Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Realizacja zadań związanych ze sprawowaniem mandatu radnego miejskiego i osiedlowego oraz uczestnictwo radnych w delegacjach i innych spotkaniach.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1890 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, wysokość diet radnych Rady Miejskiej, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- poglądy polityczne
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady Miejskiej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych; 2. Prowadzenie wykazu dziennych opiekunów; 3. Sprawowanie nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami w zakresie warunków i jakości sprawowanej opieki, 4. Organizacja opieki na dziećmi w wieku do lat 3 w żłobkach dofinansowanych przez Gminę Wrocław.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Z 2016 r., poz. 157 z późn. zm.).
- art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z póź. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie, dane z dokumentów lub nośników informacji mające związek z przedmiotem nadzoru
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
Cel:Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, adres e-mail, telefon, nr konta bankowego, podpis elektroniczny oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Kompletna dokumentacja dotycząca udzielenia zamówienia - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- kompletna dokumentacja dot. zamówienia - postępowanie z udziałem środków UE - cały okres trwania projektu oraz okres trwałości projektu
Komórka merytoryczna:WZP - Wydział Zamówień Publicznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyłonienie podmiotu wykonującego dane zlecenie.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nr rachunku bankowego, dobrowolnie adres e-mail, nr telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
Cel:Rozpatrzenie wniosków składanych przez obywateli i przyznanie przez Radę Miejską Wrocławia tytułu Civitate Wratislaviensi Donatus oraz Nagród Wrocławia. Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko,adres zamieszkania, numer PESEL,adres zamieszkania lub pobytu,numer telefonu,zawód, miejsce pracy,wykształcenie Urząd Skarbowy, dane bankowe niezbędne do dokonania przelewu, wizerunek (zdjęcie) oraz informacje o osiągnięciach dotyczące kandydatów i laureatów, uzasadnienie, dane dot. obywateli składających wnioski.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady MiejskiejCel:Otrzymanie Honorowego Patronatu Prezydenta bądź jego udział w Komitecie Honorowym nad organizowanym wydarzeniem.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, numer telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro PrezydentaCel:Organizacja przez gminę: wydarzeń kulturalnych, sportowych, prozdrowotnych, edukacyjnych, promocyjnych oraz spotkań w ramach współpracy ze społecznością Lokalną, organizacjami pozarządowymi i politycznymi oraz międzynarodowymiPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, miejsce prac, tytuł/stopień naukowy, zajmowane stanowisko.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)