Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Wypełnienie obowiązków gminy wobec OSPPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) ustawa z 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, PESEL, numer i seria dowodu osobistego, adres zamieszkania, adres do korespondencji, numer rachunku bankowego, numer telefonu, kategoria i numer prawa jazdyOkresy przetwarzania danych:- wszystkie przetwarzane dane osobowe - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WBZ - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Ustalenie osób wchodzących w prawa zmarłych użytkowników wieczystych, dzierżawców, właścicieli nieruchomości i dłużników Gminy Wrocław i Skarbu Państwa.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 121),
- ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1785),
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, imię ojca, imię matki, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, seria i numer dowodu osobistego, numer NIP, adres, adres elektroniczny, dane geodezyjne, nieruchomości, numer PKD, dane pozyskiwane z księgi wieczystej, identyfikatory osób w zasobie informacyjnym, dane dotyczące zobowiązania (np. kwota zobowiązania, termin płatności, rodzaj zobowiązania), numer i seria paszportuOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Ustalenie, czy UMW jest dłużnikiem zajętej wierzytelności i korespondencja w tym zakresie.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko,imiona rodziców, adres, PESEL, NIP, Regon, data urodzenia, nr dowodu osobistego, dane dotyczące wyroków wykonawczych, identyfikator postępowania egzekucyjnego/czynności (sygnatura spraw komorniczych, numery spraw egzekucyjnych, numery poszczególnych czynności)Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane zawarte w zasobie zgodnie z kategorią archiwalną B-5 - Zgodnie z kategorią archiwalną dane są przechowywane przez 5 lat po czym są brakowane
Komórka merytoryczna:WKS - Wydział Księgowości -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Prawidłowe wykonywanie zadań ustawowych w zakresie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko i imiona, imię ojca, imię matki,adres zameldowania,adres do korespondencji, adres e-mail, data urodzenia, numer PESEL, numer telefonu, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer NIP, nr rachunków bankowych stron i uczestników postępowań, miejsce pracy seria i numer dowodu osobistego i innych dokumentów stwierdzających tożsamość stron i uczestników postępowań, numery rejestracyjne i inne dane identyfikacyjne pojazdów stron i uczestników postępowań, adresy nieruchomości stron i uczestników postępowań, numery ksiąg wieczystych nieruchomości stron i uczestników postępowań, numery świadczeń emerytalno-rentowych, stron i uczestników postępowań,stan cywilny, dane dotyczące osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym, stan majątkowy i kondycja finansowa zobowiązanego, wysokość i źródła dochodów, adres elektroniczny, numery telefaxu, adres do doręczeń;, dane dot. prowadzonej działalności (w tym Regon, miejsca prowadzenia działalności),dane dot. pełnomocników (w tym imiona, nazwiska, adresy), dane dot. kuratorów (w tym imiona, nazwiska, adresy);
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:WZN - Wydział Zarządzania Należnościami -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Wprowadzanie danych o źródłach ciepła lub źródłach spalania paliw do elektronicznej bazy danych pn. Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB) z deklaracji składanych w postaci pisemnej przez właścicieli lub zarządców budynków lub lokali z terenu WrocławiaPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c) art. 27g ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 438.) o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, adres miejsca zamieszkania lub siedziby, dane i informacje o budynkach i lokalach, w obrębie których są zainstalowane oraz eksploatowane źródła ciepła lub źródła spalania paliw, o których mowa w art. 27a ust. 2 Ustawy. Dane kontaktowe, które obejmują w szczególności: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji, adres do eDoręczeńOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane zawarte w CEEB zgodnie z art. 27a ust.2 ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o CEEB, - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WKE - Wydział Klimatu i Energii -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)