Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Wprowadzanie przez zarządców budynków Urzędu Miejskiego Wrocławia, miejskich jednostek organizacyjnych oraz spółek Gminy Wrocław do elektronicznej bazy danych pn. Raportowanie Oszczędności Energii (ROE) danych o zużyciu energii w zarządzanych budynkach, podjętych działaniach oszczędnościowych wpływających na ograniczenie zużycia energii, uzyskanych oszczędnościach na podstawie zużycia energii w odpowiadających jej jednostkach miary oraz PLN.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) ZARZĄDZENIE NR 8665/22 PREZYDENTA WROCŁAWIA z dnia 29 września 2022 r. w sprawie oszczędnego i racjonalnego gospodarowania energią elektryczną, ciepłem i gazem przez Urząd Miejski Wrocławia, miejskie jednostki organizacyjne i spółki Gminy Wrocław
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne użytkownika systemu IT, w szczególności: imię, nazwisko, służbowy adres e-mail kierownictwa i pracowników Departamentów i Wydziałów UM, miejskich jednostek organizacyjnych i spółek miejskich; dane techniczne budynku: adres, lokalizacja liczników energii oraz wskazania zużycia energii; informacje o aktywności w ramach strony internetowej (m.in. logi i pliki cookies)Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zawarte w ROE - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Działania związane z realizacją projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b) Wykonanie Umowy o przyznanie grantu nr 1314/2022 z dnia 7.04.2022 r. oraz umów darowizny – przekazanie sprzętu zakupionego w ramach projektu.
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) Działanie w interesie publicznym – pozyskanie środków publicznych pochodzące z funduszy Unii Europejskiej i weryfikacja danych pod kątem możliwości udzielenia wsparcia.
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko; dane adresowe; PESEL; seria i numer dokumentu tożsamości; nazwa szkoły; dane niezbędne do weryfikacji możliwości udzielenia wsparcia (m.in. miejsce pracy, dane dot. pokrewieństwa, dane dot. otrzymanych środków pomocowych).Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - Według kategorii archiwalnej A - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
Cel:Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja czynności związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem edukacyjnych projektów społecznych.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:1) dane identyfikujące osoby fizyczne, takie jak imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, firma i adres, login, numer telefonu, numer faksu, numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), numer identyfikacji podatkowej (NIP), numer w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON) lub inne identyfikatory funkcjonujące w danym państwie, forma prawna prowadzonej działalności, forma własności mienia tej osoby, płeć, wiek, wykształcenie, identyfikatory internetowe; 2) dane związane z zakresem uczestnictwa osób fizycznych w projekcie, niewymienione w pkt 1), takie jak wymiar czasu pracy, stanowisko, kwota wynagrodzenia, obywatelstwo, obszar według stopnia urbanizacji (DEGURBA), status mieszkaniowy, data rozpoczęcia udziału w projekcie lub wsparciu, data zakończenia udziału w projekcie lub wsparciu, status na rynku pracy, data założenia działalności gospodarczej, kwota przyznanych środków na założenie działalności gospodarczej, kod w Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) założonej działalności gospodarczej, forma i okres zaangażowania w projekcie, planowana data zakończenia edukacji w placówce edukacyjnej, w której skorzystano ze wsparcia; 3) dane osób fizycznych niewymienione w pkt 1), które widnieją na dokumentach potwierdzających kwalifikowalność wydatków, w tym kwota wynagrodzenia, numer rachunku bankowego, numer uprawnień budowlanych, oraz dane dotyczące szczególnych potrzeb osób, o których mowa w art. 2 pkt 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 oraz z 2022 r. poz. 975 i 1079).
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie - Dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Miejski Wrocławia przez 25 lat, nast. przekazane do Archiwum, gdzie będą przetwarzane wieczyście
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
Cel:Realizacja zadań mających na celu wspieranie rozwoju rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (podpisywanie umów na udostępnienie miejsca handlowego, reklamowego oraz organizację wydarzeń plenerowych)Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres siedziby, adres do korespondencji, NIP, REGON, KRS, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego, PESEL, data urodzenia, miejsce urodzenia.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. udostępnienia miejsc pod lokalizację nośnika reklamowego, miejsca handlowego, wydarzeń plenerowych o charakterze handlowym - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów na udostępnianie nieruchomości w celu organizacji wydarzeń plenerowych o charakterze handlowym - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BRG - Biuro Rozwoju GospodarczegoCel:PREZENTACJA PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW NA STRONIE WROCŁAW UP – GIEŁDY LOKALNEGO BIZNESUPodstawa prawna:- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) dane przedsiębiorców zawarte w dokumentacji podlegającej przepisom o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; ADRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI; NIP; ADRES E-MAIL ; NR TELEFONU; LOGO; LOKALIZACJA; DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNAOkresy przetwarzania danych:- IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; ADRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI; NIP ; ADRES E-MAIL ; NR TELEFONU; LOGO; LOKALIZACJA; ZDJĘCIA - DANE PRZECHOWYWANE BĘDĄ PRZEZ 5 LAT OD ZAKOŃCZENIA UMOWY, PO UPŁYWIE KTÓRYCH DOKUMENTACJA ZAWIERAJĄCA DANE ZOSTANIE PRZEKAZANA DO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO W CELU PRZEPROWADZENIA EKSPERTYZY. W PRZYPADKU, W
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z BiznesemCel:Udział w projekcie RespektrumPodstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ; NAZWISKO; ORGANIZACJA, W KTÓREJ OSOBA PEŁNI FUNKCJĘ; ADRES ORGANIZACJI; SŁUŻBOWY ADRES E-MAIL; SŁUŻBOWY NUMER TELEFONU;Okresy przetwarzania danych:- - DO CZASU WYCOFANIA ZGODY, LECZ NIE DŁUŻEJ NIŻ DO ZAKOŃCZENIA REALIZACJI PROJEKTU.
- IMIĘ, NAZWISKO, ORGANIZACJA, KTÓRĄ REPREZENTUJE OSOBA, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ W PRZYPADKU PROTOKOŁÓW I INNEJ DOKUMENTACJI POTWIERDZAJĄCEJ UDZIAŁ OSOBY W PROJEKCIE - PRZEZ 5 LAT OD ZAKOŃCZENIA SPRAWY
- W PRZYPADKU, W KTÓRYM W WYNIKU EKSPERTYZY PRZEPROWADZONEJ PRZEZ ARCHIWUM PAŃSTWOWE DOKUMENTACJA ZAWIERAJĄCE DANE WSKAZANE W WIERSZU POWYŻEJ DANE ZOSTANIE ZAKWALIFIKOWANA DO KATEGORII A. - WIECZYŚCIE
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z BiznesemCel:Realizacja zadań mających na celu wspieranie rozwoju przedsiębiorczości oraz aktywizacji rynku pracy we Wrocławiu, w tym realizacja projektów gospodarczych oraz Programu Edukacja Przedsiębiorczości.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres siedziby i miejsca wykonywania działalności, adres zamieszkania, NIP, KRS, PESEL, data urodzenia, miejsce urodzenia, miejsce pracy, numer telefonu, adres e-mail, informacja o dochodzie w zakresie wyższy/niższy od płacy minimalnej, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wizerunek.Okresy przetwarzania danych:- dane przetwarzane na podstawie zgody osoby, której te dane dotyczą - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacjipisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- Dane przetwarzane w celu realizacji umów dot. programów, projektów - 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:BRG - Biuro Rozwoju GospodarczegoCel:Obsługa organizacyjno-techniczna Wrocławskiej Rady ds. Przedsiębiorczości. Obsługa organizacyjno-techniczna imprez organizowanych przez Gminę Wrocław w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". Obsługa organizacyjno-techniczna imprez organizowanych przez inne podmioty w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030", których Gmina jest współorganizatorem.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) Art. 30 ust. 1 w związku z art. 31 oraz art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:Na podstawie zgody: Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja oraz adres siedziby organizacji, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail, wizerunek Na podstawie interesu publicznego/władzy publicznej administratora: imię i nazwisko, organizacja, w której osoba pełnia funkcjęOkresy przetwarzania danych:- IMIĘ I NAZWISKO; ORGANIZACJA, W KTÓREJ OSOBA PEŁNI FUNKCJĘ – W ZAKRESIE PROTOKOŁÓW I NOTATEK DOKUMENTUJĄCYCH PRACE RADY - DANE BĘDĄ PRZECHOWYWANE PRZEZ 25 LAT W ARCHIWUM ZAKŁADOWYM, A PO UPŁYWIE TEGO OKRESU ZOSTANĄ PRZEKAZANE DO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO, GDZIE BĘDĄ PRZECHOWYWANE WIECZYŚCIE
- WSZYSTKIE DANE WSKAZANE W PKT 10 NINIEJSZEGO WNIOSKU, Z WYŁĄCZENIEM DANYCH ZAWARTYCH W PROTOKOŁACH I NOTATKACH DOKUMENTUJĄCYCH PRACE RADY – UPŁYW KADENCJI RADY, TJ. 5 LAT, JEDNAK NIE DŁUŻEJ NIŻ DO KOŃCA KADENCJI PREZYDENTA WROCŁAWIA JACKA SUTRYKA - Koniec kadencji Rady
- Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail - w zakresie uczestników imprez organizowanych przez Gminę Wrocław w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". - Dane przechowywane będą wieczyście
- Imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, organizacja, w której osoba pełni funkcję, prywatny nr telefonu, prywatny adres e-mail - w zakresie uczestników imprez organizowanych przez inne podmioty w ramach realizacji strategii rozwoju przedsiębiorczości Wrocławia "Przedsiębiorczy Wrocław 2030". których Gmina jest współorganizatorem. - Dane będą przechowywane przez 10 lat w Archiwum Zakładowym, a po upływie tego okresu zostaną przekazane do Archiwum Państwowego celem dokonania ekspertyzy
Komórka merytoryczna:BBZ - Biuro Współpracy z Biznesem -
Cel:Działania w zakresie integracji środowiska akademickiego, wspierania rozwoju wrocławskiego środowiska akademickiego, zakorzeniania talentów i rozwoju gospodarczego opartego na relacjach biznesu ze szkolnictwem wyższym.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 20 lipca 2018 Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres e-mail, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie, seria i numer paszportu, REGON, nazwa i dane przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), potencjał i doświadczenie przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), doświadczenie naukowe, stopień, tytuł naukowy i data jego uzyskania, informacje o dorobku naukowym, publikacyjnym, konferencyjnym i artystycznym, zajmowane stanowisko, nazwa i adres uczelni, wydział i kierunek, rok studiów, średnia ocen, temat pracy naukowej, promotor lub opiekun naukowy, zajmowane stanowisko, adres właściwego Urzędu Skarbowego, informacja o pobieranych stypendiach i ich wysokości, informacja o osiągnięciach zawodowych/naukowych, dyscyplina naukowa, historia zatrudnienia/edukacji/dane o zatrudnieniu, inne osiągnięcia, opis projektu partnerstwa, udział w projektach i grantach badawczych, wizerunek, głos, obywatelstwo, środowisko macierzyste naukowca - cele partnerstwa, karta pobytu, informacje w zakresie działalności na rzecz wolności obywatelskich oraz przemian demokratycznych w Europie i na świecie, informacje o aktywnościach - podjętych działaniach na rzecz realizacji celów z obszaru zrównoważonego rozwoju.Okresy przetwarzania danych:- Dane zawarte we wnioskach, stypendiach, które nie zakwalifikowały się do programu - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane zawarte w projektach (w tym dane do wypłat), dane członków komisji realizujących zadania przy projektach, umowy dotacyjne, umowy o usługi - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane zawarte w umowach zlecenie/o dzieło. - Przez 10 lat po zakończeniu roku, w którym wypłacono wynagrodzenie z tytuły wykonania umowy
- Dane zawarte w umowach - w zależności od przedmiotu umowy - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BWU - Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi -
Cel:Informowanie mieszkańców w tym rodziców dzieci uczęszczających do szkół i placówek pozaszkolnych o działalności edukacji publicznejPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:imiona i nazwiska adres poczty elektronicznej szkoła do jakiej uczęszcza uczeń wizerunek uczniaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zebrane w procesie - 5 lat od dnia wyrażenia zgody
Komórka merytoryczna:WPP - Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
Cel:Nadanie wnioskodawcy stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwiska, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania, numer telefonu, zawód, miejsce pracy, wykształcenie, stopień awansu zawodowego, stanowisko, wymiar etatu, staż pracy, nazwa ukończonej uczelni.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie zebrane w trakcie postępowania na stopień nauczyciela mianowanego. - 50 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nadzór administracyjny i finansowy nad wspólną obsługą administracyjną, finansową i organizacyjną w zakresie naboru do wrocławskich szkół i placówek oświatowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U.2016.1943)
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, referencje wyboru jednostki oświatowej, kryteria rekrutacyjne, PESEL rodzeństwa w tej samej jednostce oświatowej (dotyczy rekrutacji do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i szkół podstawowych), imiona i nazwiska opiekunów prawnych, nazwiska rodziców, adres zamieszkania lub pobytu rodziców/opiekunów prawnych, numery telefonów rodziców/opiekunów prawnych, nazwa konta/loginu, aliasu, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres zameldowania, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- dane osobowe są przechowywane w systemie informatycznym wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji elektronicznej - usuwane po zakończeniu rekrutacji elektronicznej
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nadzór administracyjny i finansowy nad wspólną obsługą administracyjną, finansową i organizacyjną w zakresie realizacji projektów i uroczystości oświatowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:Nazwisko i imiona, adres zamieszkania, adres e-mail, miejsce pracy lub nauki, numer telefonu, zajmowane stanowisko.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie zebrane w procesie realizacji projektów i uroczystości oświatowych. - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WPS - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)