W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl


Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.



Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl


Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.



Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

ZP/TP/8/2021/WSR

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
zamówienie na Usługa kompleksowej deratyzacji gminnych terenów zewnętrznych zlokalizowanych w trzech rejonach Miasta, tj. w rejonach osiedla Stare Miasto (zadanie nr 1), osiedli Przedmieście Świdnickie i Oławskie (zadanie nr 2) oraz osiedla Nadodrze (zadanie nr 3)
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
nr sprawy ZP/TP/8/2021/WSR
zamawiający Gmina Wrocław
tryb zamówienia tryb podstawowy
rodzaj zamówienia Usługi
wartość szacunkowa poniżej 214 000 euro
termin składania ofert
miejsce składania ofert Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem: https://um-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Treść

Treść w załącznikach.

Obowiązująca wersja dokumentacji została zamieszczona w plikach typu pdf. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za modyfikacje zamieszczonych plików przez osoby trzecie

Kwota jaką zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ogółem: 267 029,89 zł, w tym Zadanie 1: 82 033,31 zł; Zadanie 2: 82 912,22 zł; Zadanie 3: 102 084,36 zł

Załączniki

Wykaz usług pdf, 70 kB
Wykaz osób pdf, 97 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane