Wyciąg z rejestru czynności przetwarzania administratora danych
Jakie informacje są prezentowane na tej stronie
Na tej stronie prezentowany jest wyciąg z rejestru czynności przetwarzania danych osobowych prowadzonego przez administratora danych. Informacje mają charakter poglądowy oraz informacyjny i są przeznaczone przede wszystkim dla podmiotów danych (osób, których dane są przetwarzane). Nie jest to formalny i pełny rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w rozumieniu artykułu 30 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Dane są aktualizowane automatycznie raz dziennie.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Wrocławia bądź Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
- przez e-mail kum@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 77
Inspektor Ochrony Danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki.
Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
- przez e-mail: iod@um.wroc.pl
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
Lista czynności przetwarzania danych osobowych
-
Cel:Przeprowadzenie audytów wewnętrznych, zewnętrznych, oceny zgodności potwierdzających spełnienie wymagań wdrożonych systemów i norm oraz uzyskanie certyfikacjiPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f) 1) właścicielami zasobów informacyjnych, do których audytorzy ZSZ mają dostęp są inne komórki organizacyjne UMW, co wynika z istoty audytu wewnętrznego; 2) dane osobowe z zasobów, o których mowa w pkt 1 nie są utrwalane przez audytorów ZSZ (audytorzy ZSZ mają wgląd do tych danych, ale ich nie utrwalają); 3) dane osobowe utrwalane są przez audytorów ZSZ jedynie w raporcie z audytu, a danymi tymi są są imiona i nazwiska audytorów ZSZ oraz imiona i nazwiska pracowników UMW, którzy uczestniczyli w audycie ZSZ. Ponadto w raporcie mogą pojawić się dane, które nie prowadzą do identyfikacji osoby, której dane dotyczą (np. numer decyzji);
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, stanowisko, miejsce w strukturze organizacyjnej, lokalizacja, wykształcenie pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia, inne dane dostarczone do Urzędu Miejskiego Wrocławia z wyłączeniem art 9 i 10 RODOOkresy przetwarzania danych:- dane zawarte w raportach z audytów, raportach z oceny zgodności - zgodnie z kategorią archiwalną A przechowywane wieczyście, po 25 latach od wytworzenia przekazywane do Archiwum Państwow
Komórka merytoryczna:KZSZ - Koordynator Zintegrowanego Systemu Zarządzania -
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
-
Cel:Sporządzanie: MPZP i ich zmian; planu ogólnego i SUIKZP i ich zmian; wypisów i wyrysów z SUIKZP; Ustalanie numeracji porządkowej budynków; Zawarcie umów o dzieło; Realizacja zadań dot. zagospodarowania przestrzennego na obszarach nie objętych mpzp; prowadzenie "newslettera planistycznego", rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, Przeprowadzanie badania ankietowego dotyczącego preferencji wyboru nazwy nowej ulicy we WrocławiuPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw;
- ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
- ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 3 ust. 1 i art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wydział Planowania Przestrzennego sporządza plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz wykonuje analizy, których podstawą zgodnie z art. 21 ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne są dane z ewidencji gruntów i budynków. WPL wydaje decyzje administracyjne dotyczące warunków zabudowy na terenach nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zakres przetwarzanych danych:Imię, nazwisko, adres, nr telefonu, nr księgi wieczystej, oznaczenie nieruchomości, dane dot. ekspertów zawierających umowę: imię, nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, data i miejsce urodzenia, nr rachunku bankowego. Imię i nazwisko wnioskodawcy (inwestora), adres zamieszkania, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; PESEL Imię i nazwisko pełnomocnika, adres do korespondencji, telefon, mail, rodzaj dokumentu - seria i nr; Imię i nazwisko strony postępowania (imiona i nazwiska rodziców), adres zamieszkania, stan cywilny, PESEL nr telefonu (ankieta dot. nazewnictwa ulic).Okresy przetwarzania danych:- Dane dotyczące opracowania i zmian mpzp, studium, planu ogólnego, ustalania adresów porządkowych, procedowania wniosków dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz towarzyszących we Wrocławiu - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dotyczące umowy o dzieło - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Dane dotyczące wypisów i wyrysów, wniosków o zmianę mpzp, studium, planu ogólnego, prowadzenia "newslettera planistycznego" - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- Pliki video z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po zakończeniu dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Pliki audio z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online) - Po sporządzeniu protokołu z dyskusji publicznej, która odbywa się za pomocą środków porozumiewania się na odległość (online)
- Dane dot. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego, zniesienia współwłasności nieruchomości, sprawozdawczości statystycznej - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Dane dot. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawania wyrysów, wypisów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - 5 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
- nr telefonu - Przechowywanie danych do momentu weryfikacji poprawności oddanego głosu w ankiecie, nie dłużej niż do opracowania raportu z wyników ankiety. Po opracowaniu raportu z wyników dane zostaną usunięte.
Komórka merytoryczna:WPL - Wydział Planowania Przestrzennego -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Coroczna organizacja projektu, Plebiscytu "Wrocław bez barier", w szczególności obejmująca przyjmowanie zgłoszeń nominatów do wyróżnień oraz wybór i uhonorowanie laureatów.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
Zakres przetwarzanych danych:dane identyfikacyjne i kontaktowe dane kandydata: imię i nazwisko lub imiona i nazwiska lub nazwa organizacji, nr telefonu, adres email, strona internetowa kandydata, krótki opis działalności kandydata i ew. uzasadnienie zgłoszenia, zdjęcie kandydata; dane osoby nominującej oraz członka kapituły: imię , nazwisko, dane kontaktowe.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane dotyczące osoby nominującej - do zakończenia corocznego projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier"
- wszystkie dane osoby nominowanej, która nie wyraziła zgody na przyznanie jej wyróżnienia lub odznaczenia - do momentu zgłoszenia braku zgody na udział w projekcie, ale nie dłużej niż do jego zakończenia
- wszystkie dane osoby nominowanej, która wyraziła zgodę na przyznanie jej wyróżnienia lub odznaczenia - do zakończenia projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier" (edycja roczna), a następnie przez 10 lat przechowywane w Archiwum Zakładowym
- imię, nazwisko, wizerunek osoby nominowanej (laureata plebiscytu), która wyraziła zgodę na publikację danych osobowych - do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych
- wszystkie dane członków kapituły plebiscytu - do zakończenia corocznego projektu Plebiscytu "Wrocław bez barier"
Komórka merytoryczna:BWB - Biuro Wrocław bez Barier -
Cel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletówPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, wizerunek (zdjęcie), numer karty, rodzaj biletu, numer ewidencyjny pasażera, trasa (relacja), nr linii, nr kursu, data ważności biletu, data sprzedaży biletu, PESEL, a w przypadku wystawienia faktury: NIP, nazwa firmy, REGON, adresOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, numer NIP, imiona, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:1. Sprzedaż biletów i prowadzenie ewidencji wydanych Wrocławskich Kart Miejskich., 2. Działania promocyjne w zakresie transportu publicznegoPodstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej (6.1.d)
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, rodzaj użytej karty (URBANCARD/Elektroniczna Legitymacja Studencka /URBANCARD EP /inna), PESEL lub data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu, email, zdjęcie, numer Karty Urbancard, numer albumu, status karty – aktywna/zablokowana, rodzaj biletu, cena biletu, data ważności biletu, data i godzina transakcji, wartość doładowania Elektronicznej Portmonetki, rodzaj i liczba biletów opłaconych z Elektronicznej Portmonetki, rodzaj i liczba biletów opłaconych Zbliżeniową Kartą Płatniczą, określenie kanału sprzedaży, numer punktu sprzedaży, dane identyfikacyjne kontrolera, numer pojazdu, nr linii, data kontroli, wynik kontroli, informacja, czy wystawiona została opłata dodatkowa (TAK/NIE), nazwa firmy, NIP, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer wniosku, Id wniosku, Obcokrajowiec (TAK/NIE), data zastrzeżenia Karty Urbancard, Usunięcie Karty Urbancard, numer reklamacji , Id- unikatowy numer użytkownika sklepu WWW, informacja czy użytkownik potwierdził rejestrację (TAK/NIE), data i godzina utworzenia konta w Portalu Pasażera, informacja czy konto w Portalu Pasażera zostało usunięte (TAK/NIE), numer faktury, typ karty (imienna, okaziciel), nr kontraktu (rodzaj biletu), data transakcji w historii karty, typ transakcji w historii karty (doładowanie EP, skasowanie EP, zakup biletu okresowego, skasowanie ZKP), wartość brutto, netto, VAT w historii karty, sposób płatności (gotówka, ZKP, EP, BLIK) w historii karty.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wizerunek pracowników UMW - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych-prowadzenia kampanii promocyjnej) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, nazwisko, numer NIPOkresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział TransportuCel:Sprzedaż biletów, prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, wizerunek (zdjęcie), numer ewidencyjny pasażera, numer karty, rodzaj biletu, trasa, numer linii, nr kursu,data ważności biletu,data sprzedaży biletu, w przypadku wystawienia faktury: nazwa firmy, REGON, adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer NIP.Okresy przetwarzania danych:- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres czasu wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
- dane do przetwarzania których ma zastosowanie art. 112. ustawy o podatku od towarów i usług oraz art. 70 ustawy Ordynacja podatkowa - 5 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
Komórka merytoryczna:WTR - Wydział Transportu -
Cel:Realizacja czynności związanych z przygotowaniem, realizacją, rozliczeniem i zachowaniem trwałości projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej. Podpisane umowy/PartnerstwaPodstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021
- 2027 (Dz.U.2022.1079 ze zm.)
- Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 198. ze zm.)
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.)
- Porozumienie z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji i koordynowaniu wspólnych przedsięwzięć, bieżącej obsłudze i rozliczeniach ZIT WrOF
- zgoda dotycząca wykorzystania wizerunku i wybranych w/w danych zawartych w deklaracjach przystąpienia do projektów
- inne akty prawne i dokumenty dotyczące realizacji zadań ZIT.
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem (6.1f)
Zakres przetwarzanych danych:Administrator będzie przetwarzał służbowe dane określone w art. 87 ust.2 Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (tzw. Ustawy wdrożeniowej), w szczególności: k imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, firma i adres, login, numer telefonu, numer faksu, numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), numer identyfikacji podatkowej (NIP), numer w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON) lub inne identyfikatory funkcjonujące w danym państwie, forma prawna prowadzonej działalności, płeć; dane związane z zakresem uczestnictwa osób fizycznych w projekcie, niewymienione wyżej, takie jak wymiar czasu pracy, stanowisko, kwota wynagrodzenia, obywatelstwo, data rozpoczęcia udziału w projekcie lub wsparciu, data zakończenia udziału w projekcie lub wsparciu, forma i okres zaangażowania w projekcie, data urodzenia; dane osób fizycznych , które widnieją na dokumentach potwierdzających kwalifikowalność wydatków, w tym kwota wynagrodzenia, numer rachunku bankowego . Ponadto Administrator będzie przetwarzał dane takie jak: nazwa oraz dane adresowe instytucji, firmy, stowarzyszenia itp. w której osoba jest zatrudniona lub którą reprezentuje, nazwa rady, komitetu, zespołu itd. którego osoba jest członkiem, inne dane niezbędne do należytej realizacji umowy o dofinansowanie projektu/umowy partnerskiej itd. których przetwarzanie wynika z przepisów prawa albo które są niezbędne do realizacji zadania publicznego (tj. realizacji projektu, zadań w projekcie), lub umowy lub podjęcia działań na żądanie strony umowy przed jej zawarciem i które wynikają z charakteru tego zadania (np. wizerunek, data urodzenia). Zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku i wybranych w/w danych zawartych w deklaracjach przystąpienia do projektów.Okresy przetwarzania danych:- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Gmina Wrocław lub Urząd Miejski Wrocławia (dane powierzone do przetwarzania zgodne z zakresem podpisanych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych) - 25 lat od stycznia roku następnego po roku, w którym realizacja projektu zostanie zakończona, następnie wieczyście w AP
- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Podmiot Przetwarzający zgodnie z podpisanymi umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych - 5 lat od 31 grudnia roku, w którym Instytucja Zarządzająca/Pośrednicząca przekaże ostatnią płatność lub zatwierdzi końcowy wniosek o płatność (ostateczne rozliczenie projektu)
- dane osobowe opisane w sekcji Zakres przetwarzanych danych (Kategorie danych), w dokumentach, które wytworzy Podmiot Przetwarzający zgodnie z załącznikiem nr 1 szczegóły powierzenia przetwarzania danych, do podpisywania umów powierzenia przetwarzania danych osobowych - 10 lat od stycznia roku następnego po roku, w którym realizacja projektu zostanie zakończona,
Komórka merytoryczna:BIT - Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych -
Cel:Rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji mieszkańców i innych podmiotów do rady miejskiej oraz spotkania z mieszkańcami i innymi podmiotamiPodstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.).
Zakres przetwarzanych danych:imiona, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, miejsce pracy, numer telefonu, numer faksu.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BRM - Biuro Rady MiejskiejCel:Rejestrowanie skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego Wrocławia w Centralnym Rejestrze Skarg i Wniosków UMW oraz koordynowanie ich rozpatrywania, poprzez przekazywanie skarg i wniosków do rozpatrzenia Dyrektorom komórek organizacyjnych UMW, zgodnie z kompetencjami określonymi w Regulaminie Organizacyjnym UMW, a także przekazywanie skarg i wniosków do rozpatrzenia, zgodnie z właściwością, do innych właściwych organów.Podstawa prawna:-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administarcyjnego (Dz.U. z 2016 r., poz. 23).
Zakres przetwarzanych danych:nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres do korespondencji, miejsce pracy, imiona, dane zawarte w dokumentacji skargowo - wnioskowej.
Szczególne kategorie danych (art. 9 RODO):- dane dotyczące zdrowia
- wyroki skazujące
- czyny zabronione lub związane z tym środki bezpieczeństwa
Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:WSO - Wydział Spraw Obywatelskich -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
-
Cel:Dane przetwarzane w celu udzielania dotacji i rozliczania dotacji ze środków pochodzących z opłat i kar za korzystanie ze środowiska.Podstawa prawna:
- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (6.1b)
Zakres przetwarzanych danych:imiona, informacje dotyczące systemu grzewczego, nazwisko nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, nr rachunku bankowego, nr rachunku bankowegoOkresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - 10 lat od stycznia roku następnego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe (AP) wykona ekspertyzę i zadecyduje, czy dane będą przechowywane wieczyście w AP, czy też zostaną usunięte
- wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WSR - Wydział ŚrodowiskaCel:Udzielenie dotacji celowych na wykonywanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym znajdującym się na terenie wystawy WuWA we Wrocławiu.Podstawa prawna:- zgoda podmiotu danych
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nr rachunku bankowego,dobrowolnie nr telefonu, adres e-mailOkresy przetwarzania danych:- Pozostałe dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
- Wszystkie dane przetwarzane we wskazanym celu, które są przetwarzane wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez podmiot danych - Do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wynikający z kategorii sprawy (celu przetwarzania danych) i przepisów o archiwizacji
Komórka merytoryczna:WAZ - Wydział Architektury i Zabytków -
Cel:Nagradzanie, wyróżnianie osób.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Zakres przetwarzanych danych:imię, nazwisko, adres e-mail.Okresy przetwarzania danych:- Wszystkie dane - Wieczyście - w Archiwum Państwowym, po przekazaniu dokumentów po 25 latach ich przechowywania przez administratora danych
Komórka merytoryczna:BPR - Biuro Prezydenta -
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (6.1e)
-
Cel:Przyznanie nauczycielom i dyrektorom szkół i placówek oświatowych nagród pieniężnych za znaczące osiągnięcia dydaktyczne i wychowawcze.Podstawa prawna:
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe.
Zakres przetwarzanych danych:nazwiska i imiona, miejsce pracy, zajmowane stanowisko, wysokość nagrody, staż pracy pedagogicznej, data i miejsce urodzenia, ostatnia ocena pracy, dotychczas otrzymane nagrody.Okresy przetwarzania danych:- lista osób nagrodzonych, lista osób nagrodzonych opublikowana na BIP - 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy (realizacji celu przetwarzania)
Komórka merytoryczna:BOE - Biuro Obsługi Edukacji -
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (6.1.c)