Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Nadzór nad organizacją pracy szkół i placówek oświatowych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy
- ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Zakres przetwarzanych danych:imiona, kwalifikacje, stopień awansu zawodowego, stanowisko, wymiar etatu, wymiar godzin pracy, przydział czynności, staż pracy, nieobecności, imię, nazwisko, numer PESEL, zawód, miejsce pracy, wykształcenie.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- przynależność do związków zawodowych
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zgromadzone w czynności - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WPS+WPP - Wydział Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych + Wydział Przedszkoli i Szkół Podstawowych -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:1. Wykonanie zobowiązań związanych z umowami cywilnoprawnymi 2. Archiwizacja dokumentacji.Podstawa prawna:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Kodeks cywilny,
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych),
- przepisów o ubezpieczeniu społecznym (ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych),
- ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- ubezpieczeniu zdrowotnym (ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych),
- podatkach (ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników, ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r.
- Ordynacja podatkowa, ustawa z dnia 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych),
- wypadkach przy pracy (ustawa z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych), rachunkowości (ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości),
- ustawa z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Zakres przetwarzanych danych:imię i nazwisko, pesel, data urodzenia, miejsce urodzenia, imiona rodziców, obywatelstwo, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, wykształcenie (ukończone szkoły, szkolenia, tytuły naukowe), data zawarcia umowy, data ważności umowy, rodzaj umowy, NIP, nr konta bankowego, Urząd Skarbowy, rodzaj pracy, miejsce wykonywania pracy, przypisanie organizacyjne, wynagrodzenie, wymiar czasu pracy, adres mail służbowy, adres do e-doręczeń, telefon służbowy, seria i numer dowodu tożsamości (organ wydający i data wydania), dane do ZUS, prawo do emerytury / renty, kod tyt. ubezpieczenia, dane dot. urlopu i innych nieobecności, ewidencja czasu pracy, zaświadczenie lekarskie (przeciwwskazania do pracy, wskazania lekarskie, informacja o niepełnosprawności), zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku,
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
Okresy przetwarzania danych:- Dokumentacja należności, od których nie są odprowadzane składki ZUS - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dokumentacja wynagrodzeń z bezosobowego funduszu płac - 50 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WOK - Wydział Organizacyjny i Kadr -
Cel:Wpis do księgi kondolencyjnejPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, miejscowość, IP, data wpisu, treść kondolencji.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane w zasobie - po 5 latach dane zostaną trwale usuniete
Komórka merytoryczna:WKO - Wydział Komunikacji Społecznej -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)