Sekretariat

50-106 Wrocław  [start]  [koniec]
ul. Kuźnicza 56
tel. 71 342 20 66
e-mail: bro@um.wroc.pl

Dyrektor Biura:  Anna Szarycz

Zastępca Dyrektora Biura: Artur Wawrzyniak


Struktura:

Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych

Wojciech Wyka
tel. +48 71 342 20 66
e-mail: wojciech.wyka@um.wroc.pl

Samodzielne stanowiska ds. koordynacji procesów rozwoju organizacji

Biuro Rozwoju Organizacji realizuje zadania z zakresu:

  1. koordynacji rozwoju poszczególnych procesów w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych ze względu na zdiagnozowane potrzeby mieszkańców, transformację w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym oraz priorytety organizacyjne;
  2. kształtowania i promowania polityki Miasta w obszarze rozwoju i doskonalenia organizacji;
  3. diagnozowania potrzeb w obszarze rozwoju organizacji i doskonalenia procesów międzysektorowych, między innymi poprzez:
    1. przeprowadzanie diagnozy potrzeb i oczekiwań mieszkańców, które nie zostały objęte bieżącymi działaniami merytorycznymi poszczególnych komórek i miejskich jednostek organizacyjnych,
    2. gromadzenie danych pochodzących z różnorodnych źródeł wewnętrznych Urzędu i zewnętrznych (między innymi z GUS, Diagnozy Społecznej, rad osiedli, innych urzędów i instytucji, organizacji pozarządowych, mediów, podmiotów społecznych i gospodarczych) i ich analiza na potrzeby rozwoju organizacji,
    3. analizę zasobów, luk organizacyjnych oraz czynników mających wpływ na potrzebę doskonalenia i rozwoju, optymalizację pracy i usprawnianie usług;
  4. wspierania komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie analizy i optymalizacji procesów oraz nowych technologii;
  5. współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w celu przeprowadzenia uzgodnień działań międzysektorowych;
  6. tworzenia planów rozwoju zdiagnozowanych obszarów;
  7. projektowania koniecznych usprawnień i przypisanie ich celom strategicznym Miasta;
  8. podejmowania działań związanych z określeniem i realizacją założeń gospodarki cyrkularnej na terenie Wrocławia;
  9. utworzenia i koordynowania prac zespołu międzysektorowego, w tym wspierania członków zespołu w opracowywaniu i prowadzeniu projektów w obszarze doskonalenia procesów, w tym procesów cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego;
  10. tworzenia innowacyjnych rozwiązań i narzędzi w procesie rozwoju;
  11. projektowania systemu informacji dla mieszkańca, wynikającym z planu rozwoju dojrzałości cyfrowej usług;
  12. koordynacji wdrożenia i monitorowania realizacji „Programu transformacji cyfrowej Urzędu Miejskiego Wrocławia i miejskich jednostek organizacyjnych na lata 2021-2027”;
  13. współpracy i konsultacji z podmiotami zewnętrznymi na rzecz usprawniania poszczególnych procesów;
  14. współpracy w obszarze działań promujących ideę gospodarki obiegu zamkniętego;
  15. współpracy z organami oraz instytucjami administracji rządowej i samorządowej, przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w przedmiocie realizowanych zadań w obszarze gospodarki cyrkularnej;
  16. sporządzania rocznych raportów ze stanu realizacji poszczególnych procesów rozwoju organizacyjnego;
  17. udziału w inicjatywach i projektach krajowych i międzynarodowych.

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45