienia rodzicielskie (urlop okolicznościowy, rodzicielski macierzyński, wychowawczy), dane dot. urlopu i innych nieobecności, , zaświadczenie lekarskie (przeciwwskazania do pracy, wskazania lekarskie, informacja o niepełnosprawności), zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku, ocena pracownicza, dane do udzielenia urlopu opiekuńczego ( imię i nazwisko osoby wymagającej opieki ) dane do umowy o używanie samochodu prywatnego do celów służbowych ( marka samochodu i numer rejestracyjny, pojemność silnika)
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- przynależność do związków zawodowych
- wyroków skazujących
- naruszeń prawa lub związanych z tym środków bezpieczeństwa
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Dane związane z procesem zatrudnienia kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław - 10 lat od stycznia roku następnego od zakończenia pracy u Pracodawcy (dokumentacja osobowa) lub od czasu wytworzenia listy płac lub kart wynagrodzeń, po tym okresie AP dokonuje ekspertyzy
- Dane związane z procesem zatrudnienia kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław - 50 lat od stycznia roku następnego od zakończenia pracy u Pracodawcy (dokumentacja osobowa) lub od czasu wytworzenia listy płac lub kart wynagrodzeń, po tym okresie AP dokonuje ekspertyzy
- Dane związane z procesem zatrudnienia kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy o pracę
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
Cel:1. Gromadzenie danych osobowych w związku z nadesłaniem korespondencji do Urzędu 2. Obowiązek przekazywania operatorowi pocztowemu nadawczych książek pocztowych oraz potrzeba reklamacji korespondencji, co do której Wydziały odnotowały brak zwrotki 3. Potwierdzenie złożenia reklamacji oraz kontrola nadejścia odpowiedzi na nie. Potwierdzenie otrzymania i wywieszenia ogłoszeń sądowych i komorniczych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 595 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko,imiona, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy,wykształcenie, numer decyzji, dane zawarte w dokumentacji powstałej i powstającej w związku z działalnością jednostki samorządu terytorialnego, w której zostały utworzone.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane osobowe niezbędne do realizacji dotacji na finansowanie kosztów funkcjonowania podmiotu realizującego Zintegrowane Inwestycje Terytorialne ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 - 2020.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadah realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014
- 2020 (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres e-mail, miejsce pracy, wykształcenie, stanowisko, staż pracy, wysokość wynagrodzeniaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BIT - Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja Programu Wrocławskiej Sieci Przedszkoli i Szkół Promujących Zdrowie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko,miejsce pracy, e-mail służbowy.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja programu ubezpieczenia Urzędu Miejskiego Wrocławia.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
Zakres przetwarzanych danych:imię,nazwisko, adres e-mail, nr rachunku bankowego ,adres, informacje dotyczące sprawy, w tym dane zawarte w decyzjiOkresy przetwarzania danych:- Imię, nazwisko, adres, nr rachunku bankowego, informacje dot. sprawy, w tym dane zawarte w decyzji - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOU - Wydział Obsługi Urzędu -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przygotowanie wykazu kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych celem powołania ich przez właściwą Miejską Komisję Wyborczą lub Referendalną w skład obwodowej komisji wyborczej lub referendalnej, na podstawie zgłoszeń przedstawionych osobiście przez kandydatów. Po powołaniu komisji dane przetwarzane są w związku z obsługą organizacyjno-techniczną komisjiPodstawa prawna:Zakres przetwarzanych danych:Okresy przetwarzania danych:
- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
Cel:Przygotowanie wykazu kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych celem powołania ich przez Komisarza Wyborczego w skład obwodowej komisji wyborczej do konkretnych głosowań, na podstawie zgłoszeń przedstawionych przez pełnomocników komitetów wyborczych lub osobiście przez kandydatów. Po powołaniu komisji dane przetwarzane są w związku z obsługą organizacyjno-techniczną komisji.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy,
- uchwały Państwowej Komisji Wyborczej odnoszące się do powoływania obwodowych komisji wyborczych w konkretnie zarządzonych wyborach.
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, nazwa banku, urząd skarbowy, status w rejestrze wyborców, komitet wyborczy, w odniesieniu do członków OKW, imię i nazwisko desygnującego z komitetu wyborczego
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- poglądy polityczne
- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Dane kandydatów zgromadzone w związku z członkostwem w komisji obwodowej i dokumentacja wyborcza w związku z tym wytwor - do 6 miesięcy
- Pozostała dokumentacja wyborcza oraz dane zawarte w systemie informatycznym CUI - 5 lat
- Pozostałe dane związane z wypłatą diet - 5 lat
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja czynności przez UMW pozwalających na zorganizowanie i odbycie zgodnie z planem i przepisami prawa staży, praktyk oraz wolontariatu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbie zatrudnienia oraz rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych, Praktyki:
- ustawa z dnia 17 lipca 2009 r. o praktykach absolwenckich, rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie praktycznej nauki, ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, ustawa z dnia 30 października 2002 r. o zaopatrzeniu z tytułu wypadków lub chorób zawodowych powstałych w szczególnych okolicznościach Wolontariat: ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawa z dnia 30 października 2002 r. o zaopatrzeniu z tytułu wypadków lub chorób zawodowych powstałych w szczególnych okolicznościach
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania,PESEL, adres e-mail, adres do e-doręczeń, adres e-PUAP, nr telefonu, dane dot. wykształcenia, ewentualnie dane dotyczące stanu zdrowia (zaświadczenie o niepełnosprawności w przypadku gdy stażysta, praktykant lub wolontariusz posiada stopień niepełnosprawności).
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane osobowe związane z odbyciem stażu/praktyki/wolontariatu - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:1. Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego, tj. urodzeń, małżeństw i zgonów, 2. Aktualizacja stanu cywilnego, 3. Przechowywanie dokumentacji zdarzeń stanu cywilnego, 4. Zasilanie i aktualizacja Rejestru Stanu Cywilnego, 5. Aktualizacja rejestru PESEL. 6. Wydawanie odpisów i zaświadczeń na podstawie aktów stanu cyfilnego 7. Zasilanie Rejestru Danych KontaktowychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 28 listopada 2014 roku Prawo o aktach stanu cywilnego
- ustawa z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy
- ustawa z dnia 17 października 2008 r. o zmianie imienia i nazwiska
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
- ustawa z dnia 10 lutego 2005 r. o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne
Zakres przetwarzanych danych:numer aktu stanu cywilnego w księdze i w RSC; miejsce sporządzenia aktu stanu cywilnego; data sporządzenia aktu; imiona; nazwisko rodowe; nazwisko; płeć; data, miejscowość i kraj urodzenia/zawarcia małżeństwa/zgonu; miejscowość i kraj zamieszkania; godzina urodzenia/zgonu; godzina i data znalezienia zwłok; zawód; wykształcenie; imiona rodziców; nazwiska rodowe rodziców; daty urodzenia rodziców; miejscowość i kraj urodzenia rodziców; miejscowość i kraj zamieszkania rodziców; zawód rodziców; wykształcenie rodziców; imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail osoby zgłaszającej zdarzenie/wnioskodawcy; imię i nazwisko tłumacza, kierownika USC/Zastępcy kierownika USC; stan cywilny; dane dokumentu tożsamości; nazwisko małżonków noszone po ślubie; nazwisko dzieci zrodzonych z małżeństwa;Okresy przetwarzania danych:- Dokumentacja decyzji zmian imion i nazwisk - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dokumentacja wydawanych odpisów aktów stanu cywilnego, zaświadczeń potwierdzających możność zawarcia małżeństwa zgodnie z prawem polskim, udostępniania informacji na podstawie akt stanu cywilnego, oświadczeń o uznaniu ojcostwa składanych przed narodzeniem dziecka - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dokumentacja spraw konsularnych - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Papierowe akty zgonów zagregowane w księgach stanu cywilnego i zgromadzone dla nich akty zbiorowe rejestracji stanu cywilnego - wieczyście- w Archiwum Państwowym po minimum 80 i maksimum 82 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Papierowe akty urodzeń i małżeństw zagregowane w księgi stanu cywilnego i zgromadzone dla nich akty zbiorowe rejestracji stanu cywilnego - wieczyście-w USC jeśli nie ustalono faktu zgonu osoby (wszystkich osób w danej księdze aktów), a w przeciwnym razie na zasadach jak dla aktów elektronicznych
- Elektroniczne akty zgonów wraz z aktami zbiorowymi rejestracji stanu cywilnego - wieczyście-w Archiwum Państwowym po minimum 80 i maksimum 82 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Elektroniczne akty małżeństw wraz z aktami zbiorowymi rejestracji stanu cywilnego - wieczyście-w Archiwum Państwowym po minimum 80 i maksimum 82 latach ich przechowywania przez administratora danych, a jeśli osoba nadal żyje to w ciągu 2 lat po zarejestrowaniu informacji o jej zgonie
- Elektroniczne akty urodzeń wraz z aktami zbiorowymi rejestracji stanu cywilnego - wieczyście-w Archiwum Państwowym po minimum 100,maksimum 102 latach ich przechowywania przez administratora danych, a jeśli osoba nadal żyje to w ciągu 2 lat po zarejestrowaniu informacji o jej zgonie
- Elektroniczne akty małżeństw i urodzeń wraz z aktami zbiorowymi rejestracji stanu cywilnego - wieczyście-w USC jeśli nie ustalono faktu zgonu osoby
Komórka merytoryczna:USC - Urząd Stanu Cywilnego -
Cel:Obsługa wniosków o dotację celową w ramach Programu dotacyjnego „Złap deszcz”.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b) W ramach programu dotacyjnego "Złap deszcz" zawierane są umowy dotacji na dofinansowanie kosztów realizacji zadania związanego z budową systemu deszczowego do zatrzymania i wykorzystywania opadu w miejscu jego powstania. Podstawą do podpisywania umów są akty prawne wymienione w przesłance 6.1.c poniżej
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- (pierwsza uchwała RMW nr XII/302/19 z dnia 4 lipca 2019 r. z późn. zm.)
- program dotacyjny "Złap deszcz" w ramach którego zawierane są umowy dotacji na dofinansowanie kosztów realizacji zadania związanego z budową systemu deszczowego do zatrzymywania i wykorzystywania opadów w miejscu jego powstania
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko wnioskodawcy/ pełnomocnika, adres zameldowania, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres do e-doręczeń, PESEL, numer telefonu, adres e-mail, nr konta bankowego, dla lokalizacji zadania: ulica i numer budynku, nr działki, obręb geodezyjny, tytuł prawny do władania nieruchomością objętą zadaniem związanym z budową systemu deszczowego do zatrzymywania i wykorzystywania opadu w miejscu jego powstaniaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
Cel:Realizacja założeń ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych w Urzędzie Miejskim WrocławiaPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail służbowy, nr telefonu, data urodzenia, pesel, miejsce pracy, dane dot. dochodów pracownika lub wszystkich członków rodziny ( współmałżonków, dzieci), dane dotyczące członków rodziny (imię, nazwisko, daty urodzenia, miejsce pracy, miejsce nauki, zaświadczenia z uczelni, kserokopia legitymacji studenckiej), informacja o sytuacji życiowej, data zgonu członków rodziny (małżonek, dzieci, rodzice, teściowie)
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
Cel:Obsługa zgłoszeń do planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Wrocławia (PGN)Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, USTAWA Z DNIA 5 CZERWCA 1998 R. O SAMORZĄDZIE WOJEWÓDZTWA, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska z późn. zm., ustawa z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej z późn. zm., uchwała Nr XII/300/19 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 4 lipca 2019r. w sprawie „Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Wrocławia” zmieniająca uchwałę nr VIII/345/15 rady Miejskiej Wrocławia ws. gospodarki niskoemisyjnej dla Wrocławia.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko osoby zgłaszającej, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy, dane dotyczące inwestycji, w tym adres, adres do e-doręczeńOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie AP wykona ekspertyzę i zdecyduje czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Wizyjny monitoring wewnętrzny stosowany jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, ochrony mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Gminę Wrocław-Urząd Miejski Wrocławia na szkodę. Wizyjny monitoring zewnętrzny stosuje się w celu zapewnienia bezpieczeństwa publicznego i bezpieczeństwa klientów oraz ochrony ppoż w obszarze przestrzeni publicznej wokół obiektów Urzędu, w tym ograniczenie zachowań nagannych i innych zachowań niepożądanychPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) W obszarze monitorowania zewnętrznego interes publiczny w zakresie potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa publicznego, bezpieczeństwa klientów oraz ochrony p.poż w obszarze przestrzeni wokół obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia. Urząd korzysta z systemu monitoringu wizyjnego wewnątrz swoich budynków zgodnie z art. 22[2] ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 i 1000), natomiast zewnętrzny monitoring wizyjny jest stosowany na podstawie art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 i 2232 oraz z 2018 r. poz. 130 i 1000).
-
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f) W obszarze monitorowania wewnętrznego uzasadniony interes administratora, polegający na potrzebie zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Urzędu i w jego placówkach oraz możliwości identyfikacji osób znajdujących się na ich terenie. Urząd korzysta z systemu monitoringu wizyjnego wewnątrz swoich budynków zgodnie z art. 22[2] ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 i 1000), natomiast zewnętrzny monitoring wizyjny jest stosowany na podstawie art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 i 2232 oraz z 2018 r. poz. 130 i 1000).
Zakres przetwarzanych danych:Wizerunki postaci i twarzy osób w ruchu bez dźwięku oraz bez możliwości automatycznego rozpoznawania osób monitorowanych w oparciu o cechy biometryczne.Okresy przetwarzania danych:- Po upływie okresu przechowywania nagrania obrazu podlegają zniszczeniu - maksymalnie 1 miesiąc
- W sytuacji w której nagrania zostały zabezpieczone, zgodnie z odrębnymi przepisami i przekazane uprawnionym podm. - ponad 1 miesiąc (poza systemem)
Komórka merytoryczna:WOU - Wydział Obsługi Urzędu -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Celem jest: -przyjęcie zgłoszeń, informacji, uwag, odpowiedzi, udostępnianie dokumentów dot. instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne; -wydanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu, interwencje w sprawie; -przyjęcie zgłoszeń, wydanie pozwoleń, zezwoleń, decyzji, zatwierdzanie dokumentów dot. emisji gazów i pyłów do powietrza; -przyjęcie zgłoszeń, interwencje, wydanie decyzji dot. przeciwdziałaniu zanieczyszczeniom wód i gruntów oraz księgowanie i rozliczanie wymaganych opłat.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Instalacje wytwarzające pola elektromagnetyczne: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 152 i 152b) Rozporządzenie RM z w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia Rozporządzenie MŚrod. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku Rozporządzenia Ministra Klimatu w sprawie sposobów sprawdzania dotrzymania dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego Ochrona przed hałasem: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 115 a) Rozporządzenie MŚrod. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku; Emisja gazów i pyłów: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 152) Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia; Rozporządzenie MŚrod. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia; Ustawa Prawo ochrony środowiska (Art. 181 ust. 1 pkt 2, art. 183 ust. 1 w związku z art. 378 ust. 1, art. 184 ust. 1 i 2, ust. 3 w związku z art. 143, ust. 4, art. 187, 188 i 221 oraz art. 224); Ustawa o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych (art. 52 ust. 1 i 2, art. 54 ust. 2 pkt 1 i ust. 6, w związku z art. 54 ust. 7), (art. 26f ust. 1 i 11 pkt 1 oraz art. 52 ust. 2), (art. 79 ust. 1 i 2 oraz art. 52 ust. 2); Ustawa Prawo ochrony środowiska (Art. 154 ust. la i ust. 2, w związku z art. 188 ust. 2 pkt 1, 2 i 5, art. 224 oraz art. 378 ust. 1) Przeciwdziałanie zanieczyszczeniom wód i gruntów: Ustawa Prawo ochrony środowiska Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia; Ustawa Prawo wodne (art. 234), oraz w związku z obowiązkiem uiszczania opłat skarbowych przez Wnioskodawców ustawa o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:W zakresie zgłoszeń instalacji: wytwarzających pola elektromagnetyczne, wprowadzających pyły i gazy do środowiska, wprowadzających ścieki bytowe do ziemi Oznaczenie prowadzącego instalację, jego adres zamieszkania lub siedziby, adres do korespondencji; NIP, regon, KRS, numer telefonu, adres e-mail. Adres zakładu, na którego terenie prowadzona jest eksploatacja instalacji oraz dane techniczne instalacji. Dane pełnomocnika: imię i nazwisko, adres, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail, pesel (są to dane które pełnomocnicy przedkładają dobrowolnie). Dane instytucji akredytowanej prowadzącej pomiary instalacji. Dane osób zgłaszających uwagi do instalacji. W pozostałym zakresie: decyzje, pozwolenia, interwencje Dane osobowe wnioskodawcy (imię, nazwisko, adres), oznaczenie nieruchomości i rodzaju instalacji.Okresy przetwarzania danych:- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców w zakresie decyzji administracyjnych dotyczących przeciwdziałania zanieczyszczeniom wód oraz naruszenie stanu wody na gruncie (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. B5) - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców prowadzących instalacje, których eksploatacja i wymaga zgłoszenia a nie wymaga pozwolenia oraz dane w zakresie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE5) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostana usuniete
- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców w zakresie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE10) - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Gromadzenie informacji o wyrobach zawierających azbest, realizacja prac polegających na ich usuwaniu przez wykonawcę wybranego przez Gminę w przetargu oraz wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Wrocławia przez wykonawcę wybranego przez Gminę.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:adres miejsca, na którym wykorzystywany jest azbest lub wyroby zawierające azbest, nazwisko, imię, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m 2. Księgowanie i rozliczanie zapłaconej opłaty skarbowej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Art. 4 ust 1 ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:Dane właściciela jednostki (Wnioskującego), współwłaścicieli, pełnomocnika, armatora, dane sprzedającego (umowa kupna sprzedaży, faktura): imię i nazwisko, drugie imię, adres zamieszkania lub adres siedziby, adres do korespondencji, kraj, data i miejsce urodzenia, Pesel, nr dowodu osobistego, nr paszportu, nr telefonu, adres e-mail, nr konta bankowego (potwierdzenie opłaty), NIP, KRS, REGONOkresy przetwarzania danych:- - Wnioski złożone w formie papierowej, po odwzorowaniu elektronicznym przez pracownika organu rejestrującego, są bezzwłocznie zwracane Wnioskodawcy
- Dane zawarte w rejestrze REJA24 - przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego organów rejestrujących oraz Administratora, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, w szczególności ze wzglę
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie legitymacji dla członków Społecznej Straży Rybackiej uprawniającej do kontrolowania wędkarzy.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz.U. z 1999 r. Nr 66, poz. 750 z późn. zm.),
- uchwała nr XXI/678/00 Rady Miejskiej Wrocławia z dnai 18 maja 2000 roku w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie Społecznej Straży Rybackiej
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, miejsce pracy, przynależność do Polskiego Związku Wędkarskiego, dane odnośnie karalności, stosunek do służby wojskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie karty łowiectwa podwodnego osobie która ukończyła 18 lat, uprawniającej do połowu ryb, na podstawie zdanego egzaminu w uprawnionej organizacji społecznej.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz.U. z 2015 r., poz. 652).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, miejsce urodzenia, data urodzenia, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, zawód,wykształcenie, zdjęcie.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie karty wędkarskiej osobie, która ukończyła 14 lat, uprawniającej do amatorskiego połowu ryb, na podstawie zdanego egzaminu w uprawnionej organizacji społecznej.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 652).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, zdjęcie, nazwisko, imię ojca, imię matki, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, seria i numer dowodu osobistego, zawód, wykształcenie.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie zaświadczenia o rejestracji sprzętu służącego do połowu ryb wraz z nadanym numerem.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 652).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, dane dotyczące jednostki pływającej służącej do amatorskiego połowu ryb, nazwisko, adres zamieszkania, seria i numer dowodu osobistego.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Obsługa wniosków dotyczących rejestracji/wykreślenia/zmiany danych w rejestrze zwierząt egzotycznych zagrożonych wyginięciem przetrzymywanych na terenie Wrocławia.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.
- kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres posiadacza lub prowadzącego hodowlę, adres miejsca przetrzymywania zwierzęcia, numer telefonu, adres e-mail, dane identyfikujące sprawę, data wpisu/skreślenia, zmiana danych, dane dotyczące posiadanych zwierząt (w szczególności gatunek, liczba, płeć, dokument legalności, oznakowanie, cel przetrzymywania, dane dotyczące opłaty skarbowej, dane dotyczące rodzica/opiekuna prawnego/pełnomocnika.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane ujęte w formie elektronicznej - rejestr SharePoint "CITES" - Data wykreślenia zwierząt z rejestr
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:1.Wydawanie decyzji zezwalającej na utrzymywanie lub hodowanie psów ras uznawanych za agresywne. 2.Wydawanie decyzji zezwalającej na utrzymywanie lub hodowanie chartów rasowych lub ich mieszańców.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt
- ustawa z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, numer konta bankowego, adres utrzymywania psa, dane identyfikacyjne psa, w tym: pochodzenie psa, metryka, rodowód, data urodzenia, numer mikroprocesora lub tatuaż, nazwisko i adres poprzedniego właściciela, hodowcy – opcjonalnie, dane lekarza weterynarii zawarte w zaświadczeniu o szczepieniu przeciw wściekliźnieOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja zadań związanych ze sprawowaniem mandatu radnego miejskiego i osiedlowego oraz uczestnictwo radnych w delegacjach i innych spotkaniach.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1890 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, wysokość diet radnych Rady Miejskiej, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- poglądy polityczne
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady Miejskiej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych; 2. Prowadzenie wykazu dziennych opiekunów; 3. Sprawowanie nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami w zakresie warunków i jakości sprawowanej opieki, 4. Organizacja opieki na dziećmi w wieku do lat 3 w żłobkach dofinansowanych przez Gminę Wrocław.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Z 2016 r., poz. 157 z późn. zm.).
- art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z póź. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie, dane z dokumentów lub nośników informacji mające związek z przedmiotem nadzoru
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
Cel:Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, adres e-mail, telefon, nr konta bankowego, podpis elektroniczny oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Kompletna dokumentacja dotycząca udzielenia zamówienia - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- kompletna dokumentacja dot. zamówienia - postępowanie z udziałem środków UE - cały okres trwania projektu oraz okres trwałości projektu
Komórka merytoryczna:WZP - Wydział Zamówień Publicznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyłonienie podmiotu wykonującego dane zlecenie.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nr rachunku bankowego, dobrowolnie adres e-mail, nr telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
Cel:Rozpatrzenie wniosków składanych przez obywateli i przyznanie przez Radę Miejską Wrocławia tytułu Civitate Wratislaviensi Donatus oraz Nagród Wrocławia. Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko,adres zamieszkania, numer PESEL,adres zamieszkania lub pobytu,numer telefonu,zawód, miejsce pracy,wykształcenie Urząd Skarbowy, dane bankowe niezbędne do dokonania przelewu, wizerunek (zdjęcie) oraz informacje o osiągnięciach dotyczące kandydatów i laureatów, uzasadnienie, dane dot. obywateli składających wnioski.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady MiejskiejCel:Otrzymanie Honorowego Patronatu Prezydenta bądź jego udział w Komitecie Honorowym nad organizowanym wydarzeniem.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, numer telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro PrezydentaCel:Organizacja przez gminę: wydarzeń kulturalnych, sportowych, prozdrowotnych, edukacyjnych, promocyjnych oraz spotkań w ramach współpracy ze społecznością Lokalną, organizacjami pozarządowymi i politycznymi oraz międzynarodowymiPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, miejsce prac, tytuł/stopień naukowy, zajmowane stanowisko.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)