UWAGA!


Z powodu awarii automatu biletowego w Dziale Uprawnień Kierowców w COM I przy ul. G. Zapolskiej 2-4
w najbliższych dniach nie będzie możliwe umówienie wizyty do grupy spraw związanych z prawami jazdy (UP).

Obecnie trwają prace nad usunięciem awarii oraz przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu dystrybucji numerków w tym dziale.
Zapraszamy do korzystania z możliwości umawiania wizyt w innych COM-ach, tj. w COM II przy placu Nowy Targ oraz COM IV przy Alei M. Kromera.

Za utrudnienia przepraszamy.


 

Pierwszym etapem rezerwacji terminu wizyty jest wybór jednego z dostępnych Centrów Obsługi Mieszkańca. Po wypełnieniu formularza i wybraniu przycisku „umów wizytę” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji.
W wybranym dniu, najpóźniej 5 minut przed umówionym terminem należy potwierdzić wizytę i odebrać numer kolejkowy poprzez wpisanie swojego numeru PESEL bądź REGON na klawiaturze numerycznej automatu biletowego w wybranym wcześniej Centrum Obsługi Mieszkańca bądź Centrum Obsługi Podatnika.

Informujemy Państwa, że każda wizyta (numerek) upoważnia do realizacji tylko jednej sprawy. W przypadku chęci obsługi dwóch spraw prosimy o umówienie kolejnych wizyt.
Informujemy również, że na jednego klienta (numer PESEL bądź REGON) przypadają maksymalnie 2 wizyty (numerki) na dzień.


Po zarezerwowaniu terminu wizyty
prosimy o sprawdzenie w Poradniku Klienta jakie dokumenty będą niezbędne.

Obecny stan kolejek w centrach obsługi: ***