Obwieszczenie Prezydenta Wrocławia
Zawiadomienie stron postępowania o terminie załatwienia sprawy i wypłaty odszkodowania w trybie art. 12 ust. 4a-g ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 176) na rzecz:
- Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowy Dwór” oraz właścicieli lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Rogowskiej 116 - 130, z własnością których związany jest udział w nieruchomości wspólnej, stanowiącej grunt oraz części budynków i urządzeń, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli poszczególnych lokali, za utratę udziałów w prawie własności części nieruchomości oznaczonej jako działka nr 14/59, AM-2, obręb Nowy Dwór o pow. 1,2560 ha, w granicach wydzielonej z niej działki nr 14/83, AM-2, obręb Nowy Dwór o pow. 0,0287 ha,
- osób, którym przysługują ograniczone prawa rzeczowe ujawnione w księgach wieczystych prowadzonych dla wyodrębnionych lokali znajdujących się w budynku przy ul. Rogowskiej 116 - 130,
w związku z decyzją Prezydenta Wrocławia nr 2054/2021 z dnia 17 czerwca 2021 r. zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, zatwierdzającej podziały nieruchomości oraz zatwierdzającej projekt budowlany dla zadania pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa ul. Rogowskiej (droga gminna nr 106028D) we Wrocławiu polegająca na budowie torowiska tramwajowego i pętli tramwajowo – autobusowej oraz parkingu typu P + R wraz z infrastrukturą w ul. Rogowskiej w ramach zadania „Budowa wydzielonej trasy autobusowo – tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z centrum Wrocławia”, na mocy której działka nr 14/83, AM-2, obręb Nowy Dwór, o pow. 0,0287 ha, stała się własnością Gminy Wrocław, zostanie załatwiona do dnia 31 marca 2022 r.