W dniach 1-29 lipca 2022 roku COM I przy ul. G. Zapolskiej 4 w sprawach meldunków, dowodów osobistych, praw jazdy, rejestracji pojazdów, nadania numeru PESEL będzie  prowadziło obsługę klientów  w godzinach 8:00 -15:15

Lista spraw, które można załatwić w Urzędzie zdalnie (https://bip.um.wroc.pl/artykul/888/44755/co-mozna-zalatwic-w-urzedzie-zdalnie)

Obsługa interesantów odbywa się w godzinach:

  • COM I przy ul.  G. Zapolskiej 4 w godz. 8.00–17.15
    Uwaga 

    W dniach 1-29 lipca 2022 roku w godz. 8:00-15:15 (w sprawach meldunków, dowodów osobistych, praw jazdy, rejestracji pojazdów, nadania numeru PESEL)
  • COM II przy pl. Nowy Targ 1-8 w godz. 8.00–17.15 
  • COM III przy ul. W. Bogusławskiego 8, 10 w godz. 8.00–17.15 
  • COM IV przy al. M. Kromera 44 w godz. 8.00–15.15 
  • COM V przy ul. Hubskiej 8-16 w godz. 8.00–15.15 
  • od 10 czerwca w  COM VI przy ul. Legnickiej 58 (CH Magnolia) od poniedziałku do piątku w godz. 9.00–18.00,  w soboty w godz. 9.00 –16.00
  • COP przy ul Kotlarskiej 41 w godz. 8.00–17.15 oraz przy ul. W. Bogusławskiego 8, 10 w godz. 8.00-15.15
  • USC przy ul. P. Włodkowica 20 w godz. 8.00–15.15 

W dniach 1-29 lipca 2022 roku COM I przy ul. G. Zapolskiej 4 w sprawach meldunków, dowodów osobistych, praw jazdy, rejestracji pojazdów, nadania numeru PESEL będzie  prowadziło obsługę klientów  w godzinach 8:00 -15:15

Od 1 czerwca  2022 r.  obsługa klientów w zakresie podatków i opłat (w tym podatku od nieruchomości, podatku rolnego, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi) odbywa się również na stanowiskach Centrum Obsługi Podatnika w COM I na sali s4 przy ul. G. Zapolskiej 4 (wejście od ul. W. Bogusławskiego 8,10), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.15


Zasady i godziny przyjmowania Klientów w USC  (https://bip.um.wroc.pl/artykul/888/45111/zasady-i-godziny-przyjmowania-klientow-w-usc)

Wszelkie należności wobec Gminy Wrocław można wpłacać bez prowizji we wszystkich oddziałach PKO BP w granicach administracyjnych Wrocławia.

Centrum Obsługi Podatnika obsługuje  klientów telefonicznie i drogą elektroniczną, zgodnie z przedstawioną informacją (https://bip.um.wroc.pl/artykul/888/44729/wykaz-spraw-ktore-mozna-zalatwic-przez-epuap-w-wydziale-podatkow-i-oplat)

Obsługa kancelaryjna (możliwość bezpośredniego złożenia dokumentów) jest prowadzona w godzinach od 8.00 do 15.45, w obiektach przy

  • pl. Nowy Targ 1-8
    parter, pok.5 
    faks +48 71 777 86 55
    e-mail: kum@um.wroc.pl
  • ul. G. Zapolskiej 4
    parter, sala nr 4, stanowiska 6 i 7
    faks  +48 71 777 86 22
  • al. M.  Kromera 44
    parter, sala COM, pok 31
    faks  +48 71 777 92 19
  • ul. Hubska 8-16
    parter, sala nr 1, stanowisko 1

Cały czas działa również Centrum Wsparcia Przedsiębiorców. Przedsiębiorcy mogą zasięgnąć informacji oraz złożyć wniosek w zakresie ulg, ujętych w ramach Wrocławskiego Pakietu Pomocowego. Od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45-15:45, urzędnicy i eksperci czekają na przedsiębiorców pod numerami telefonów: 71 777 72 87, 71 777 73 10, 71 777 74 26.

Uruchomione są także 2 dedykowane adresy mailowe:


Zdecydowanie zaleca się ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie na rzecz wysłania korespondencji drogą pocztową lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

Wykaz spraw, które można załatwić przez ePUAP w Wydziale Podatków i Opłat (https://bip.um.wroc.pl/artykul/888/44729/wykaz-spraw-ktore-mozna-zalatwic-przez-epuap-w-wydziale-podatkow-i-oplat)

Wykaz usług i elektronicznych wzorów dokumentów udostępnianych przez Urząd Miejski Wrocławia na ePUAPie  (https://bip.um.wroc.pl/artykul/239/3183/wykaz-uslug-i-elektronicznych-wzorow-dokumentow-udostepnianych-przez-urzad-miejski-wroclawia-na-epuapie)

Katalog spraw załatwianych w Urzędzie za pomocą platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/umwroclaw)

Do Państwa dyspozycji pozostaje również: