Sekretariat
50-106 Wrocław
ul. Kuźnicza 56
tel. 71 342 20 66
e-mail: bro@um.wroc.pl

Dyrektor Biura:  Anna Szarycz


Struktura:

  • Samodzielne stanowisko ds. obsługi organizacyjno- sekretarskiej

  • Samodzielne stanowiska ds. koordynacji procesów rozwoju


Biuro Rozwoju Organizacji realizuje zadania z zakresu:[start]  [koniec]

  1. koordynacji rozwoju poszczególnych procesów w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych ze względu na zdiagnozowane potrzeby mieszkańców oraz priorytety organizacyjne;
  2. kształtowania i promowania polityki Miasta w obszarze rozwoju i doskonalenia organizacji;
  3. diagnozowania potrzeb w obszarze rozwoju organizacji i doskonalenia procesów międzysektorowych, między innymi poprzez:
    a)przeprowadzanie diagnozy potrzeb i oczekiwań mieszkańców, które nie zostały objęte bieżącymi działaniami merytorycznymi poszczególnych komórek i miejskich jednostek organizacyjnych,
    b)gromadzenie danych pochodzących z różnorodnych źródeł wewnętrznych Urzędu i zewnętrznych (min. z GUS, Diagnozy Społecznej, rad osiedli, innych urzędów i instytucji, organizacji pozarządowych, mediów, podmiotów społecznych i gospodarczych) i ich analiza na potrzeby rozwoju organizacji,
    c)analizę zasobów, luk organizacyjnych oraz czynników mających wpływ na potrzebę doskonalenia i rozwoju, optymalizację pracy i usprawnianie usług;
  4. współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w celu przeprowadzenia uzgodnień działań międzysektorowych;
  5. tworzenia planów rozwoju zdiagnozowanych obszarów;
  6. zaprojektowania koniecznych usprawnień i przypisanie ich celom strategicznym Miasta;
  7. utworzenia i koordynowania pracami zespołu międzysektorowego, w tym wspierania członków zespołu w utworzeniu celów pracowniczych powiązanych z celami Kierownictwa oraz Strategii Miasta, w danym obszarze rozwoju;
  8. tworzenia innowacyjnych rozwiązań i narzędzi w procesie rozwoju;
  9. zaprojektowania systemu informacji dla mieszkańca, wynikającym z planu rozwoju;
  10. koordynacji wdrożenia i monitorowania nowych programów w obszarze międzysektorowym;
  11. współpracy i konsultacji z podmiotami zewnętrznymi na rzecz usprawniania poszczególnych procesów;
  12. sporządzania rocznych raportów ze stanu realizacji poszczególnych procesów rozwoju organizacyjnego;
  13. prowadzenia obsługi Pełnomocnika Prezydenta ds. gospodarki cyrkularnej, związanej z działaniami podejmowanymi w zakresie polityki rozwoju Miasta.


Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45