Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Obsługa zgłoszeń do planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Wrocławia (PGN)Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, USTAWA Z DNIA 5 CZERWCA 1998 R. O SAMORZĄDZIE WOJEWÓDZTWA, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska z późn. zm., ustawa z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej z późn. zm., uchwała Nr XII/300/19 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 4 lipca 2019r. w sprawie „Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Wrocławia” zmieniająca uchwałę nr VIII/345/15 rady Miejskiej Wrocławia ws. gospodarki niskoemisyjnej dla Wrocławia.
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko osoby zgłaszającej, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy, dane dotyczące inwestycji, w tym adres, adres do e-doręczeńOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie AP wykona ekspertyzę i zdecyduje czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Wizyjny monitoring wewnętrzny stosowany jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, ochrony mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Gminę Wrocław-Urząd Miejski Wrocławia na szkodę. Wizyjny monitoring zewnętrzny stosuje się w celu zapewnienia bezpieczeństwa publicznego i bezpieczeństwa klientów oraz ochrony ppoż w obszarze przestrzeni publicznej wokół obiektów Urzędu, w tym ograniczenie zachowań nagannych i innych zachowań niepożądanychPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e) W obszarze monitorowania zewnętrznego interes publiczny w zakresie potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa publicznego, bezpieczeństwa klientów oraz ochrony p.poż w obszarze przestrzeni wokół obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia. Urząd korzysta z systemu monitoringu wizyjnego wewnątrz swoich budynków zgodnie z art. 22[2] ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 i 1000), natomiast zewnętrzny monitoring wizyjny jest stosowany na podstawie art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 i 2232 oraz z 2018 r. poz. 130 i 1000).
-
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f) W obszarze monitorowania wewnętrznego uzasadniony interes administratora, polegający na potrzebie zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Urzędu i w jego placówkach oraz możliwości identyfikacji osób znajdujących się na ich terenie. Urząd korzysta z systemu monitoringu wizyjnego wewnątrz swoich budynków zgodnie z art. 22[2] ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 i 1000), natomiast zewnętrzny monitoring wizyjny jest stosowany na podstawie art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 i 2232 oraz z 2018 r. poz. 130 i 1000).
Zakres przetwarzanych danych:Wizerunki postaci i twarzy osób w ruchu bez dźwięku oraz bez możliwości automatycznego rozpoznawania osób monitorowanych w oparciu o cechy biometryczne.Okresy przetwarzania danych:- Po upływie okresu przechowywania nagrania obrazu podlegają zniszczeniu - maksymalnie 1 miesiąc
- W sytuacji w której nagrania zostały zabezpieczone, zgodnie z odrębnymi przepisami i przekazane uprawnionym podm. - ponad 1 miesiąc (poza systemem)
Komórka merytoryczna:WOU - Wydział Obsługi Urzędu -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Celem jest: -przyjęcie zgłoszeń, informacji, uwag, odpowiedzi, udostępnianie dokumentów dot. instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne; -wydanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu, interwencje w sprawie; -przyjęcie zgłoszeń, wydanie pozwoleń, zezwoleń, decyzji, zatwierdzanie dokumentów dot. emisji gazów i pyłów do powietrza; -przyjęcie zgłoszeń, interwencje, wydanie decyzji dot. przeciwdziałaniu zanieczyszczeniom wód i gruntów oraz księgowanie i rozliczanie wymaganych opłat.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Instalacje wytwarzające pola elektromagnetyczne: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 152 i 152b) Rozporządzenie RM z w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia Rozporządzenie MŚrod. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku Rozporządzenia Ministra Klimatu w sprawie sposobów sprawdzania dotrzymania dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego Ochrona przed hałasem: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 115 a) Rozporządzenie MŚrod. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku; Emisja gazów i pyłów: Ustawa Prawo ochrony środowiska (art. 152) Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia; Rozporządzenie MŚrod. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia; Ustawa Prawo ochrony środowiska (Art. 181 ust. 1 pkt 2, art. 183 ust. 1 w związku z art. 378 ust. 1, art. 184 ust. 1 i 2, ust. 3 w związku z art. 143, ust. 4, art. 187, 188 i 221 oraz art. 224); Ustawa o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych (art. 52 ust. 1 i 2, art. 54 ust. 2 pkt 1 i ust. 6, w związku z art. 54 ust. 7), (art. 26f ust. 1 i 11 pkt 1 oraz art. 52 ust. 2), (art. 79 ust. 1 i 2 oraz art. 52 ust. 2); Ustawa Prawo ochrony środowiska (Art. 154 ust. la i ust. 2, w związku z art. 188 ust. 2 pkt 1, 2 i 5, art. 224 oraz art. 378 ust. 1) Przeciwdziałanie zanieczyszczeniom wód i gruntów: Ustawa Prawo ochrony środowiska Rozporządzenie MŚrod. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia; Ustawa Prawo wodne (art. 234), oraz w związku z obowiązkiem uiszczania opłat skarbowych przez Wnioskodawców ustawa o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:W zakresie zgłoszeń instalacji: wytwarzających pola elektromagnetyczne, wprowadzających pyły i gazy do środowiska, wprowadzających ścieki bytowe do ziemi Oznaczenie prowadzącego instalację, jego adres zamieszkania lub siedziby, adres do korespondencji; NIP, regon, KRS, numer telefonu, adres e-mail. Adres zakładu, na którego terenie prowadzona jest eksploatacja instalacji oraz dane techniczne instalacji. Dane pełnomocnika: imię i nazwisko, adres, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail, pesel (są to dane które pełnomocnicy przedkładają dobrowolnie). Dane instytucji akredytowanej prowadzącej pomiary instalacji. Dane osób zgłaszających uwagi do instalacji. W pozostałym zakresie: decyzje, pozwolenia, interwencje Dane osobowe wnioskodawcy (imię, nazwisko, adres), oznaczenie nieruchomości i rodzaju instalacji.Okresy przetwarzania danych:- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców w zakresie decyzji administracyjnych dotyczących przeciwdziałania zanieczyszczeniom wód oraz naruszenie stanu wody na gruncie (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. B5) - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców prowadzących instalacje, których eksploatacja i wymaga zgłoszenia a nie wymaga pozwolenia oraz dane w zakresie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE5) - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostana usuniete
- dane zwykłe osób fizycznych lub przedsiębiorców w zakresie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza (tej kwestii o której mówi symbol JRWA o kategorii arch. BE10) - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Gromadzenie informacji o wyrobach zawierających azbest, realizacja prac polegających na ich usuwaniu przez wykonawcę wybranego przez Gminę w przetargu oraz wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Wrocławia przez wykonawcę wybranego przez Gminę.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:adres miejsca, na którym wykorzystywany jest azbest lub wyroby zawierające azbest, nazwisko, imię, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonuOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m 2. Księgowanie i rozliczanie zapłaconej opłaty skarbowej.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) Art. 4 ust 1 ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:Dane właściciela jednostki (Wnioskującego), współwłaścicieli, pełnomocnika, armatora, dane sprzedającego (umowa kupna sprzedaży, faktura): imię i nazwisko, drugie imię, adres zamieszkania lub adres siedziby, adres do korespondencji, kraj, data i miejsce urodzenia, Pesel, nr dowodu osobistego, nr paszportu, nr telefonu, adres e-mail, nr konta bankowego (potwierdzenie opłaty), NIP, KRS, REGONOkresy przetwarzania danych:- - Wnioski złożone w formie papierowej, po odwzorowaniu elektronicznym przez pracownika organu rejestrującego, są bezzwłocznie zwracane Wnioskodawcy
- Dane zawarte w rejestrze REJA24 - przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego organów rejestrujących oraz Administratora, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, w szczególności ze wzglę
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie legitymacji dla członków Społecznej Straży Rybackiej uprawniającej do kontrolowania wędkarzy.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz.U. z 1999 r. Nr 66, poz. 750 z późn. zm.),
- uchwała nr XXI/678/00 Rady Miejskiej Wrocławia z dnai 18 maja 2000 roku w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie Społecznej Straży Rybackiej
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, miejsce pracy, przynależność do Polskiego Związku Wędkarskiego, dane odnośnie karalności, stosunek do służby wojskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie karty łowiectwa podwodnego osobie która ukończyła 18 lat, uprawniającej do połowu ryb, na podstawie zdanego egzaminu w uprawnionej organizacji społecznej.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz.U. z 2015 r., poz. 652).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, miejsce urodzenia, data urodzenia, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, zawód,wykształcenie, zdjęcie.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie karty wędkarskiej osobie, która ukończyła 14 lat, uprawniającej do amatorskiego połowu ryb, na podstawie zdanego egzaminu w uprawnionej organizacji społecznej.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 652).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, zdjęcie, nazwisko, imię ojca, imię matki, nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia, seria i numer dowodu osobistego, zawód, wykształcenie.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Wydanie zaświadczenia o rejestracji sprzętu służącego do połowu ryb wraz z nadanym numerem.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 652).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, dane dotyczące jednostki pływającej służącej do amatorskiego połowu ryb, nazwisko, adres zamieszkania, seria i numer dowodu osobistego.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Obsługa wniosków dotyczących rejestracji/wykreślenia/zmiany danych w rejestrze zwierząt egzotycznych zagrożonych wyginięciem przetrzymywanych na terenie Wrocławia.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.
- kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres posiadacza lub prowadzącego hodowlę, adres miejsca przetrzymywania zwierzęcia, numer telefonu, adres e-mail, dane identyfikujące sprawę, data wpisu/skreślenia, zmiana danych, dane dotyczące posiadanych zwierząt (w szczególności gatunek, liczba, płeć, dokument legalności, oznakowanie, cel przetrzymywania, dane dotyczące opłaty skarbowej, dane dotyczące rodzica/opiekuna prawnego/pełnomocnika.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane ujęte w formie elektronicznej - rejestr SharePoint "CITES" - Data wykreślenia zwierząt z rejestr
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:1.Wydawanie decyzji zezwalającej na utrzymywanie lub hodowanie psów ras uznawanych za agresywne. 2.Wydawanie decyzji zezwalającej na utrzymywanie lub hodowanie chartów rasowych lub ich mieszańców.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt
- ustawa z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Zakres przetwarzanych danych:Imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, numer konta bankowego, adres utrzymywania psa, dane identyfikacyjne psa, w tym: pochodzenie psa, metryka, rodowód, data urodzenia, numer mikroprocesora lub tatuaż, nazwisko i adres poprzedniego właściciela, hodowcy – opcjonalnie, dane lekarza weterynarii zawarte w zaświadczeniu o szczepieniu przeciw wściekliźnieOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział Środowiska -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Realizacja zadań związanych ze sprawowaniem mandatu radnego miejskiego i osiedlowego oraz uczestnictwo radnych w delegacjach i innych spotkaniach.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1890 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, wysokość diet radnych Rady Miejskiej, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- poglądy polityczne
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady Miejskiej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych; 2. Prowadzenie wykazu dziennych opiekunów; 3. Sprawowanie nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami w zakresie warunków i jakości sprawowanej opieki, 4. Organizacja opieki na dziećmi w wieku do lat 3 w żłobkach dofinansowanych przez Gminę Wrocław.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Z 2016 r., poz. 157 z późn. zm.).
- art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z póź. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, imię ojca, imię matki, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, data urodzenia, miejsce urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, zawód, miejsce pracy, nr rachunku bankowego, wykształcenie, dane z dokumentów lub nośników informacji mające związek z przedmiotem nadzoru
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WZD - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych -
Cel:Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, adres e-mail, telefon, nr konta bankowego, podpis elektroniczny oraz następujące dane wymienione w art. 10 RODO:- wyroki skazujące
Okresy przetwarzania danych:- Kompletna dokumentacja dotycząca udzielenia zamówienia - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- kompletna dokumentacja dot. zamówienia - postępowanie z udziałem środków UE - cały okres trwania projektu oraz okres trwałości projektu
Komórka merytoryczna:WZP - Wydział Zamówień Publicznych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wyłonienie podmiotu wykonującego dane zlecenie.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nr rachunku bankowego, dobrowolnie adres e-mail, nr telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
Cel:Rozpatrzenie wniosków składanych przez obywateli i przyznanie przez Radę Miejską Wrocławia tytułu Civitate Wratislaviensi Donatus oraz Nagród Wrocławia. Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko,adres zamieszkania, numer PESEL,adres zamieszkania lub pobytu,numer telefonu,zawód, miejsce pracy,wykształcenie Urząd Skarbowy, dane bankowe niezbędne do dokonania przelewu, wizerunek (zdjęcie) oraz informacje o osiągnięciach dotyczące kandydatów i laureatów, uzasadnienie, dane dot. obywateli składających wnioski.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady MiejskiejCel:Otrzymanie Honorowego Patronatu Prezydenta bądź jego udział w Komitecie Honorowym nad organizowanym wydarzeniem.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, numer telefonu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro PrezydentaCel:Organizacja przez gminę: wydarzeń kulturalnych, sportowych, prozdrowotnych, edukacyjnych, promocyjnych oraz spotkań w ramach współpracy ze społecznością Lokalną, organizacjami pozarządowymi i politycznymi oraz międzynarodowymiPodstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, miejsce prac, tytuł/stopień naukowy, zajmowane stanowisko.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)