Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Realizacja zadań związanych ze sprawowaniem mandatu radnego miejskiego i osiedlowego oraz uczestnictwo radnych w delegacjach i innych spotkaniach.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1890 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, wysokość diet radnych Rady Miejskiej, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- poglądy polityczne
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady Miejskiej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych; 2. Prowadzenie wykazu dziennych opiekunów; 3. Sprawowanie nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami w zakresie warunków i jakości sprawowanej opieki, 4. Organizacja opieki na dziećmi w wieku do lat 3 w żłobkach dofinansowanych przez Gminę Wrocław.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Z 2016 r., poz. 157 z późn. zm.).
- art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z póź. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie, dane z dokumentów lub nośników informacji mające związek z przedmiotem nadzoru
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
Cel:Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, adres e-mail, telefon, nr konta bankowego, podpis elektroniczny oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Kompletna dokumentacja dotycząca udzielenia zamówienia - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- kompletna dokumentacja dot. zamówienia - postępowanie z udziałem środków UE - cały okres trwania projektu oraz okres trwałości projektu
Komórka merytoryczna:WZP - Wydział Zamówień Publicznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyłonienie podmiotu wykonującego dane zlecenie.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nr rachunku bankowego, dobrowolnie adres e-mail, nr telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
Cel:Rozpatrzenie wniosków składanych przez obywateli i przyznanie przez Radę Miejską Wrocławia tytułu Civitate Wratislaviensi Donatus oraz Nagród Wrocławia. Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko,adres zamieszkania, numer PESEL,adres zamieszkania lub pobytu,numer telefonu,zawód, miejsce pracy,wykształcenie Urząd Skarbowy, dane bankowe niezbędne do dokonania przelewu, wizerunek (zdjęcie) oraz informacje o osiągnięciach dotyczące kandydatów i laureatów, uzasadnienie, dane dot. obywateli składających wnioski.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady MiejskiejCel:Otrzymanie Honorowego Patronatu Prezydenta bądź jego udział w Komitecie Honorowym nad organizowanym wydarzeniem.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, numer telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro PrezydentaCel:Organizacja przez gminę: wydarzeń kulturalnych, sportowych, prozdrowotnych, edukacyjnych, promocyjnych oraz spotkań w ramach współpracy ze społecznością Lokalną, organizacjami pozarządowymi i politycznymi oraz międzynarodowymiPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, miejsce prac, tytuł/stopień naukowy, zajmowane stanowisko.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane osobowe uczestników konkursów, konferencji, warsztatów i innych inicjatyw promujących miasto Wrocław przetwarzane są w celach związanych z ich organizacją, przeprowadzeniem i promocją, w tym w celu kontaktu z uczestnikami oraz w celu publikacji w bezpłatnych materiałach drukowanych i w internecie wizerunku i imion osób biorących udział w konkursach, konferencjach, warsztatach, sesjach zdjęciowych i innych inicjatywach oraz w celu publikacji imion, nazwisk, wizerunku oraz prac konkursowychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, data roczna urodzenia, e-mail, telefon kontaktowy, wizerunek, praca konkursowa i związane z nią informacje, nr i nazwa szkoły do której uczęszcza dziecko Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego lub e-mail rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku małoletniego uczestnika konkursu, informacje zawarte w opisie dobrej relacji, którą zgłaszający się do projektu szczególnie ceniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i Turystyki -
Cel:Zgłoszenie Wojewodzie Dolnośląskiemu inicjatywy odznaczenia pary małżeńskiej Medalem za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 16 października 1992 r. o orderach i odznaczeniach
Zakres przetwarzanych danych:imię drugie, imię, nazwisko, imię ojca,imię matki,nazwisko rodowe, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, imiona, nr i data sporządzenia aktu małżeństwa, nazwisko i imię oraz adres do korespondencji osoby zgłaszającej jubileusz.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - Wieczyście W Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:USC - Urząd Stanu Cywilnego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane osobowe uczestników konkursów, konferencji, warsztatów i innych inicjatyw promujących miasto Wrocław przetwarzane są w celach związanych z ich organizacją, przeprowadzeniem i promocją, w tym w celu kontaktu z uczestnikami oraz w celu publikacji w bezpłatnych materiałach drukowanych i w internecie wizerunku i imion osób biorących udział w konkursach, konferencjach, warsztatach, sesjach zdjęciowych i innych inicjatywach oraz w celu publikacji imion, nazwisk, wizerunku oraz prac konkursowychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, data roczna urodzenia, e-mail, telefon kontaktowy, wizerunek, praca konkursowa i związane z nią informacje, nr i nazwa szkoły do której uczęszcza dziecko Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego lub e-mail rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku małoletniego uczestnika konkursu, informacje zawarte w opisie dobrej relacji, którą zgłaszający się do projektu szczególnie ceniOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane w zasobie. - Dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
Komórka merytoryczna:WPM - Wydział Promocji Miasta i Turystyki -
Cel:Ułatwienie komunikacji między pracownikami szkół i placówek w ramach organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, miejsce pracy, nr telefonu służbowego, stanowisko, adres e-mail służbowy, login.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie, w tym ustalanie uprawnień dostępu do danych i systemów, są archiwizowane po 2 latach od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy. - B10 - 1334 JRWA
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi Edukacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:- ZAPEWNIENIE TRANSPORTU DO PUNKTÓW SZCZEPIEŃ OSÓB MAJĄCYCH TRUDNOŚCI W SAMODZIELNYM DOTARCIU DO TYCH MIEJSC, W TYM OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, - ORGANIZACJA TELEFONICZNEGO PUNKTU ZGŁOSZEŃ POTRZEB TRANSPORTOWYCH ORAZ INFORMACJI O SZCZEPIENIACH PRZECIWKO WIRUSOWI SARS-COV-2 (INFOLINIA).Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:IMIĘ I NAZWISKO, ADRES MIEJSCA ODBIORU I ODWIEZIENIA PACJENTA, NR TELEFONU PACJENTA LUB JEGO OPIEKUNA, INFORMACJĘ CZY PACJENTOWI W TRAKCIE PRZEWOZU BĘDZIE TOWARZYSZYĆ OPIEKUN LUB ASYSTENT, ADRES DOCELOWY PUNKTU SZCZEPIEŃ, INFORMACJA O KODZIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI .
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (wykonaniu i rozliczeniu transportu )
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
Cel:Kontrola spełniania obowiązku szkolnego i nauki, przekazywanie dyrektorom publicznych szkół podstawowych i gimnazjów na obszarze gminy informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży, organizacja wspólnej obsługi administracyjnej i organizacyjnej szkół i placówek.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Zakres przetwarzanych danych:imię (imiona) i nazwisko dziecka, data urodzenia dziecka, miejsce urodzenia dziecka, adres zameldowania dziecka, adres zamieszkania lub pobytu dziecka, numer ewidencyjny PESEL dziecka, w przypadku braku numeru PESEL - seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość dziecka, numer telefonu, e-mial, nazwa i adres szkoły obwodowej, nazwa szkoły/placówki ucznia, klasa ucznia (oddział), imiona i nazwiska rodziców/opiekunów prawnych, numer ewidencyjny PESEL rodziców/opiekunów prawnych, adres zameldowania rodziców/opiekunów prawnych, adres zamieszkania rodziców/opiekunów prawnych, e-mail rodziców/opiekunów prawnych, numery telefonów rodziców/opiekunów prawnych, e-mail rodziców/opiekunów prawnych, informacja o procesie ustalania opiekuna prawnego.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zgromadzone w ramach czynności - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Tworzenie zbiorczego planu wydatków i dochodów szkół i placówek oświatowych na dany rok budżetowy.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- art. 18 ust. 2 pkt 4, art. 30 i art. 33, ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
- art. 12 pkt 5, art. 32 i art. 92 ust. 1 i 2, ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe
- m.in. art.8.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, numer ewidencyjny PESEL, miejsce pracy, zawód, wykształcenie, stanowisko, wymiar godzin pracy, przydział czynności, składniki wynagrodzenia: (a)płaca zasadnicza, (b)wysługa lat, (c)dodatki - funkcyjny, (d)motywacyjny, (e)za warunki pracy, (f)wychowawstwo, (g)opiekun stażu, (h)specjalizacje oraz (i)inne dodatki, premie, składniki wynagrodzenia jednorazowe: (a)dodatkowe wynagrodzenie roczne, (b)nagrody jubileuszowe, (c)odprawy, (d)zagospodarowanie, data ważności umowy o pracę, stopień awansu zawodowego, podstawa trzynastki, urlop wychowawczy, urlop bezpłatny, długotrwałe zwolnienie lekarskie, nadgodziny, ekwiwalent za urlop, służbowy adres poczty elektronicznej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
Okresy przetwarzania danych:- materiały, projekty, korespondencja, uzgodnienia dotyczące przygotowanie projektu budżetu gminy - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- dane zebrane w procesie dotyczące budżetów komórek organizacyjnych i ich zmiany - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WFI - Wydział Finansów Oświatowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:-zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom gminy i osobom przebywającym czasowo na terenie gminy, -zapewnienie bezpieczeństwa, ochrony mienia na terenie nieruchomości zatrządzanych przez WBZPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- ustawa z 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
- ustawa z 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym
- ustawa z 26 czerwca 1974 Kodeks pracy
- ustawa z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
Zakres przetwarzanych danych:imię, drugie imię, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres zameldowania, adres zamieszkania, adres do korespondencji, miejsce pracy, adres e-mail, nr rejestracyjny pojazdu, wizerunek, data urodzenia, miejsce urodzenia, nr PESEL, nr telefonu, seria i nr dowodu osobistego, zawód, wykształcenie
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- pochodzenie rasowe lub etniczne
- poglądy polityczne
- przekonania religijne lub światopoglądowe
- dane dotyczące zdrowia
- seksualność lub orientacja seksualna tej osoby
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- dane biometryczne (wizerunek) - pozyskane w trakcie zapisu Monitoringu prewencyjnego Wrocławia oraz nieruchomości zarządzanych przez WBZ, dane kontaktowe i identyfikacyjne wprowadzane do Kalendarza wydarzeń Wrocławia - do 3 miesięcy
- dane kontaktowe, identyfikacyjne - pozyskiwane w trakcie zgłoszeń telefonicznych i interwencji oraz ewidencji wydarzeń organizowanych na terenie Wrocławia - do 18 miesięcy
- Dane kontaktowe - plany zarządzania kryzysowego (kategoria archiwalna A) - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane związane z ewidencją wejść i wyjść na teren obiektu - do 1 roku
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja procedur sprzedaży nieruchomości komunalnych w trybie przetargowym i bezprzetargowym oraz oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste. Cele dodatkowe: 1) przesyłanie informacji mailowej dotyczącej nieruchomości gminnych przeznaczonych do przetargu 2) cykliczne przesyłanie newslettera w wersji elektronicznej do osób zainteresowanychPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP Numery kont bankowych.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- Dane przetwarzane w zakresie zakupu nieruchomości - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane przetwarzanie w zakresie obsługi odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WNS - Wydział Nabywania i Sprzedaży NieruchomościCel:Realizacja zgłoszenia zapotrzebowania na usługę tłumaczenia języka migowego podczas wizyty w Urzędzie Miejskim Wrocławia.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2017 r. poz. 1824)
- ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511).
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail, nr telefonu, nr tel komórkowego, nr faksu, i inne dane konieczne do załatwienia sprawy.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dane z faktury oraz wniosku o zapotrzebowanie na bezpłatna usługę tłumaczenia języka migowego, umowy - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BWB - Biuro Wrocław bez BarierCel:Potwierdzanie, przedłużanie, unieważnianie i zmiana danych użytkowników profilu zaufanego w Urzędzie Miejskim Wrocławia.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności realizujących zadania publiczne ( w związku ze stosowanym sposobem autoryzacji użytkowników poprzez login.gov.pl czyli Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej).
Zakres przetwarzanych danych:Imię (imiona) i nazwisko; adres e-mail, PESEL, nr telefonu komórkowego, identyfikator użytkownika, identyfikator profilu zaufanego e-PUAP, termin ważności profilu, czas dokonania potwierdzenia profilu zaufanego, imię i nazwisko osoby upoważnionej do potwierdzenia profilu zaufanego e-PUAP, rodzaj dokumentu tożsamości, numer dokumentu, kraj wydania dokumentuOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zawarte w zasobie - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WPO - Wydział Podatków i OpłatCel:Osiągnięcie wysokiej jakości obsługi spraw obywatelskich, przekazywanie odpowiednim służbom informacji o bezpośrednich zagrożeniach życia lub mienia publicznego, realizacja statutowych zadań realizowanych przez Gminę Wrocław na rzecz mieszkańców miasta w zakresie zaspokajania zbiorowych potrzeb wspólnoty.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, identyfikator zgłaszającego w Aplikacji Mobilnej.Okresy przetwarzania danych:- nagrane rozmowy telefoniczne na potrzeby ewentualnych postępowań skargowych - 3 miesiące
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i KadrCel:Zapewnienie sprawnej obsługi klientów poprzez proces internetowej rezerwacji terminu wizyty i jej obsługi.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
Zakres przetwarzanych danych:1) 5 ostatnich znaków numeru PESEL (5-znakowy symbol umożliwiający identyfikację zarezerwowanego terminu wizyty) , adres e-mail - klientów UMW 2) imię i nazwisko, nazwa konta - pracowników CUI i pracowników UMWOkresy przetwarzania danych:- dane dotyczące klientów UMW korzystających z systemu internetowej rezerwacji wizyty - 1 dzień po odbyciu zarezerwowanej wizyty
- dane dotyczące użytkowników i administratorów systemu informatycznego - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu pracy osoby, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:USC - Urząd Stanu CywilnegoCel:Korzystanie przez użytkowników z usług Platformy Informacyjno-Płatniczej (PLIP2)Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) 1. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) 2. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (w związku ze stosowanym sposobem autoryzacji użytkowników poprzez login.gov.pl czyli Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej)
Zakres przetwarzanych danych:Nazwisko; imiona; adres; adres e-mail; adres elektroniczny; numer NIP; PESEL; identyfikator użytkownika na platformie login.gov.pl, kwota zobowiązania, dane dotyczące transakcji płatniczej wynikające z uiszczanego zobowiązania.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane na podstawie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (w związku ze stosowanym sposobem autoryzacji użytkowników poprzez login.gov.pl czyli Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej) - 5 lat od stycznia następnego roku po zakończeniu w wydziale ostatniej sprawy z danego symbolu JRWA
- wszystkie dane przetwarzane w celu w celu prezentacji zobowiązań podatkowych i cywilnoprawnych za pośrednictwem platformy PLIP oraz w celu rozpatrywania reklamacji w związku z funkcjonowaniem platformy, w tym rozliczania wpłat - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WPO - Wydział Podatków i Opłat