Pierwszym etapem rezerwacji terminu wizyty jest wybór jednego z dostępnych Centrów Obsługi Mieszkańca. Po wypełnieniu formularza i wybraniu przycisku „umów wizytę” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji.

W wybranym dniu, najpóźniej 5 minut przed umówionym terminem należy potwierdzić wizytę i odebrać numer kolejkowy poprzez wpisanie swojego numeru PESEL bądź REGON na klawiaturze numerycznej automatu biletowego w wybranym wcześniej Centrum Obsługi Mieszkańca bądź Centrum Obsługi Podatnika.

Informujemy Państwa, że każda wizyta (numerek) upoważnia do realizacji tylko jednej sprawy. W przypadku chęci obsługi dwóch spraw prosimy o umówienie kolejnych wizyt.
Informujemy również, że na jednego klienta (numer PESEL bądź REGON) przypadają maksymalnie 2 wizyty (numerki) na dzień.


Po zarezerwowaniu terminu wizyty
prosimy o sprawdzenie w Poradniku Klienta jakie dokumenty będą niezbędne.

Obecny stan kolejek w centrach obsługi: ***