Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie wyzbycia się pojazdów usuniętych z dróg publicznych oraz nałożenie obowiązku pokrycia kosztów związanych z usunięciem pojazdu i jego przechowywaniem.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer rejestracyjny pojazdu, numer i seria dowodu osobistego, numer i seria karty pobytu, numer i seria paszportu, numer konta bankowego, imiona i nazwiska rodowe rodziców, data i miejsce zawarcia związku małżeńskiego, data i miejsce urodzeniaOkresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej w dedykowanym systemie IT - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie rejestracji i kwalifikacji osób podlegających rejestracji i kwalifikacji.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, imię, drugie imię, nazwisko rodowe, imiona, nazwiska rodowe rodziców, data, miejsce urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, seria, numer dowodu osobistego, stan cywilny, adres, data zameldowania na pobyt stały, adres zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące wraz z określeniem okresu zameldowania i trybu wymeldowania ( w przypadku wcześniejszego wymeldowania) , data ujęcia w rejestrze, w przypadku osobistego stawiennictwa: zgłoszenia się do rejestracji i pokwitowania odbioru potwierdzenia wezwania, kategorie zdolności do czynnej służby wojskowej-paragrafy określające poszczególne choroby i ułomności, numer konta bankowego
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej w systemie dedykowanym w systemie IT - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Nakładanie obowiazku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności i ich wykonanie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, imię ojca, rok urodzenia, adres zamieszkania, nr PESEL, nr książeczki wojskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie kategorie danych zarówno w postaci tradycyjnej jak i elektronicznej - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyłączenia z obowiązku pełnienia służby wojskowejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, nazwisko rodowe, PESEL, stopień wojskowy, adres, zajmowane stanowisko lub pełniona funkcjaOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie konkursu na stanowisko dyrektora placówki.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 16 grudnia 2016 r. prawo oświatowe
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej
- rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej lub publicznej placówce
- ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:imię, drugie imię, adres zamieszkania, adres do korespondencji, data urodzenia, miejsce urodzenia, wykształcenie, obywatelstwo, staż pracy lub staż pracy pedagogicznej/dydaktycznej, kwalifikacje, stopień awansu zawodowego, numer telefonu.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie oferty kandydatów, którzy nie wygrali konkursu - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane kandydatów, którzy wygrali konkurs są włączane do akt osobowych - 50 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane kandydatów zawarte w dokumentacji posiedzeń komisji - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Prowadzenie postępowań przez Mediatora oraz Komisję ds. Przeciwdziałania Zjawiskom Niepożądanym w Miejscu Pracy powołaną Zarządzeniem nr K/12/23 Prezydenta Wrocławia z dnia 16 czerwca 2023r.w sprawie przeciwdziałania w UMW zjawiskom niepożądanym w miejscu pracy, w tym: praktyk mobbingowych,dyskryminacji,molestowaniu,w tym seksualnemu,eliminowaniu źródeł powyższych zjawisk w procesie pracy oraz wspieraniu działań sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji między pracownikami.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy ustawa z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:Osoby objęte postępowaniem komisji: nazwisko, imię, PESEL, adres korespondencyjny, telefon, stanowisko, uzasadnienie skargi, wysokość wynagrodzenia, stan zdrowia, stosunek pracy, rasa, religia, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacja seksualna, inne dane pozyskiwane w trakcie prac komisji. Członek komisji: nazwisko, imię, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy. Ekspert: Imię, nazwisko, funkcja, telefon, e-mail Mediator: imię, nazwisko, funkcja, telefon służbowy, e-mail służbowy
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- poglądy polityczne
- przekonania religijne lub światopoglądowe
- przynależność do związków zawodowych
- dane dotyczące zdrowia
- seksualność lub orientacja seksualna tej osoby
Okresy przetwarzania danych:- Dane związane z pracą komisji - Wieczyście – w Archiwum państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rejestracja aktu prawnego i umieszczenie go w zbiorze - cel przetwarzania danych w treści aktów prawnych zależy od regulowanego przedmiotu, w szczególności: przyznanie stypendiów i nagród, rozpatrzenie wniosków i uwag do projektu studium oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obrót nieruchomościami i lokalami, odszkodowania, bonifikaty i inne.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu archiwów zakładowych
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię matki i ojca, nazwisko rodowe, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres do korespondencji, adres e-mailOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie informacyjnym - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Realizacja obowiązku meldunkowego określonego w ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( t.j. Dz.U. 2021 r.,poz.510 z późn.zm.). 2. Aktualizacja danych na podstawie wytworzonej dokumentacji. 3. Udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń. 4. Poświadczanie własnoręczności podpisu na formularzach rentowych lub emerytalnych wymagane przez zakłady emerytalne za granicą. 5. Prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( t.j. Dz.U. 2021 r.,poz.510 z późn.zm.).
Zakres przetwarzanych danych:- nazwisko i imię (imiona); - nazwisko rodowe; - imiona i nazwiska rodowe rodziców; - numery PESEL rodziców, jeżeli zostały im nadane; - data urodzenia; - miejsce urodzenia; - kraj urodzenia; - stan cywilny; - oznaczenie aktu urodzenia i urzędu stanu cywilnego, w którym został on sporządzony; - płeć; - nr PESEL; - obywatelstwo albo status bezpaństwowca, - imię i nazwisko rodowe oraz numer PESEL małżonka, jeżeli został mu nadany; - data zawarcia związku małżeńskiego, oznaczenie aktu małżeństwa i urzędu stanu cywilnego, w którym został on sporządzony, data rozwiązania związku małżeńskiego, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który rozwiązał małżeństwo, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który ustalił nieistnienie małżeństwa, sygnatura akt i oznaczenie sądu, który unieważnił małżeństwo, data zgonu małżonka albo data znalezienia jego zwłok, oznaczenie jego aktu zgonu i urzędu stanu cywilnego, w którym ten akt został sporządzony; - adres i data zameldowania na pobyt stały; - kraj miejsca zamieszkania; - kraj poprzedniego miejsca zamieszkania; - data wymeldowania z miejsca pobytu stałego; - adres i data zameldowania na pobyt czasowy oraz data upływu deklarowanego terminu pobytu; - data wymeldowania z miejsca pobytu czasowego; - data wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6miesięcy i wskazanie kraju wyjazdu; - przewidywany okres pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy; - data powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy; - seria, nr i data ważności ostatniego wydanego dowodu osobistego obywatela polskiego oraz oznaczenie organu wydającego dokument; - seria, nr i data ważności ostatniego wydanego paszportu obywatela polskiego; - seria, nr i data ważności ważnego dokumentu podróży cudzoziemca lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i obywatelstwo; - status cudzoziemca oznaczony jako: UE, CUE, NUE, UKR -data zgonu albo znalezienia zwłok, USCOkresy przetwarzania danych:- dokumentacja dotycząca spraw meldunkowych - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dokumentacja dotycząca aktualizacji danych w ewidencji ludności, dokumentacja dotycząca udostępniania danych oraz wydawanych zaświadczeń - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dokumentacja z zakresu ewidencji ludności po 50 latach oceniana pod kątem możliwości brakowania - 50 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane w systemie informatycznym na podstawie art. 12 ustawy o ewidencji ludności - bezterminowo
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Wydawanie decyzji zezwalających na uprawę maku i konopi włóknistych 2. Księgowanie i rozliczenie zapłaconej opłaty skarbowejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego
- uchwała Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie określenia ogólnej powierzchni przeznaczonej pod uprawę maku i konopi włóknistych w województwie dolnośląskim oraz rejonizacja tych upraw w danym roku. W roku poprzedzającym t.j. do 31 grudnia Producent rolny zamierzający prowadzić uprawę musi poinformować o tym fakcie odpowiedni urząd Gminy. Następnie dane te są przekazywane do Wojewody.
Zakres przetwarzanych danych:Dane wnioskodawcy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, dane ewidencyjne nieruchomości, numer telefonu, adres e-mail, oświadczenie wnioskodawcy o niekaralności, potwierdzenie uiszczenia opłaty za zezwolenie (numer konta bankowego w przypadku wygenerowanego potwierdzenia płatności elektronicznej) Dane pełnomocnika: imię i nazwisko, adres do korespondencji Pesel, NIP lub Regon w przypadku, gdy Wnioskodawca przedkłada zobowiązanie o przetwarzaniu konopi włóknistych we własnym zakresie, zgodnie z art. 47 ust 3a i 3b ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii Dane Producenta rolnego znajdujące się w umowie kontraktacji lub jej załącznikach, którą należy przedłożyć przy składaniu wniosku: Imię i nazwisko, adres, Pesel, numer dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość (jeśli Producent rolny jest osobą fizyczną), numer rachunku bankowegoOkresy przetwarzania danych:- Dane zwykłe osób fizycznych (producentów rolnych); JRWA: kat. BE5 - 5 lat
- Pozostałe dane - Wieczyście- w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wykonywanie czynności procesowych i prowadzenie spraw sądowych, w których Gmina Wrocław jest powodem, pozwanym, wnioskodawcą, uczestnikiem postępowania, skarżącym albo skarżonym, przez jej pełnomocników procesowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn, zm).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:BOP - Biuro Obsługi Prawnej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Rozpatrzenie wniosków o umarzanie, odraczanie lub rozłożenie na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawnyPodstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:Nazwiska i imiona, rodzaj karty (URBANCARD/Elektroniczna Legitymacja Studencka /URBANCARD EP/inna), PESEL/NIP , data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, e-mail, nr rachunku bankowego, dane osobowe osób pozostających we wspólnym gospodarstwie majątkowym, faktury opłat, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, rodzaj choroby.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Uchwała Nr XLVII/1415/10 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 18 marca 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Wrocław lub jej jednostkom organizacyjnym oraz wskazania organu i osób do tego uprawnionych (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2022 r., poz. 788) - 5 lat od stycznie roku następnego po zakończeniu sprawy
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Realizacja składanych wniosków na podst przepisów ustawy z 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości w celu przekształcenia użytkowania wieczystego we własność nieruchomości. Wydanie zaświadczeń oraz realizacja składanych wniosków na podstawie ustawy z 20 lipca 2018 r. o przekszt użytkowania prawa wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów w celu przekształcenia użytkow wieczystego we własność nieruPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1314, z 2023 r. poz. 1464)
- ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2023 r. poz 904, 1586)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres nieruchomości, numer księgi wieczystej, nr telefonu, adres e-mail, adres zameldowania, nr PESEL, informacje o stanie zdrowia, inne dane - zwolnienia z ustawy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSL - Wydział Sprzedaży Lokali -
Cel:Przeprowadzenie konkursu na wybór najlepszych obiektów spośród tych, których budowa zakończyła się w okresie poprzedzającym kolejną edycję konkursu.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu konkursu - sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Przeprowadzenie procesu naboru na wolne stanowisko urzędniczePodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zakres przetwarzanych danych:imię (imiona) i nazwisko - obywatelstwo - miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (nazwa miejscowości deklarowana przez kandydata) - wykształcenie (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - specjalizacja (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - uprawnienia (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - doświadczenie zawodowe (zgodnie z określonym w ogłoszeniu wymogiem niezbędnym) - dot. posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - dot. nieskazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - dot. znajomości języka polskiego (w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) - dot. niepełnosprawności (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych) - data urodzenia - dane kontaktowe (niezbędne do kontaktu z kandydatem: tel. i/lub e-mail) - przebieg dotychczasowego zatrudnienia (niezbędny do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dokumenty aplikacyjne kandydatów uczestniczących w naborze (dopuszczonych do udziału w naborze), za wyjątkiem kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego - Po upływie miesiąca od dnia opublikowania Informacji o wyniku naboru w BIP lub w HCL Notes
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego, za wyjątkiem kandydata wyłonionego w naborze - Po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze zewnętrznym
- - imię (imiona) i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zewnętrznym, - imię (imiona) i nazwisko kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszenie o naborze wewnętrznym, - Po upływie 5 lat
- Imię (imiona) i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego kandydatów wpisanych do protokołu z przeprowadzonego naboru zewnętrznego. - Dane przechowywane wieczyście w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów którzy nie są dopuszczeni do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów: - bez zastrzeżonej formy papierowej - drogą elektroniczną - przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8 - po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze - bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze. - Po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu
- Dane przetwarzane w systemach informatycznych. - Nieokreślony
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dopełnienie obowiązków określonych w przepisach prawa – obowiązek prowadzenia audytu wewnętrznego wynika z art. 274 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869).Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869)
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, stanowisko, lokalizacja, miejsce w strukturze organizacyjnej oraz w zależności od zakresu przedmiotowego zadania audytowego - dane zawarte w dokumentach komórki audytowanej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:ZAW - Zespół ds. audytu wewnętrznego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)