W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

ZP/TP/9/2023/WSO

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa tablic rejestracyjnych (aluminiowych) do Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z usługą złomowania tablic
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP/TP/9/2023/WSO
Zamawiający Gmina Wrocław-Urząd Miejski Wrocławia
Tryb zamówienia tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 215 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Ofertę składa się wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/umw/logowanie
rozstrzygnięcie

informacja w załączniku

Dokumentacja postępowania w Załącznikach.

Zamawiający zamieścił na Platformie załączniki do SWZ w wersji edytowalnej.

Wiążącą wersją załączników jest  wersja  opublikowana w formacie pdf.

Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:  856 755,00 zł brutto.

Załączniki

SWZ pdf, 955 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego