Lista spraw, które można załatwić w Urzędzie zdalnie (https://bip.um.wroc.pl/artykul/888/44755/co-mozna-zalatwic-w-urzedzie-zdalnie)


Remont w COM i przy ul. G. Zapolskiej 4

W związku z remontem w Centrum Obsługi Mieszkańca I przy ul. G. Zapolskiej 4, od 26 czerwca 2023 roku do odwołania, z użytkowania  wyłączona będzie sala rejestracji pojazdów S2.

Odbiór dowodów rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz dodatkowych tablic rejestracyjnych dla wniosków złożonych do 23 czerwca br. w COM I do  odbywać się będzie na sali S3 przy stanowiskach 17 i 18.

Na czas remontu sprawy związane z rejestracją pojazdów dla osób fizycznych będzie można załatwiać w:

Rejestracja pojazdów dla podmiotów prawnych odbywa się bez zmian w COM III przy ul. Bogusławskiego 10 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.15


Obsługa interesantów odbywa się w:

Obsługa klientów w zakresie podatków i opłat (w tym opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi) odbywa się również na stanowiskach Centrum Obsługi Podatnika w COM I na sali s4 przy ul. G. Zapolskiej 4 (wejście od ul. W. Bogusławskiego 8,10), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.15


Zasady i godziny przyjmowania Klientów w USC  (https://bip.um.wroc.pl/artykul/888/45111/zasady-i-godziny-przyjmowania-klientow-w-usc)

Wszelkie należności wobec Gminy Wrocław można wpłacać bez prowizji we wszystkich oddziałach PKO BP w granicach administracyjnych Wrocławia.

Centrum Obsługi Podatnika obsługuje  klientów telefonicznie i drogą elektroniczną, zgodnie z przedstawioną informacją (https://bip.um.wroc.pl/artykul/888/44729/wykaz-spraw-ktore-mozna-zalatwic-przez-epuap-w-wydziale-podatkow-i-oplat)

Obsługa kancelaryjna (możliwość bezpośredniego złożenia dokumentów) jest prowadzona w godzinach od 8.00 do 15.45, w obiektach przy

Cały czas działa również Centrum Wsparcia Przedsiębiorców. Przedsiębiorcy mogą zasięgnąć informacji oraz złożyć wniosek w zakresie ulg, ujętych w ramach Wrocławskiego Pakietu Pomocowego. Od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45-15:45, urzędnicy i eksperci czekają na przedsiębiorców pod numerami telefonów: 71 777 72 87, 71 777 73 10, 71 777 74 26.

Uruchomione są także 2 dedykowane adresy mailowe:


Korespondencję do Urzędu możnawysłąc poczta tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

Wykaz spraw, które można załatwić przez ePUAP w Wydziale Podatków i Opłat (https://bip.um.wroc.pl/artykul/888/44729/wykaz-spraw-ktore-mozna-zalatwic-przez-epuap-w-wydziale-podatkow-i-oplat)

Wykaz usług i elektronicznych wzorów dokumentów udostępnianych przez Urząd Miejski Wrocławia na ePUAPie  (https://bip.um.wroc.pl/artykul/239/3183/wykaz-uslug-i-elektronicznych-wzorow-dokumentow-udostepnianych-przez-urzad-miejski-wroclawia-na-epuapie)

Katalog spraw załatwianych w Urzędzie za pomocą platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/umwroclaw)

Do Państwa dyspozycji pozostaje również: