W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Uwaga! - zmiana godzin i zakresu obsługi Klientów UMW.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy zapoznać się z informacją  zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

ZP/TP/47/2021/WBZ

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP/TP/47/2021/WBZ
Zamawiający Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Tryb zamówienia tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Wartość zamówienia poniżej 5 350 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Platformma zakupowa https://um-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie

Informacja o rozstrzygnięciu w załączniku

Treść

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 972.000,00 zł brutto

Załączniki

Projekt umowy zip, 125 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane