[start] [koniec]

Sekretariat
50-107 Wrocław
pl. Nowy -targ 1-8
pok. 112, I piętro
tel. +48 71 777 87 88
faks +48 71 777 87 89
e-mail: wok@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Alicja Bogusz
Zastępca Dyrektora Wydziału: Tadeusz Sokulski


Struktura:

    • Dział Kadr
      Kierownik: Grażyna Perełka
      pok. 142, I piętro
      tel. +48 71 777 72 41

    • Dział Organizacyjny
      Kierownik: Agnieszka Koczapska-Maćko
      pok. 116, I piętro
      tel. +48 71 777 72 21
      faks +48 71 777 77 19
      • Zespół ds. Regulacji Prawno - Organizacyjnych
        pok. 116, I piętro
        tel. +48 71 777 71 47, 777 73 52
        - Pełnomocnictwa i upoważnienia
        pok.116, I piętro
        tel. +48 71 777 72 35, 777 75 32
        - Praktyki, staże, pieczątki i pieczęcie
        pok. 116, I piętro
        tel. +48 71 777 80 42, 777 80 43
        - Stanowisko ds. informacji publicznej
        pok. 116, I piętro
        tel. +48 71 777 74 64
      • Zespół ds. Informacji
        - Informacja o Urzędzie
        pok. 12, parter prawa strona
        tel. +48 71 777 72 18, 777 72 19
        - Redakcja BIP
        pok. 414, IV piętro
        tel. +48 71 777 90 61, 777 90 62
        e-mail: bip@um.wroc.pl
      • Kancelaria Ogólna
        Główny Specjalista: Biana Smolarkiewicz
        pok. 3, parter
        tel.  +48 71 777 72 27, 777 73 07,
        tel.  +48 71 777 71 86 (doręczyciele)
        faks +48 71 777 86 55
        e-mail: kum@um.wroc.pl

    • Dział Rachuby Płac
      Kierownik: Małgorzata Dylak-Wrzuszczak
      pok. 107, I piętro
      tel. +48 71 777 81 87
      • Sekcja Umów Zleceń
        pok. 109, I piętro
        tel. +48 71 777 83 61

    • Dział Rozwoju Zasobów Ludzkich i Szkoleń
      Kierownik: Izabela Zaremba
      pok. 145, I piętro
      tel. +48 71 777 75 52
      Informacja na temat naborów 
      tel. +48 71 777 75 52, 71 777 86 76

    • Zespół ds. Planowania i Sprawozdawczości
      Koordynator Programu: Daniel Kubicki
      pok. 140a, I piętro
      tel. +48 71 777 71 46
      • Delegacje krajowe i zagraniczne
        pok. 422, IV piętro
        tel. +48 71 777 77 03, 777 76 88
      • Centralny rejestr umów - zleceń
        pok. 136, I piętro
        tel. +48 71 777 80 51
      • Rejestracja Czasu Pracy
        pok. 136, I piętro
        tel. +48 71 777 71 09

    • Zespół ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania  
      Pełnomocnik Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania: Wojciech Mazurec
      Pl. Nowy Targ 1-8, pok. 145, I piętro
      faks +48 71 777 87 89

    • Doradca etyczny
      e-mail: antykorupcja@um.wroc.pl

 

  • Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca
    Koordynator Programu: Mariusz Kiciński
    ul. G. Zapolskiej 4 pok. 525A, V piętro
    tel. +48 71 777 77 77

  • Sekcja Spraw Socjalnych
    pok. 413, IV piętro
    tel. +48 71 777 74 72, 777 70 11            

 

Wydział Organizacyjny i Kadr realizuje zadania z zakresu:

  1. określania ogólnych zasad organizacji i funkcjonowania Urzędu, w tym opracowywania i aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
  2. opiniowania regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych Urzędu oraz statutów i regulaminów miejskich jednostek organizacyjnych
  3. przygotowywania upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta Wrocławia oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie
  4. realizacji zapotrzebowania na pieczątki i pieczęcie urzędowe oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie
  5. organizacji i koordynacji prac związanych z przygotowywaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendów oraz spisów
  6. inicjowania i koordynacji systemowych działań i rozwiązań w zakresie racjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi Urzędu, w tym opracowywania regulaminu pracy, regulaminu wynagrodzeń, regulaminu  świadczeń   socjalnych, czynności   związanych z opisem stanowisk pracy w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz procesem ocen pracowniczych
  7. prowadzenia spraw osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych
  8. opracowywania zasad i analiz polityki oraz ewidencji i zarządzania etatyzacją w Urzędzie;
  9. zasad doboru kadr i prowadzenia rekrutacji oraz prowadzenia konkursów na stanowiska pracy w Urzędzie
  10. zarządzania systemem szkoleń i podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników, opracowywania ścieżek rozwoju i budowania motywacyjnego środowiska pracy
  11. organizacji służby przygotowawczej
  12. działalności socjalnej Urzędu, ubezpieczeń społecznych, emerytalnych i rentowych pracowników
  13. współpracy z zakładowymi organizacjami związkowymi
  14. koordynacji i nadzoru nad realizacją przepisów prawnych o dostępie do informacji publicznej w Urzędzie oraz ogłaszania informacji publicznych, w tym dokumentów urzędowych w Biuletynie Informacji Publicznej
  15. wynagrodzeń pracowniczych i bezosobowych oraz rozliczania delegacji, ryczałtów
    i innych świadczeń pieniężnych pracowników
  16. naliczania i wypłat rent wyrównawczych, przejętych po zlikwidowanych miejskich jednostkach organizacyjnych
  17. prowadzenia centralnej ewidencji umów zleceń i umów o dzieło, których stroną jest Gmina Wrocław – Urząd Miejski Wrocławia, zawartymi z osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej, płatnymi z bezosobowego funduszu wynagrodzeń
  18. prowadzenia rejestrów poleceń wyjazdów służbowych: na obszarze kraju (delegacji krajowych) i poza granicami kraju (delegacji zagranicznych)
  19. Polityki zarządzania ryzykiem w Urzędzie w ramach systemu kontroli zarządczej, w tym: przygotowanie dokumentacji procesu identyfikowania ryzyk w Urzędzie i sporządzania zbiorczego rejestru ryzyk Urzędu oraz zbiorczego raportu w zakresie zarządzania ryzykiem dla Urzędu
  20. przeciwdziałania dyskryminacji w zatrudnieniu i mobbingowi
  21. koordynacji realizacji programów zatrudnienia w Urzędzie w ramach aktywizacji rynku pracy, w tym staży zawodowych i praktyk
  22. obsługi zapytań i interwencji mieszkańców Wrocławia zgłaszanych za pomocą teleinformatycznych kanałów komunikowania się
  23. prowadzenia punktu informacyjnego dla mieszkańców
  24. realizacji czynności związanych z doręczeniem korespondencji w ramach Urzędu oraz wysyłki korespondencji zewnętrznej oraz prowadzenia systemu doręczeń bezpośrednich
  25. prowadzenia obsługi Pełnomocnika Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania, związanej z działaniami w zakresie polityki jakości w Urzędzie


Procedury realizowane przez Wydział Organizacyjny i Kadr dostępne są w zakładce Poradnik Klienta


Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45