Petycja w sprawie wyznaczenia standardów prowadzenia prac inwestycyjnych przy drzewach i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za nadzór nad takimi pracami
Wersja strony w formacie XMLPrzedmiot petycji | Petycja w sprawie wyznaczenia standardów prowadzenia prac inwestycyjnych przy drzewach i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za nadzór nad takimi pracami |
---|---|
Numer petycji | 42/2018 |
Kategoria | zieleń miejska |
Podmiot wnoszący | Aleksandra Zienkiewicz, Ewa Domańska |
Data złożenia | |
Status | pozostawione bez rozpatrzenia |
BPS-WBO.152.38.2018
Nr ewid.: 00069296/2018/W
W związku z wpływem do Urzędu Miejskiego Wrocławia petycji z dnia 20 sierpnia 2018 r. w sprawie wyznaczenia standardów prowadzenia prac inwestycyjnych przy drzewach i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za nadzór nad takimi pracami, uprzejmie informuję, co następuje:
Zgodnie z zapisami art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2018 r. poz. 870) petycja powinna zawierać:
1) oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję;
2) wskazanie miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów;
3) oznaczenie adresata petycji;
4) wskazanie przedmiotu petycji.
Jednocześnie zgodnie z brzmieniem art. 7 ust. 1 cytowanej ustawy „jeżeli petycja nie spełnia wymogów, o których mowa w art. 4 ust. 2 pkt 1 lub 2, pozostawia się ją bez rozpatrzenia”.
W wyniku analizy treści petycji stwierdzono, że nie spełnia ona wymogów określonych w art. 4 ust. 2 ww. ustawy, tj. wskazania miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję.
W związku z powyższym na zasadzie art. 7 ust 1 ww. ustawy jesteśmy zmuszeni pozostawić petycję bez rozparzenia.
Sebastian Wolszczak
Zastępca Dyrektora Biura ds. Partycypacji Społecznej