[start] [koniec]

Sekretariat
50-107 Wrocław
pl. Nowy -targ 1-8
pok. 112, I piętro
tel. +48 71 777 87 88
faks +48 71 777 87 89
e-mail: wok@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Alicja Bogusz
Zastępca Dyrektora Wydziału: Tadeusz Sokulski


Struktura:
  • Dział Kadr
    Kierownik: Grażyna Perełka
    pok. 142, I piętro
    tel. +48 71 777 72 41
  • Dział Organizacyjny
    Kierownik: Agnieszka Koczapska-Maćko
    pok. 116, I piętro
    tel. +48 71 777 72 21
    faks +48 71 777 77 19
    • Zespół ds. Regulacji Prawno - Organizacyjnych
      pok. 116, I piętro
      tel. +48 71 777 71 47, 777 73 52
      - Pełnomocnictwa i upoważnienia
      pok.116, I piętro
      tel. +48 71 777 72 35, 777 75 32
      - Praktyki, staże, pieczątki i pieczęcie
      pok. 116, I piętro
      tel. +48 71 777 80 42, 777 80 43
      - Stanowisko ds. informacji publicznej
      pok. 116, I piętro
      tel. +48 71 777 74 64
    • Zespół ds. Informacji
      - Informacja o Urzędzie
      pok. 12, parter prawa strona
      tel. +48 71 777 72 18, 777 72 19
      - Redakcja BIP
      pok. 414, IV piętro
      tel. +48 71 777 90 61, 777 90 62
      e-mail: bip@um.wroc.pl
    • Kancelaria Ogólna
      Główny Specjalista: Biana Smolarkiewicz
      pok. 3, parter
      tel.  +48 71 777 72 27, 777 73 07,
      tel.  +48 71 777 71 86 (doręczyciele)
      faks +48 71 777 86 55
      e-mail: kum@um.wroc.pl
  • Dział Rachuby Płac
    Kierownik: Małgorzata Dylak-Wrzuszczak
    pok. 107, I piętro
    tel. +48 71 777 81 87
    • Sekcja Umów Zleceń
      pok. 109, I piętro
      tel. +48 71 777 83 61
  • Dział Rozwoju Zasobów Ludzkich i Szkoleń
    Kierownik: Izabela Zaremba
    pok. 145, I piętro
    tel. +48 71 777 75 52
    Informacja na temat naborów 
    tel. +48 71 777 75 52, 71 777 86 76
  • Zespół ds. Planowania i Sprawozdawczości
    Koordynator Programu: Daniel Kubicki
    pok. 140a, I piętro
    tel. +48 71 777 71 46
    • Delegacje krajowe i zagraniczne
      pok. 422, IV piętro
      tel. +48 71 777 77 03, 777 76 88
    • Centralny rejestr umów - zleceń
      pok. 136, I piętro
      tel. +48 71 777 80 51
    • Rejestracja Czasu Pracy
      pok. 136, I piętro
      tel. +48 71 777 71 09
  • Zespół ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania  
    Pełnomocnik Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania: Wojciech Mazurec
    Pl. Nowy Targ 1-8, pok. 145, I piętro
    faks +48 71 777 87 89
  • Doradca etyczny
    e-mail: antykorupcja@um.wroc.pl
  • Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca
    Koordynator Programu: Mariusz Kiciński
    ul. G. Zapolskiej 4 pok. 525A, V piętro
    tel. +48 71 777 77 77
  • Sekcja Spraw Socjalnych
    pok. 413, IV piętro
    tel. +48 71 777 74 72, 777 70 11            

Wydział Organizacyjny i Kadr realizuje zadania z zakresu:

  1. określania ogólnych zasad organizacji i funkcjonowania Urzędu, w tym opracowywania i aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;
  2. opiniowania regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych Urzędu oraz statutów i regulaminów miejskich jednostek organizacyjnych;
  3. przygotowywania upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta Wrocławia oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie;
  4. realizacji zapotrzebowania na pieczątki i pieczęcie urzędowe oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie;
  5. organizacji i koordynacji prac związanych z przygotowywaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendów oraz spisów;
  6. inicjowania i koordynacji systemowych działań i rozwiązań w zakresie racjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi Urzędu, w tym opracowywania regulaminu pracy, regulaminu wynagrodzeń, regulaminu  świadczeń   socjalnych, czynności   związanych z opisem stanowisk pracy w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz procesem ocen pracowniczych;
  7. prowadzenia spraw osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych;
  8. opracowywania zasad i analiz polityki oraz ewidencji i zarządzania etatyzacją w Urzędzie;
  9. zasad doboru kadr i prowadzenia rekrutacji oraz prowadzenia konkursów na stanowiska pracy w Urzędzie;
  10. zarządzania systemem szkoleń i podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników, opracowywania ścieżek rozwoju i budowania motywacyjnego środowiska pracy;
  11. organizacji służby przygotowawczej;
  12. działalności socjalnej Urzędu, ubezpieczeń społecznych, emerytalnych i rentowych pracowników;
  13. współpracy z zakładowymi organizacjami związkowymi;
  14. koordynacji i nadzoru nad realizacją przepisów prawnych o dostępie do informacji publicznej w Urzędzie oraz ogłaszania informacji publicznych, w tym dokumentów urzędowych w Biuletynie Informacji Publicznej;
  15. wynagrodzeń pracowniczych i bezosobowych oraz rozliczania delegacji, ryczałtów
    i innych świadczeń pieniężnych pracowników;
  16. naliczania i wypłat rent wyrównawczych, przejętych po zlikwidowanych miejskich jednostkach organizacyjnych;
  17. prowadzenia centralnej ewidencji umów zleceń i umów o dzieło, których stroną jest Gmina Wrocław – Urząd Miejski Wrocławia, zawartymi z osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej, płatnymi z bezosobowego funduszu wynagrodzeń;
  18. prowadzenia rejestrów poleceń wyjazdów służbowych: na obszarze kraju (delegacji krajowych) i poza granicami kraju (delegacji zagranicznych);
  19. Polityki zarządzania ryzykiem w Urzędzie w ramach systemu kontroli zarządczej, w tym: przygotowanie dokumentacji procesu identyfikowania ryzyk w Urzędzie i sporządzania zbiorczego rejestru ryzyk Urzędu oraz zbiorczego raportu w zakresie zarządzania ryzykiem dla Urzędu;
  20. przeciwdziałania dyskryminacji w zatrudnieniu i mobbingowi;
  21. koordynacji realizacji programów zatrudnienia w Urzędzie w ramach aktywizacji rynku pracy, w tym staży zawodowych i praktyk;
  22. obsługi zapytań i interwencji mieszkańców Wrocławia zgłaszanych za pomocą teleinformatycznych kanałów komunikowania się;
  23. prowadzenia punktu informacyjnego dla mieszkańców;
  24. realizacji czynności związanych z doręczeniem korespondencji w ramach Urzędu oraz wysyłki korespondencji zewnętrznej oraz prowadzenia systemu doręczeń bezpośrednich;
  25. prowadzenia obsługi Pełnomocnika Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania, związanej z działaniami w zakresie polityki jakości w Urzędzie.


Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45